Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Euroviisut 2023 OFFICIAL

Vierailija
19.05.2022 |

Ken voittaa viisut?
Missä ne järjestetään?

Kommentit (19410)

Vierailija
18541/19410 |
22.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on taas uusi kilpailu menossa päässä Käärijä vs Loreen. Nimittäin Instagram seuraajien lukumäärä

Tosin Käärijä on jo suvereeni voittaja. 514t seuraajaa ja mikäs se lähtötilanne olikaan.

Grand final videossa Loreen on ollut aikalailla miljoonan edellä koko ajan. Nyt vähän alkaa välimatka kaventumaan.

Vierailija
18542/19410 |
22.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huom, Käärijän esitys oli 6 miljoonaa Loreenin perässä viime sunnuntaina. Melkoinen kiri.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
18543/19410 |
22.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käärijä, suomen ensimmäinen k-pop tähti.

Vierailija
18544/19410 |
22.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käärijä 💰💚💚🤑💚💚💰

Vierailija
18545/19410 |
22.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käärijä, suomen ensimmäinen k-pop tähti.

Muuten olisiko K-popin suomivastine sitten Finnish pop eli F-pop? 😁

Vierailija
18546/19410 |
22.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

winner kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

winner kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

winner kirjoitti:

Eli BC official-ketjusta:

"Helpoiten tässä käy kun poistat ketjun kirjanmerkeistäsi ja itsesi Vauvan lukijoista.

Siis vähän niinkuin radion ja tv:nkin voit laittaa kiinni tai katsoa jotain toista kanavaa.

Blind Channeliakaan sun ei ole pakko kuunnella, kun et muutenkaan kuuntele samoja artisteja kuin muut ketjussa."

Samat sanat siis tänne Käärijän ja Loreenin suhteen.

Kukaan ei täällä tiedä mistä sä höpötät 

Ei tarvitsekaan. Riittää katsos se, kun sinä hajoat, justiina ;D

https://www.vauva.fi/keskustelu/4176950/blind-channel-appreciation-offi…

Varmaan missiona seuraavaksi lukita kaikki Käärijä-aiheiset ketjut? Koska ollaan jotain liian ekstroverttejä ja toksisia sun makuun ;DDDD

en tiedä mitä se selität pistä välillä some kiinni. Tää on euroviisuketju ei mikään käärijä ketju. 

Ja Euroviisuihin ei mitenkään liity Blind Channel eikä Käärijä? Voi lapsi parka sinua ;DDDDDD Justhan neuvoin sinua vaihtamaan ketjua, kun et tajua tästä mitään :D

No nyt se vaihtoi Blind Channel-ketjuun ja alkoi poistelut siellä. Helposti vietävissä tuo tapaus Justiina ;DDDD

Justiina oli lapsena varma, että hänestä tulee isona Vauvan moderaattori.

Nyt 11-vuotiaana Justiina on tästä entistä varmempi ;D

Vierailija
18547/19410 |
22.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on teidän lempparibiisi Käärijältä jos Ccc:tä ei lasketa? Itse ihastuin Morganiin lauantaina.

Vierailija
18548/19410 |
22.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä on teidän lempparibiisi Käärijältä jos Ccc:tä ei lasketa? Itse ihastuin Morganiin lauantaina.

Micmac jäi heti mieleen!

Vierailija
18549/19410 |
22.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole montaa kuunnellut, mutta pidin kiertävän sirkuksen lyriikoista.

Vierailija
18550/19410 |
22.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Micmac jäi heti mieleen!

Ja Kiree (viulunkieli).

Ja Kovis.

Vierailija
18551/19410 |
22.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mic Mac

Vierailija
18552/19410 |
22.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aiotteko mennä katsomaan Loreenia kun hän tekee Suomessa kaksi keikkaa marraskuussa? :D 

En, jos itse pitää maksaa. Jos saan lipun, niin voisin mennäkin. On hän sentään hyvä laulaja. Muita biisejä en Loreenilta tiedä kuin nämä viisubiisit. Kai noille konserteille on kysyntää, jos oikein kaksi järjestetään.

