Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käyttävätkö naiset korkokenkiä näyttääkseen pidemmiltä?

Vierailija
19.05.2022 |

Ovatko naiset näin ollen kateellisia pitkille naisille?

Kommentit (58)

Vierailija
21/58 |
19.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vaan tasapainottaakseni persjalkaisuutta eli yläkroppan nähden lyhyitä jalkoja. En tosin muuten kuin juhlissa viitsi korkoja käyttää.

Vierailija
22/58 |
19.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jalat näyttää paremmalta, tulee oltua ryhdikkäämmin ja koko olemus on sellainen ylväämpi.

Tykkään kauniista kengistä ja käytän paljon korkoja.

- 175cm nainen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/58 |
19.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niitä käytetään jos asu niin vaatii. Jotkut vaatteet näyttää paremmilta kun jalassa on korkokengät.

Vierailija
24/58 |
19.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin käytän juuri siitä syystä. Tykkään rokata mun amatsoni-lookkia ja haluan korostaa sitä entisestään. Kun kerran on friikki, niin on sitä sitten kybällä :) Pituus 186 cm, korkeimmissa omistamissani korkokengissä 14 cm korko. Oma mies myös tykkää, kannustaa käyttämään korkkareita, ja hän on siis 175 cm.

Vierailija
25/58 |
19.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

6-kymppisenä vaivaisenluut.

Vierailija
26/58 |
19.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä ainakin käytän juuri siitä syystä. Tykkään rokata mun amatsoni-lookkia ja haluan korostaa sitä entisestään. Kun kerran on friikki, niin on sitä sitten kybällä :) Pituus 186 cm, korkeimmissa omistamissani korkokengissä 14 cm korko. Oma mies myös tykkää, kannustaa käyttämään korkkareita, ja hän on siis 175 cm.

Hyvä pituusero motorboattaamiseen

Vierailija
27/58 |
19.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ole koskaan miettinyt takapuolen korostamista käyttäessäni korkkareita. Olen ajatellut, että saan sääriin illuusiota lisäpituudesta. Mulla on hieman lyhyehköt sääret verrattuna reisiin ja selkään. Enkä ole yhtään pahoillani lisäsenteistä kokonaispituuteen, vaikka en nyt lyhyt olekaan (170 cm).

Vierailija
28/58 |
19.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen lyhyt ja haluaisin olla pitempi.  Minun kaltaiset lyhyet persjalkaiset naiset ei ole viehättäviä.  

Miksi miehet eivät sitten käytä korkokenkiä?

Vierailija
29/58 |
19.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen lyhyt ja haluaisin olla pitempi.  Minun kaltaiset lyhyet persjalkaiset naiset ei ole viehättäviä.  

Miksi miehet eivät sitten käytä korkokenkiä?

Käyttää ne Hollywoodissa.

Vierailija
30/58 |
19.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

6-kymppisenä vaivaisenluut.

No sitten on vielä pitkälti aikaa käyttää niitä.

Vierailija
31/58 |
19.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lyhyet naiset nimenomaan ovat viehättäviä, esimerkiksi puolitoistametriset aasialaisnaiset.

Vierailija
32/58 |
19.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen korkokengissä on jotenkin lapsellisen ja avuttoman näköinen, mikä miellyttää miehiä. Ja jo pelkkä toimistolla lähestyvä kenkien kopina on seksikästä ja me miehet tunnistammekin oitis kuka on tulossa.

Vierailija
33/58 |
19.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käytä, koska minusta ne on epämukavat. Ehkä jossain juhlissa voisin. Olen 164cm, ihan hyvä näin.

Vierailija
34/58 |
19.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korkokengät ovat kauniita ja korostavat pitkiä sääriä, mutta sitten ovat myös erittäin epämukavat, niillä on vaikea kävellä ja olen jo valmiiksi pitkä joten näyttäisin jättiläiseltä korkkareiden kanssa. 

Vierailija
35/58 |
19.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Perse niillä korostetaan, se menee helpommin näkyvään vinkkeliin

No niinpä ja siitä sitten suututaan, jos se perse huomioidaan😉

mies54v

Vierailija
36/58 |
19.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En:

Käytän 20cm platformeja, jotta ylettäisin ottamaan haluamani tuotteet ylähyllyiltä, mm kaupassa. Minulle ei enää Postin pakettiautomaatit vittuile! Prkl, yletän ottamaan pakettini ylimmästä laatikosta ilman ohikulkevan ihmisen apua!

Vierailija
37/58 |
19.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä käytän että näyttäisin pidemmältä ja toinen syy on se, että tykkään kauniista korkokengistä.

176cm pitkä olen ilman korkoja ja korot on aina 10cm->

Miksi haluat näyttää pidemmältä?

Koska haluaisin olla pidempi. Korkokengillä saan sen pituuden mikä puuttuu.

Miksi haluaisit olla pidempi? Olet jo sangen pitkä naiseksi. Mitä etua lisäpituus tuo?

Jos tykkää jostain niin miksi sen tarvisi tuoda etua?

No terveydelliset haitat korkokengistä on tiedossa, joten kai niistä nyt edes jotain hyötyä kannattaisi saada.

Vierailija
38/58 |
19.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Perse niillä korostetaan, se menee helpommin näkyvään vinkkeliin

No niinpä ja siitä sitten suututaan, jos se perse huomioidaan😉

mies54v

Voi herrajumala, eikö mies54v ole jo oppinut ettei kaikkea tarvitse tökerösti ääneen möläytellä vaikka jokin ilmiselvää olisikin, vähän niinkuin uimahallin suihkuosastolla kommentoivat taaperot, kyllä siitä alakouluun mennessä olisi pitänyt jo oppia pois...

Vierailija
39/58 |
20.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nainen, enkä keksi yhtäkään järkevää syytä pitää niin epämukavia ja typeriä kenkiä.

En usko kuitenkaan että se pituus on se motiivi, kai ne kuvittelevat että se piikki kantapäässä symboloi seksikkyyttä, seksikkyys on korkkarinaisille elämän a ja o. Itse olen yrittänyt miettiä mistä noin hullu keksintö on saanut alkunsa, ja entäpä jos joku olisi keksinytkin että se piikkikorko on siinä kengän etuosassa. 😂

Ihmiset on outoja, ei voi muuta sanoa, tekevät ja pukevat mitä tahansa järjetöntä, jos vaan muutkin.

Vierailija
40/58 |
20.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesten pitäisi kanssa laittaa vastavetona korkkarit jalkaan. Näyttääkseen pidemmillä ja koska korkkarit ovat kauniita. Muodot tulevat myös paremmin esille.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän yksi