Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pelaako kaikkien miehet?

Vierailija
19.05.2022 |

PC pelejä, pleikkaria ja muita pelejä. Nykyinen mies pelaa ja kaverit ihmettelee miten jaksan katsella tollasta. Pelaaminenhan on hauskaa ja käydään pariskuntana ulkonakin. Miksi pelaaminen on niin huono asia?

Kommentit (280)

Vierailija
121/280 |
19.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä pelasi ja pelaa varmaan edelleen. En jaksanut enää katsella, joten pakkasin lapset ja kamat autoon kolme vuotta sitten ja jätin äijän sotimaan tankkeja vastaan. Tuskin tuo edes huomasi että perhe lähti.

Vierailija
122/280 |
19.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei pelaa. Mun mies teki nuorena koulun lisäksi töitä maatilalla, se oli sitä aikaa. Ei hakattu pleikkaria yötä myöten. Nyt liikkuu luonnossa harrastuksenaan. Muakaan pelit eivät kiinnosta. Maailmassa on niin paljon kaikkea muuta kiinnostavaa.

Eli kuten av-palstailu? :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/280 |
19.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mieheni ei pelaa mitään tietokonepelejä. Ei ole koskaan pelannut.

Vierailija
124/280 |
19.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä pelasi ja pelaa varmaan edelleen. En jaksanut enää katsella, joten pakkasin lapset ja kamat autoon kolme vuotta sitten ja jätin äijän sotimaan tankkeja vastaan. Tuskin tuo edes huomasi että perhe lähti.

Tai sitten kyseinen mies ei jaksanut katsella av-palstailevaa naista.

Vierailija
125/280 |
19.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tätä ketjua kun lukee niin onko tosiaan niin että jos mies pelaa se on todella huono ja halveksittava juttu mutta jos nainen pelaa niin se on hyvä juttu?

Tyypillisestihän miehet ovat täällä vastenmielisiä.

Vierailija
126/280 |
19.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset ja teinit pelaavat, aikuisilla ihmisillä on parempaakin tekemistä. Kuka tuhlaa aikaansa tuollaiseen? Sama kun menisi keinumaan tai liukumäkeen.

Vierailija
127/280 |
19.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapset ja teinit pelaavat, aikuisilla ihmisillä on parempaakin tekemistä. Kuka tuhlaa aikaansa tuollaiseen? Sama kun menisi keinumaan tai liukumäkeen.

Tai trollaisi av:lla.

Vierailija
128/280 |
19.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No miksipä aikuinen ei voisi mennä keinumaan tai liukumäkeen? Pitääkö aikuisen elämän olla ankeaa?

Vierailija
129/280 |
19.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei. En jaksaisi katsella sellaista.

Ihan uteliaisuudesta: onko sinulla joku tarkka lista harrastuksista, joita jaksat katsella, vai onko pelaaminen ainoa "kielletty" harrastus? Koskeeko se vain digitaalisia pelejä vai myös esim. lauta-, kortti- tai pallopelejä?

Vierailija
130/280 |
19.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pelaa. En itse jaksaisi pelaavaa miestä, mutta jos sinäkin tykkäät pelata niin mikäs siinä sitten.

Vierailija
131/280 |
19.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelaa päivittäin koneella, on kuulemma hänen harrastus. On saattanut joku joskus ihmetellä että miten jaksan olla hänen kanssaan kun ei ole tuota samaa harrastusta. Kyllä hän tekee myös minunkin kanssa välillä asioita ja se riittää minulle. Plussaa siitä että viihdymme paljon kotona.

Vierailija
132/280 |
19.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei pelaa. En itse jaksaisi pelaavaa miestä, mutta jos sinäkin tykkäät pelata niin mikäs siinä sitten.

Jaksatko siis vain sellaista miestä, jolla on täsmälleen samat harrastukset kuin sinulla? Vai onko pelaaminen tässä erityisasemassa, ja joson niin miksi?

Vierailija
133/280 |
19.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En voi sille mitään, että pelaaminen on musta lapsellista.

Kyllä voisit, mutta et halua. Voisit tutustua peleihin itsekin, ja näkisit, että todella moni niistä on kuin pitkä interaktiivinen elokuva. TAI voisit yrittää kasvaa aikuiseksi itsekin ja lakata morkkaamasta muiden mielenkiinnon kohteita tulemalla erikseen paikalle kertomaan oman kapeakatseisen mielipiteesi asiasta, josta et tiedä mitään. Minulla ei ole tapana tunkea keskusteluihin, joissa puhutaan jostakin, joka minua ei kiinnosta - kertomaan, että asia on mielestäni typerä. En tiedä, mitä sinä viestilläsi hait, mutta minun silmissäni se oli huomionhakua ja itsekorostusta.

Vierailija
134/280 |
19.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies ei ole pelannut pelejä ku lapsena. Itse kyllä tykkään pelata. Nykyään meillä ei pleikkarilla pelaa ku muksut, eikä nekään kovin usein.

Vierailija
135/280 |
19.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisikohan aloittaja perehtyä pelien maailmaan ja kuinka monenlaisia pelejä onkaan? Kannattaisi kokeilla!

Voisi käsitys muuttua ja kokemus avartua näiltä osin. 

Yksioikoinen torjunta on tympeää ja ahdasmielistä.

Vierailija
136/280 |
19.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trollit on trolleja, vihaajat on vihaajia, mutta huonot pelaajat on luusereita jotka haluaa tulla tänne vinkumaan että aikuinen ei saisi viihdyttää itteensä elektroniikalla kun ei itte osaa.

Minun mielestä taas bilettäminen on säälittävintä mitä ihminen voi tehdä.

Vierailija
137/280 |
19.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, jokainen mies pelaa - jos ei tietokoneella, niin sitten pelaa taskubiljardii tai muuten vain räpeltää muniaan. 

Näinä aikoina sohvakiekkojoukkueessa on naisiakin, tosin vähemmistönä. Mutta on heillä oma maajoukkueensakin.

Vierailija
138/280 |
19.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pelaa. Onneksi. Ex pelasi enkä tykännyt siitä yhtään. Häiritsi mun kotirauhaa moinen räiskintä.

Lapset saa pelata ikätasoisesti.

Vierailija
139/280 |
19.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei.

Vierailija
140/280 |
19.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen mies enkä pelaa mitään tietokone- , kännykkä- enkä muitakaan pelejä. En ole myöskään kiinnostunut jääkiekosta enkä jalkapallosta tai muistakaan urheilu- tms. peleistä. Shakkia olen joskus kyllä nuorempana pelannut. Pitäisikö olla huolissaan?

Onpas jännä kuulla jostakusta muustakin joka ei perusta tietokone peleistä. Urheilussa yksilölajit ovat minun juttu eikä joukkuepelit, enkä niitä seuraakaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kaksi