Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Selittäkää minulle miksi 20-vuotias nainen saa olla viehättävä, mutta yli 39-vuotias ei saa?

Vierailija
19.05.2022 |

Eli tietynikäinen nainen ei saa olla näyttävä, kaunis, s..ksikäs, itseään arvostava. Vaan silloin luokitellaan heti huomionhakuiseksi jne.

Kommentit (117)

Vierailija
41/117 |
19.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap en tiedä mistä olet moisen käsityksen saanut mutta kerron sulle että olet täysin väärässä tuon asian suhteen.

Vierailija
42/117 |
19.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saa toki, mutta tuon ikäinen täti ei enää biologian armottomien lakien mukaan ole kaunis eikä seksikäs:) Siksi on noloa jos keski-ikäinen täti yrittää näyttää seksikkäältä eikä tajua vanheta arvokkaasti ja jättää seksikkyyttä nuorille naisille. 

Onhan se todella noloa jos 39v täti yrittää pukeutua kuin 19v bileprinsessa.

Siinä olet oikeassa, että se on noloa jos 39 vuotias pukeutuu kuin teini. Mutta keski-ikäinen voi silti olla tyylikäs, upea ja näyttävä - pukeutumalla kuin ikäisensä. Itse olen 41 vuotias, ja moni ikäiseni julkkisnainen on häikäisevän upea, päinvastoin kuin teini-ikäiset riepuihin pukeutuvat tyttäret.

Onko vaatteissa ikäraja? Kaikkee saa pukee yllensä, jos kroppa antaa myöden. Oli ikä mikä vaan.

Tämä on totta. Mä olen 35 ja mulla näkyy vatsalihakset nyt kunnolla, joten aion niitä esitellä kesällä. Sori kaikille! 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/117 |
19.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme, kun täällä pitää koko ajan haukkua ikääntyneempiä naisia. Kyllä mekin oltiin joskus nuoria, ja nykynuorista tulee myös joskus vanhoja (jos saavat elää). Taitaa olla jonkun katkeran pälvikaljuisen 167 cm miehen kirjoituksia koko ketju täynnä.

Vierailija
44/117 |
19.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miks niin monet nuoret miehet yrittää iskeä vanhempia tätejä...

"Nolo mummo"

Se on vähän sellainen tiktok -haaste tyylinen juttu. Tullut harrastettuna nuorempana mutta silloin sen ikäiset tädit ovat nykyään haudassa ja nykyiset tädit ovat ikätovereita.

Vierailija
45/117 |
19.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Nolo mummo"

Se on vähän sellainen tiktok -haaste tyylinen juttu. Tullut harrastettuna nuorempana mutta silloin sen ikäiset tädit ovat nykyään haudassa ja nykyiset tädit ovat ikätovereita.

haha nuoret miehet luulee, ettei tädit osaa pelata samaa peliä ;D 

vinkki: ei siitä parikymppisestä pojusta mitään syvällistä keskustelukumppania haluta. 

Vierailija
46/117 |
19.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka niin sanoo?

Minä oon 52 v ja kaikkea tuota. Huomionhakuinen en juurikaan. Ihmiset sanoo, että olen erittäin kaunis, on aina sanoneet niin ja se jatkuu edelleen. Ei eroa iällä tai sukupuolella sen suhteen.

Ei se minulle ole tärkeintä, välillä ulkonäköön puuttuminen tuntuu pinnalliselta ja tunkeikevalta. Kiitos kuitenkin :)

Et ole:) Nolo mummeli luulee olevansa kaunis. Olet näkymätön 20v naisen rinnalla ja jopa 30 vuotiaankin

Ehkäpä ;)

Ei ole tullut mieleen kilpailla kenenkään kanssa. Mulla on myös upea tytär, josta olen ylpeä. En ole myöskään iskemässä ketään tai hae seuraa, mulle riittää yksi mies (hän on muuten paljon minua nuorempi. Mut monet muut välillä tulevat kertomaan, että olen vaikuttanut heihin.

Mummo en vielä ole, mielelläni olen sitten, kun sen aika tulee. Aurinkoa päivääsi!

Sitten sä heräsit. Mummeli.

Vierailija
47/117 |
19.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Nolo mummo"

haha nuoret miehet luulee, ettei tädit osaa pelata samaa peliä ;D 

vinkki: ei siitä parikymppisestä pojusta mitään syvällistä keskustelukumppania haluta. 

Lupaan ettei minunkaan kanssani tarvitse keskustella syvällisiä!

Vierailija
48/117 |
19.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen terveellä itsetunnolla varustettu aikuinen mies ja mielestäni kaunis nainen on kaunis-ikään katsomatta. Ja voi ikääntyneenä olla seksikäskin. Eri asia on sitten tuo oman ikänsä hyväksyminen, ajat ovat muuttuneet toki eikä tietynlaista tyyliä odoteta tietyn ikäisiltä. Pääasia että ymmärtää että teinien kotkotukset ovat teineille. Keski-ikäisillekin on monia hyviä tyylejä. Tosin tennarit ja makkarankuoret saisivat jo poistua katukuvasta (kenen tahansa yltä)

Vierailija
49/117 |
19.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin kyllä nähdä näiden alfaurosten kuvat jotka näitä keskusteluja päivästä toiseen tekee.

Herää kysymys: miksi ihmeessä? Oletteko katkeria kun ihmisillä on seuraa ja teillä ei? Myös niillä vanhoilla ja ylipainoisilla on kumppanit. Katsos, jos luonne on aivan sysipaska ja ajan käyttää naisten haukkumiseen niin jää paljosta kivasta paitsi. Mukavaa keväänjatkoa hanipööt :3

Vierailija
50/117 |
19.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi laitoit verrattavaksi värittömän taviksen näköisen keski-ikäisen ja kauniin+seksikkään nuoremman naisen etkä kaunis+seksikäs keski-ikäinen ja kaunis+seksikäs nuorempi nainen?

