Jason Momoa näyttää luonnossa ihan keski-ikäiseltä tamperelaiselta lätkäfanilta :D
https://is.mediadelivery.fi/img/1920/aae17eed2c29a39663ec1d6c06f6ae1f.j…
Aika hyvin muuttuu ulkonäkö leffoihin. Toki olihan se GoT:ssa nuorempi ja paremmassa kunnossa.
Kommentit (71)
En tiedä ketään oikeasti hyvännäköistä Hollywood näyttelijää. Siis toki leffassa näyttää hyvältä, mutta paparazzikuvissa ihan perus janttereita. Ja melkein kaikki on jotain sukua toisilleen.
Vierailija kirjoitti:
Wt-lookilla on aina ollut vakaa fanikunta.
Kyllä, hyvin kiteytetty.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä ketään oikeasti hyvännäköistä Hollywood näyttelijää. Siis toki leffassa näyttää hyvältä, mutta paparazzikuvissa ihan perus janttereita. Ja melkein kaikki on jotain sukua toisilleen.
Nyt hei, jotkut perusjantteritkin näyttää hyvältä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta sehän on hyvä uutinen keski-ikäisille tamperelaisille lätkäfaneille. Pienellä vaivalla heistä saa Jason Momoan näköisiä, niin naisia tunkee sitten ovista ja ikkunoista.
Tampereella tuollaisia tulee vastaan jatkuvasti.
Ai Costello Hautamäki on useassa paikassa samaan aikaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuohan on ihan basic settiä, että Hollywoodin "hottikset" on ihan taviksia vapaalla, ja sitten leffoja ja punaisia mattoja varten pudottavat rasvat kehosta, stylistit pukevat ja glam tiimi ehostaa.
Ei juuri kukaan Hollywoodin näyttelijöistä kiinnittäisi erityistä huomiota ulkonäöllään, jos niille laitettaisiin 5-15kg massaa päälle ja tavisvaatteissa johonkin suomalaisen peruskoulun vanhempainiltaan istumaan.
Basic settiä 🤮, onko ihan pakko puhua näin, ollaan Suomessa, käyttäkää rakkaat palstamammat suomea.
Chillaa
Vierailija kirjoitti:
Mä en ole tajunnut tuon ukon hehkuttamista ollenkaan. Mun mielestä se on kamala.
omaa sukua harris
Minä näen kuvassa vain pään, miksi ketjussa haukutaan momoan "hiilarisäkkiytynyttä persuvartaloa" ?
Minusta Momoa on upea, eikä vartalon takia, vaan nimenomaan kasvojen, pitkän tukan ja parran takia. Ne silmät ja katse ja miehinen kuontalo tekee Momoasta Momoan.
Vierailija kirjoitti:
Minä näen kuvassa vain pään, miksi ketjussa haukutaan momoan "hiilarisäkkiytynyttä persuvartaloa" ?
Minusta Momoa on upea, eikä vartalon takia, vaan nimenomaan kasvojen, pitkän tukan ja parran takia. Ne silmät ja katse ja miehinen kuontalo tekee Momoasta Momoan.
Joo ei oo mitään seksikäämpää ku vuohen laiska silmä
Vierailija kirjoitti:
Tamperelaiset lätkäfanit näyttää tosiaan tuolta, mutta ne on naisia.
Minäkin oon ihan ton näkönen, en oo kyllä lätkäfani enkä mansesta vaan satakunnasta. Nainen oon. Ihan mun naama ja ilme ja tukka. 😂 😂
Jumankauta. Mähän lähden Tampereelle heti.
Mikä tuossa Jaassonissa sytyttää? Tiedän useita komeampia Hollywood-miehiä. Jason on taviksen näköinen.
Voisi olla joku Pera tai Lasse nimeltään, kotoisin Humppilasta tai Mouhijärveltä.
Vierailija kirjoitti:
Mikä tuossa Jaassonissa sytyttää? Tiedän useita komeampia Hollywood-miehiä. Jason on taviksen näköinen.
Voisi olla joku Pera tai Lasse nimeltään, kotoisin Humppilasta tai Mouhijärveltä.
Mulle kelpaisi jos pitäisi silmät kiinni. En oo noin rumia silmiä ennen nähny.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Äitilläs on vuohen silmä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisi olla joku Pera tai Lasse nimeltään, kotoisin Humppilasta tai Mouhijärveltä.Mulle kelpaisi jos pitäisi silmät kiinni. En oo noin rumia silmiä ennen nähny.
.
Nätit silmät ja pilkettä silmäkulmassa, ei ihme että saa naisten jalat veteliksi.
:D On kyllä sen näköinen ilmestys, että voisi olla persujen listoilla jossain Mouhijärjellä. Tuo wifebeaterpaita kruunaa lookin. :D
Lihakset kasvaa vaan kuin syö. Kukaan ei näytä hyvältä "offilla", vaan naisbodareillakin on hirveän leveä peppu, kaksari, tissit 3 kuppikokoa suuremmat ja pömppis, kun he syövät offilla. Mutta sitten, kun 3-4kk diettaa ja poistaa nesteet kropasta, niin on ihan eri näköinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Äitilläs on vuohen silmä.
Haluatko sä mun äitiäkin sitten panna?
Peukut Momoalle että ei liikaa sliippaa kuviaan! Tältä ne tähdetkin näyttää oikeassa elämässä. Ihan turha stressata omaa ulkonäköä, kyllä kauneimmat näyttelijättäretkin näyttää erilaiselta punaisella matolla fiilattuna ja tällättynå ja seuraavana aamuna pikku krapulassa herätessään! Ja se on ihan ok.
Basic settiä 🤮, onko ihan pakko puhua näin, ollaan Suomessa, käyttäkää rakkaat palstamammat suomea.