Käyttävätkö naiset korkokenkiä näyttääkseen pidemmiltä?
Ovatko naiset näin ollen kateellisia pitkille naisille?
Kommentit (58)
Sievät sääret korkokengissä. Ainnakin minun! Sievät ne on muutenkin.
Leningin kanssa on pakko käyttää korkokenkiä.
Vierailija kirjoitti:
Olen nainen, enkä keksi yhtäkään järkevää syytä pitää niin epämukavia ja typeriä kenkiä.
En usko kuitenkaan että se pituus on se motiivi, kai ne kuvittelevat että se piikki kantapäässä symboloi seksikkyyttä, seksikkyys on korkkarinaisille elämän a ja o. Itse olen yrittänyt miettiä mistä noin hullu keksintö on saanut alkunsa, ja entäpä jos joku olisi keksinytkin että se piikkikorko on siinä kengän etuosassa. 😂Ihmiset on outoja, ei voi muuta sanoa, tekevät ja pukevat mitä tahansa järjetöntä, jos vaan muutkin.
Tämä.
Nuorena kokeilin kerran, ostin mustat piikkikorolliset nilkkurit.. Totesin aika äkkiä että joo ei, ei ole niitä kenkiä tarkoitettu kävelyyn.
Vierailija kirjoitti:
Käytän korkokenkiä, koska ne ovat mielestäni kauniita. Jostain syystä myös ryhtini paranee koroissa. Rakastan korkokenkiä, minut tunnetaan kengistäni. Pituutta mulla on yli 170 ilmankin, mutta eipä nuo lisäsentitkään mua haittaa.
Sama, lisäksi jotkut asut nyt vaan näyttävät paremmilta korkojen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Miesten pitäisi kanssa laittaa vastavetona korkkarit jalkaan. Näyttääkseen pidemmillä ja koska korkkarit ovat kauniita. Muodot tulevat myös paremmin esille.
Jos mietit miten outoja kapineita ne on, häviää se kauneus niistä melko äkkiä.
Se on vain sellanen naisille pakkosyötetty ajatys, että sellainen kenkä on muka jotenkin kaunis. Sellainen kenkä on kummallinen, ei oikeasti kaunis.. Jos et olisi koskaan nähnyt korkokenkää, ihmettelisit mitä sillä tehdään.
Vierailija kirjoitti:
Sievät sääret korkokengissä. Ainnakin minun! Sievät ne on muutenkin.
Leningin kanssa on pakko käyttää korkokenkiä.
Myytkö sääriäsi, vai miksi niiden pitää olla sievät?
Käytän siksi, että voin Tinderissä sanoa:
"Olen korkkarit jalassa 185cm, olethan itse yli sen?"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Perse niillä korostetaan, se menee helpommin näkyvään vinkkeliin
No niinpä ja siitä sitten suututaan, jos se perse huomioidaan😉
mies54v
Voi herrajumala, eikö mies54v ole jo oppinut ettei kaikkea tarvitse tökerösti ääneen möläytellä vaikka jokin ilmiselvää olisikin, vähän niinkuin uimahallin suihkuosastolla kommentoivat taaperot, kyllä siitä alakouluun mennessä olisi pitänyt jo oppia pois...
Kunhan teen virtuaalihuomautuksia..
mies54v
En naisena tiedä. Turhin keksintö ikinä.
En käyttäisi kuin seksileikeissä, p-filmeissä, niissä pituus ei ole tärkeää. Enkä oo sen alan harrastaja.
En käytä näyttääkseni pidemmältä, vaikka olen lyhyt. En oikeastaan tiedä, miksi käytän. Olen niin tottunut niihin, etten oikein osaa olla käyttämättäkään. Käytän silti myös korottomia talvikenkiä välillä ja kesällä saatan joskus käyttää sandaaleita, joissa ei ole korkoa. Yleensä kuitenkin avokkaita tai korollisia sandaaleja tai korollisia talvisaappaita. Olen käyttänyt korkokenkiä ihan koko ikäni.