Ihmettelen samaa.

Mulla on tumma pitkä tukka.(oma väri) En pukeudu tanttamaisesti.

Vierailija
51/117 |
19.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saa toki, mutta tuon ikäinen täti ei enää biologian armottomien lakien mukaan ole kaunis eikä seksikäs:) Siksi on noloa jos keski-ikäinen täti yrittää näyttää seksikkäältä eikä tajua vanheta arvokkaasti ja jättää seksikkyyttä nuorille naisille. 

Siinä olet oikeassa, että se on noloa jos 39 vuotias pukeutuu kuin teini. Mutta keski-ikäinen voi silti olla tyylikäs, upea ja näyttävä - pukeutumalla kuin ikäisensä. Itse olen 41 vuotias, ja moni ikäiseni julkkisnainen on häikäisevän upea, päinvastoin kuin teini-ikäiset riepuihin pukeutuvat tyttäret.

No mitä veikkaat kumpaa 50v miehet panisivat mielummin?

Tätä kypsää leidiä

https://i.media.fi/incoming/c031im-5569005.jpg/alternates/FREE_1440/556…

vai tätä nuorta naista

https://fi-seiska-cdn-pro.seiska.fi/files/2017-01/TTK_7450.jpg

Miksi laitoit verrattavaksi värittömän taviksen näköisen keski-ikäisen ja kauniin+seksikkään nuoremman naisen etkä kaunis+seksikäs keski-ikäinen ja kaunis+seksikäs nuorempi nainen?

Koska kaunista ja seksikästä keski-ikäistä tätiä ei ole olemassakaan, muuta kuin tätien epätoivoisissa kuvitelmissa

Myös Maria Veitola ja Sanna Ukkola olivat nuorina kauniita vaikka ei uskoisi. 

No tuo on kylläkin sun omaa harhakuvitelmaa. 

Itse taidat olla vanhempien peräkammarissa asuva kaljamaha joka on nähnyt naisen värkin viimeksi syntyessään.

Vierailija
52/117 |
19.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa miksei muka saa. En minä pane pahakseni jos muutekin kun nuoret pukeutuvat muihin vaatteisiin kuin tuulipukuihin ja tuunikoihin

Vierailija
53/117 |
19.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on totta. Mä olen 35 ja mulla näkyy vatsalihakset nyt kunnolla, joten aion niitä esitellä kesällä. Sori kaikille! 

Siitä vaan, jokainen tekee mitä haluaa. Mulla ei ole tapana esitellä tissejä, vatsaa tms.

Vierailija
54/117 |
19.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko vaatteissa ikäraja? Kaikkee saa pukee yllensä, jos kroppa antaa myöden. Oli ikä mikä vaan.

v..u että olet nolo:D:D Esittelet vatsalihaksia:D:D Minkäs takia naiset haluavat nykyään näyttää miehiltä vatsalihaksineen

Vierailija
55/117 |
19.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siitä vaan, jokainen tekee mitä haluaa. Mulla ei ole tapana esitellä tissejä, vatsaa tms.

Ei kenelläkään täysijärkisellä ole.

Vierailija
56/117 |
19.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näistä kumpikaan ei ole koskaan ollut kaunis.

Vierailija
57/117 |
19.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mitä veikkaat kumpaa 50v miehet panisivat mielummin?

Tätä kypsää leidiä

https://i.media.fi/incoming/c031im-5569005.jpg/alternates/FREE_1440/556…

vai tätä nuorta naista

https://fi-seiska-cdn-pro.seiska.fi/files/2017-01/TTK_7450.jpg

Koska kaunista ja seksikästä keski-ikäistä tätiä ei ole olemassakaan, muuta kuin tätien epätoivoisissa kuvitelmissa

No tuo on kylläkin sun omaa harhakuvitelmaa. 

Itse taidat olla vanhempien peräkammarissa asuva kaljamaha joka on nähnyt naisen värkin viimeksi syntyessään.

No ei sitä vanhan naisen ruttua halua puliukkokaan:D

Vierailija
58/117 |
19.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

v..u että olet nolo:D:D Esittelet vatsalihaksia:D:D Minkäs takia naiset haluavat nykyään näyttää miehiltä vatsalihaksineen

Se on kyllä kummallista miten fitnessistä on tullut joku malli sille miltä naisen mukamas tulis näyttää. Onkohan se jotain seurausta siitä että naisellisuutta jotenkin pidetään nykyisin huonona asiana.

Vierailija
59/117 |
19.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti saa olla ihan minkäikäinen vaan viähättävä. Huvittaa vaan täällä nämä yli 50v. jotka kehuu itseään. Laitetaan rinnalle nuori nainen niin kukaan ei katso.

Vierailija
60/117 |
19.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näistä kumpikaan ei ole koskaan ollut kaunis.

Kyllä oli, älä valehtele itsellesi. Ainakin olivat nuorina miljoonasti paremman näköisiä kuin nyt

https://www.instagram.com/p/CUNid_0Nh4Z/?utm_source=ig_embed&ig_rid=d55… Panisin Ja niin panisivat muutkin miehet, nuoruuden kauneimmillaan oleva lukiolaisneito, paremman näköinen kuin Sara Sieppi saman ikäisenä

Tätä taas ei pane enää puliukkokaan

https://www.iltapulu.fi/data/venetsia/images/ve001k6p2k.jpg

Nii et kyl se naisen nuoruus on lyhyt.