Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Juon melko paljon tölkki olutta ja panttien palautus ujostuttaa

Vierailija
19.05.2022 |

Miksi tölkki kassien kanssa pitää esim markettiin kulkea parempien ihmisten seassa?

Kommentit (58)

Vierailija
41/58 |
12.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä juon pullovettä koska hanavesi tökkii, ja mies juo limsoja ja energiajuomia. Tulee meiltä niitä kamalia lonkero- ja oluttölkkejäkin, mutta eniten palautetaan alkoholittomien juomien pulloja ja tölkkejä. Ei kiinnosta mitä kassahenkilö ajattelee meidän pullokuitista.

Kassaneideistä oon pistäny merkille, että kun salskea nuori mies ostaa pakin kaljaa niin neiti on niin mielin kielin ja mairea sitä kundia kohtaan. Mut kun vanha ämmä ostaa yhden lonkeron tai kaljan, ja harvemmin kuin se salskea kundi, niin kassa on että jaha siinä se juoppo akka taas on.

Hehehe.

Vierailija
42/58 |
12.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pieruröyhtäiset automaatilla niin ujous karisee

24 h marketteihin voi viedä yöllä... vähemmän todistajia yöaikaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/58 |
12.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä usko kauheasti muita kiinnostavan. Luuletko, että kaikkien kiinnostus pyörii jotenkin juuri sinun tekemisissä?

Vierailija
44/58 |
12.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cittarissa on sellainen kone mihin voi kipata kaikki kerralla, joten kannan pussin suut suljettuina, ettei kukaan näe millaisia tölkkejä niissä on ja sitten nopsasti kippaan ne siihen koneeseen.

Vierailija
45/58 |
12.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sopinut kahden pikkupojan kanssa, että he hakevat pulloni ja tölkkini.

Laitan viestin, kun voivat tulla noutamaan.

Olemme tyytyväisiä järjestelyyn.

Vierailija
46/58 |
12.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keräät ensin pari vuotta säkkeihin parvekkeelle ja sitten viet kerralla 24h kauppaan kello 03.50, kun tuttuihin törmäämisen vaara on pienimmillään.

Vierailija
47/58 |
12.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä akkeli vie ja ostaa ruokaa niillä rahoilla.

Vierailija
48/58 |
12.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata ujostella. Kukasn ei tiedä, kenen puolesta tölkkejä palautat. Muistan takavuosilta, kun palautimme työpaikalta bileiden jälkeen kertyneitä tölkkejä ja pulloja (ja näitä oli kertynyt muutamien vuosien ajan paljon) palautukseen ja joku laitapuolen kulkijan näköinen nosteli meille peukkuja. Meitä vain nauratti.

Vierailija
49/58 |
12.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vie joka kerta eri kauppaan. Esim tänään k kauppaan. Huomenna s kauppaan. Ylihuomenna k kauppaan taas jne

Vierailija
50/58 |
12.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en vie lähikauppoihin koska niissä automaatti usein keskellä kauppaa, ainakin monessa lähikaupassa täällä päin.

Suuriin marketteihin vien kyllä koska pullonpalautus vähän sivussa eikä kaikkien silmien edessä. Paras on paikallinen cittari missä parkkiluolasta tullessa tarvii vain 30m kävellä muiden nähden kunnes pääsee palautustilaan.

Vierailija
51/58 |
07.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vie eri kauppoihin.

Vierailija
52/58 |
07.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En minäkään kehtaa enkä jaksa palauttaa. Noin 40-50 pussillista tölkkejä ja pulloja pitkin asuntoa . Täytyy johonkin bussipysäkille tökätä osa ja osan heitän parvekkeelta alas. Kyllä ne sieltä löytyy .

Kokeile joskus heittää 50-70 € ihan rahana parvekkeelta alas. 🤣

Vierailija
53/58 |
07.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse en juo, mutta palautan naapureiden tölkit. Aluksikassatytöt  hieman katsoivat kieroon, kun raahasin maanantaisin 4 kassia tölkkejä, mutta nykyään pitävät jo holistina. evvk.

Itse palauttelen ne, ihan sattumalta tosin, paikoissa, missä palautukseni näkee vain muut palauttajat, enemmän hävettää siinä kassalla uusien ostosten kanssa kuin palauttaessa.

Vierailija
54/58 |
07.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Panttien palautus?

No, nykyään on marketteja, jotka ovat läpi yön auki. Mene joko aamuvarhaisella tai iltamyöhällä, klo 21 jälkeen, niin on vähemmän porukkaa kyyläämässä.

Käyhän siellä pullopalautuksessa akkoja minkkiturkit päällänsäkin viinapulloja palauttamassa. Ovat varmaan jotain alkoholisoituneita lentoemoja...

Vierailija
55/58 |
07.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mieheni juo myös. Siksi heitä tölkkejä roskiin, koska hän ei niitä palauta, enkä minä kehtaa.

Vierailija
56/58 |
07.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa ostaa useammasta kaupasta ja viedä eri kauppoihin. Mulla on useampi kauppa, jossa käyn ostoksilla  niin näyttää, että kerran viikossa vain käyn ostamassa ja palauttamassa. 

Vierailija
57/58 |
07.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teet pullonkerääjän onnelliseksi kun hylkäät tyhjät tölkit ojaan.

Monet tölkkien hylkääjät litistävät ne mahdollisimman pieniksi olipa kyse energiajuomista tai kaljasta.

Vierailija
58/58 |
07.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketään ei oikeasti kiinnosta kaupassa,

mitä teet. Sen kuin palautat tölkit rauhassa.