Miesten on keskimäärin ilmeisen mahdotonta ymmärtää, mitä tarkoittaa, että nainen pukeutuu tai meikkaa vain itseään varten. Mies luulee, että vaikkapa korkokenkiin tai naisellisia muotoja korostaviin vaatteisiin pukeutunut nainen olisi jotenkin miehen käytettävissä, miehelle tarjolla. Voin kertoa: ei ole. Kun nainen pukeutuu naisellisen kauniisti, hän toki yleensä kyllä nauttii huomiosta, mutta ei jostain oksettavista, limaisista ehdotuksista, fyysisestä koskettelusta puhumattakaan. Mies luulee, että nainen on häntä varten, mutta sitä nainen ei todellakaan ole.
Olen pitkä ja minulla on lyhyt kaveri. Jos minulla on korkokengät ja kävelemme rinnakkain haittaa juttelua se, että sivulle katsoessani näen hänen ylitseen. Kasvot nähdäkseni minun pitää hieman kumartua. Käytännön syistä käytän matalapohjaisia. Jos olisi mahdollista, käyttäisin varmaan "negatiivisia korkoja".
Naiset haluavat siis näyttää pidemmiltä, mutta sitten skitsoilevat että onhan mies pidempi jotta he näyttäisivät lyhyemmiltä mieheen verrattuna?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen lyhyt ja haluaisin olla pitempi. Minun kaltaiset lyhyet persjalkaiset naiset ei ole viehättäviä.
Miksi miehet eivät sitten käytä korkokenkiä?
Ranska hovissa miehet käyttivät aikoinaan korkokenkiä ja sukkahousuja.
Vierailija kirjoitti:
Naiset haluavat siis näyttää pidemmiltä, mutta sitten skitsoilevat että onhan mies pidempi jotta he näyttäisivät lyhyemmiltä mieheen verrattuna?
Mikä oletus tuo on? En minä ainakaan koe mitään tarvetta näyttää lyhyemmältä mieheen verrattuna, eikä myöskään lähimmät ystävänikään.
Pitkät jalat on kauniit, ja moniin asuihin sopii korolliset kengät. Tykkään käyttää korkkareita, ja minulle on aivan se ja sama onko mies minua pidempi, minun pituiseni vai minua lyhyempi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen lyhyt ja haluaisin olla pitempi. Minun kaltaiset lyhyet persjalkaiset naiset ei ole viehättäviä.
Miksi miehet eivät sitten käytä korkokenkiä?
Ranska hovissa miehet käyttivät aikoinaan korkokenkiä ja sukkahousuja.
Ne oli hienoja kenkiä, ei haittaisi yhtään jos mies käyttäisi sellaisia.
Minä en ole kovin pitkä, mutta korkokengät (10cm koroilla) eivät ole hyvn näköiset eivätkä varsinkaan hyvät jalassa, kun ei ole isot jalat. Siin n. 5 cm korot ovat sopivat. Ei se pituus niillä ,koroilla kuitenkaan lisäänny.
Vierailija kirjoitti:
Mulle monet miehet on sanoneet että käytä korkokenkiä. Mulla kympin sääret!
Vain kympin? Heidi Klumin sääret on vakuutettu arvolla 2 miljoonaa dollaria. Kymppi on aika vähän siihen verrattuna...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä käytän että näyttäisin pidemmältä ja toinen syy on se, että tykkään kauniista korkokengistä.
176cm pitkä olen ilman korkoja ja korot on aina 10cm->
Miksi haluat näyttää pidemmältä?
Koska haluaisin olla pidempi. Korkokengillä saan sen pituuden mikä puuttuu.
Miksi haluaisit olla pidempi? Olet jo sangen pitkä naiseksi. Mitä etua lisäpituus tuo?
Ihan normaalipituus se on nykyään. 178 pitkä mies olen ja päivittäin näen paljon itseni pituisia naisia ja pidempiäkin siis sellaisia keillä ei ole korkoja kengissä.
Ryhti paranee?
Tuskinpa niin epäterveillä kengillä mikään "paranee", päinvastoin.