30-40v AKNE, miten pääsit eroon, vai pääsitkö??
Olen 39v enkä ole teininäkään ärsinyt finneistä, mutta nyt noin kuukausi sitten niitä tuli.
Kasvoihin vieriviereen tukkeutuneita ihohuokosia ja myös rintakehään ja yläselkään.
Ihoni on aina ollut helppo! Nyt ei mikään auta.
Sain jo tilanteen vähän rauhitettua teepuusaippualla ja Basiron voiteella.
Lisäsin myös vitamiineja, D vitamiinia.
Pääseekö näistä jotenkin kokonaan eroon??
En ole käyttänyt mitään hormoneja (ehkäisyä), mitään muutakaan syytä aknelle ei ole.
Kommentit (5)
Olen 34-vuotias ja muutama vuosi sitten oli aivan kamala ihottuma/akne. Lähinnä kasvoissa, mutta myös selässä ja rintakehässä. Vei tosi paljon itsetuntoa :( Kokeilin vaikka ja mitä, jonka jälkeen menin ihotautilääkärille. Ensin kokeiltiin miedompia voiteita ja lopulta tuo Roaccutan. Se auttoi VAIN HETKEKSI.
Lopulta löysin avun ruokavaliosta jätettyäni ruokavaliosta pois maidon, kananmunan ja gluteenin. En ole tunnistaa tänä päivänä itseäni peilistä, sillä iho on täysin virheetön. Jos "erehdyn" syömään tuotteita, joissa on maitoa, kananmunaa tai gluteenia niin heti huomaan kasvoista.
Voin tällä hetkellä todella hyvin! :) Toivottavasti löydät myös helpotusta!
Vierailija kirjoitti:
Olen 34-vuotias ja muutama vuosi sitten oli aivan kamala ihottuma/akne. Lähinnä kasvoissa, mutta myös selässä ja rintakehässä. Vei tosi paljon itsetuntoa :( Kokeilin vaikka ja mitä, jonka jälkeen menin ihotautilääkärille. Ensin kokeiltiin miedompia voiteita ja lopulta tuo Roaccutan. Se auttoi VAIN HETKEKSI.
Lopulta löysin avun ruokavaliosta jätettyäni ruokavaliosta pois maidon, kananmunan ja gluteenin. En ole tunnistaa tänä päivänä itseäni peilistä, sillä iho on täysin virheetön. Jos "erehdyn" syömään tuotteita, joissa on maitoa, kananmunaa tai gluteenia niin heti huomaan kasvoista.
Voin tällä hetkellä todella hyvin! :) Toivottavasti löydät myös helpotusta!
En haluaisi ottaa mitään voimakasata lääkekuuria. Se todennäköisesti auttaa vain hetkeksi.
Muutama kuukausi sitten finnejä myöskin tuli ja poistin ruokavaliosta sokerin ja vehnän, syön yleensäkin todella tervellisesti ja näpyt meni pois.
Luulen siis että sama on edessä, kiitos!
Söin kyllä alkuvuodesta monta ab kuuria, olisikohan se syynä.
AP
Roaccutan on paras lääke. Posti finnit, eivätkä ole tulleet takaisin.
Nykyään sen nimi on muu kuin roaccutan, mut googleta.
Kahdella Roaccutan-kuurilla.