Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Luoja miten vihaan itsepalvelu-kassoja! Menen paniikkiin,en tiedä mistä napista painan,alan täristä

Vierailija
19.05.2022 |

Ja kaikki katsoo että mitä tuo vanha ämmä sekoilee.

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
19.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutama bentso kylkeen ja rauhotu sitten rauhassa yrität miettiä miten se systeemi toimii.

Vierailija
22/38 |
19.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän silloin tällöin itsepalvelukassoja. Nopeaa ja kätevää pienehkön ostosmäärän kanssa. Valitettavasti vähentää henkilökuntaa, joten en käytä kuin silloin tällöin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
19.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katso koko ajan ruutua ja tee siinä annettujen ohjeiden mukaan. Jos joudut paniikkiin, muista hengittää.

Tähän tyyliin:

VALITSE KIELI: suomi

Näytä koneelle tuotteiden viivakoodit

OTA KUITTI

Kone sanoo: Kiitos. Nähdään taas!

Ja tuon jälkeen vartija sanoo: Unohdit MAKSAA ostoksesi. Se pitää tehdä ennen kuitin ottamista

Höpö höpö ja huomenna lisää. Jos saan KUITIN, olen maksanut. Näytän vartijalle kuitin, jos on jotain epäselvää.

Se ei ole sinun ostoksista tullut kuitti, jos et ole maksanut. Joten vartija pitää käsilaukkusi ja takintaskujesi penkojaiset.

Höpöhöpö. Ikinä ei ole kysytty kuittia itsepalvelukassan jälkeen.

Joissain paikoissa (K) pääsee itsepalvelukassa-alueelta pois vain lukemalla kuitin viivakoodin.

Vierailija
24/38 |
19.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua taas tympii. Olen tietokoneammattilainen mutta näytän ilmeusesti hönöltä jota on tultava heti kädestäpitäen neuvomaan.

Vierailija
25/38 |
19.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 47v mies ja minusta ne itsepalvelukassat ovat aivan helppokäyttöisiä. Jos ne nyt muutetaan sellaisiksi, että te osaamattomat osaisitte niitä käyttää, niin sitten minä en varmaan niitä osaisi käyttää enää xD

Kirjoittelin joskus erään tietokoneohjelmiston ja laitteiston käyttöohjetta mielestäni asiallisesti, mutta naisväki ei ymmärtänyt siitä mitään kun siinä ei lukenutkaan miukumaukua sun muita ihme nimityksiä...

Vierailija
26/38 |
19.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla  oli vaan maitopurkki ja tiskiaine kun kokeilin ekan kerran tuommoista kassaa. Hyvin menin kunnes vartija pysäytti ja sanoi etten ollut aksanut muovipussia! Ne oli siinä pakkasuspisteen vieressä eli kassan jälkeen mikä on älyttömän tyhmää, ei kukaan voi  muistaa pakatessa että "ai niin muovipussi pitää maksaa " kun yleensä se  tulee ostosten kanssa hihnalla!

Vierailija
27/38 |
19.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on jännä juttu että itsepalvelukassat tehtiin mahdollisimman hankalaksi, vaikka nykysuunnittelulla saa ihan helppojakin kassoja. Ellei ole jotenkin kyvytön niitä suunnittelemaan, pitää jonkin osan päässä toimia, ei pitäisi olla vaikeaa. 

Vierailija
28/38 |
19.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ne automaatit olisivat edes saman ryhmän sisällä samanlaisia, mutta kun ei.

Vierailija
29/38 |
19.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katso koko ajan ruutua ja tee siinä annettujen ohjeiden mukaan. Jos joudut paniikkiin, muista hengittää.

Tähän tyyliin:

OTA KUITTI

Aivan. Ei ole tämän vaikeampaa. Minäkin osaan. Mutta mieluummin käytän palvelevaa kassaa, jos vain ei ole liian pitkä jono.

Vierailija
30/38 |
19.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy apua joltain lähellä olevalta. Minulta on monesti mummelit pyytäneet apua.

Vierailija
31/38 |
19.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sosiaalisten tilanteiden pelkoa kenties?

Miten joku voi mennä paniikkikn tuollaisesta.

Vierailija
32/38 |
19.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä niissä on vaikeaa? Tosi helppokäyttöisiä minun mielestäni.

Vierailija
33/38 |
19.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla  oli vaan maitopurkki ja tiskiaine kun kokeilin ekan kerran tuommoista kassaa. Hyvin menin kunnes vartija pysäytti ja sanoi etten ollut aksanut muovipussia! Ne oli siinä pakkasuspisteen vieressä eli kassan jälkeen mikä on älyttömän tyhmää, ei kukaan voi  muistaa pakatessa että "ai niin muovipussi pitää maksaa " kun yleensä se  tulee ostosten kanssa hihnalla!

Niin, tavallisellakin kassalla veloitetaan sen muovipussin hinta sinulta.

Vierailija
34/38 |
19.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsepalvelukassoilla pitäis olla myös semmone sääntö, et pitää antaa myös kusi sekä paskanäyte, että pääsis pois ;-D :D :D

Vierailija
35/38 |
19.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä taas vihaan niitä kassoja joissa joutuu kommunikoimaan ihmisen kanssa. Palvelutiskit ovat ihan hirveitä, mutta pahinta ovat feissarit jotka tyrkyttävät jotain lehtiä/sähkösopimusta/puhelinluuttymää/... tai vaativat lahjoituksia maailman pelastamiseksi 😱

Onneksi on itsepalvelukassoja.

Ja onneksi on ihmiskassoja niille jotka eivät pidä itsepalvelukassoista.

minusta olis ihan ok - jopa terveempää- että ihmiskassojen ei tarvis maireilla asiakkaille yhtään.

Vierailija
36/38 |
19.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tähän tyyliin:

OTA KUITTI

Ja tuon jälkeen vartija sanoo: Unohdit MAKSAA ostoksesi. Se pitää tehdä ennen kuitin ottamista

Höpö höpö ja huomenna lisää. Jos saan KUITIN, olen maksanut. Näytän vartijalle kuitin, jos on jotain epäselvää.

Se ei ole sinun ostoksista tullut kuitti, jos et ole maksanut. Joten vartija pitää käsilaukkusi ja takintaskujesi penkojaiset.

Höpöhöpö. Ikinä ei ole kysytty kuittia itsepalvelukassan jälkeen.

Joissain paikoissa (K) pääsee itsepalvelukassa-alueelta pois vain lukemalla kuitin viivakoodin.

Voiko lattialta löytyneen kuitin käyttää uudelleen?

Vierailija
37/38 |
19.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

miksi joka käyntikerralla pitää saada uusi muovipussi? Mitä muita tuotteita "unohdat" maksaa, jos ei vartija ole koko ajan vieressä tarkkailemassa?

Vierailija
38/38 |
19.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sosiaalisten tilanteiden pelkoa kenties?

Miten joku voi mennä paniikkikn tuollaisesta.

Miten itsepalvelukassakoneen käyttö voi olla muka sosiaalinen tilanne?

Luulisi, että sosiaalisten tilanteen kammoiselle itsepalvelu olisi helpompi tapa toimia!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kaksi