Mä en menis ees ilmaiseksi. Saan Euforiaan uhhuhhuu huhuilusta migreenin.

Vierailija
18553/19410 |
22.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loreen esiintyy Suomessa marraskuussa uutisoitiin just tv:ssä.

Jaahas, että mahtaakohan saada yleisöä paljoakaan?

Närää kun aiheuttaa suuresti meissä suomalaisissa.

Vierailija
18554/19410 |
22.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole yhtään muuta hyvää biisiä joten kantsis tehdä uusia ja lopettaa lomailu. Ei voi soittaa cha cha kymmenen kertaa putkeen keikalla

Vierailija
18555/19410 |
22.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Micmac jäi heti mieleen!

Ja Kiree (viulunkieli).

Ja Kovis.

Mutta rehellisyyden nimissä onhan se CCC paras sen biiseistä. Tykki. Varsinkin se alku. Mikä tuuri että laittoi just parhaan biisinsä Viisuihin. Mutta nyt kun on löytänyt sen maagisen salaisen kaavansa, niin tällä tyylillä vaan tekemään lisää lauluja. Aiheita riittää: Peliä, Mr Worldwide Man, Yes Yes, We take a hotelroom, formula lakanat, Sauna, Vantaa...

Vierailija
18556/19410 |
22.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole yhtään muuta hyvää biisiä joten kantsis tehdä uusia ja lopettaa lomailu. Ei voi soittaa cha cha kymmenen kertaa putkeen keikalla

Lomailu ja joutenolo tekee hyvää luovuudelle.

Vierailija
18557/19410 |
22.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä voisin mennä keikalle missä soitettaisiin CCC:tä 2 tuntia putkeen. Vähän eri versioita ja originaalia.

Vierailija
18558/19410 |
22.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Verkan Dancing Lasha Tumbai video on ladattu Youtubeen 11 vuotta sitten ja siinä on 46 miljoonaa katselua. Se on Euroviisujen katsotuin biisi. Eli 4 181 818 katselukertaa vuosi, joka tekee noin 11 457 katselukertaa per päivä.

Käärijän video on 8 päivää "vanha" ja sitä on katsottu 11 miljoonaa kertaa. Eli yli miljoona kertaa päivässä! Tarkalleen 1 375 000 katselua päivittäin.

Menee tällä vauhdilla parissa viikossa Verkasta ohi :)

Spotifyssa biisi tulee menemään Lordin ja Nightwishin ohi ihan just. Lordin biisi ollut spotikassa alusta asti ja Cha cha cha vasta viikkoja. Biisi sai pelkästään viikonloppuna 10 miljoonaa uutta kuuntelua.

Lordi voitti 2006 ja spotifyhin tiedän monien rekisteröityneen (itsekin) vasta vuonna 2010. Oliko sitä vielä olemassa silloin kun Lordi voitti? Noista YouTube-katseluista voinee ainakin luotettavasti seurata. Mutta edelleen se että CCC on suomenkielinen biisi ja HRH enkuksi niin eivät ole suoraan verrannollisia.

Onhan tuo Käärijän menestys todella huikeaa :) Ja lauantain keikalla jäi sellainen olo että oikeasti nautti esiintymisestä, osaa todella hienosti ottaa yleisön huomioon (mielestäni jopa paljon hienommin mitä jotku kotimaiset eturivin artistit) ja varmasti voi jäädä muitakin hittejä vuosien varrella ainakin Suomessa elämään. Keikkaa tulee riittämään jos jaksaa vaan tehdä.

Vierailija
18559/19410 |
22.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Välikuolema ja Vilunkieli ovat suosikkini.

Pidän näistä enemmän, kuin Cha cha chasta.

Onhan Mic mac myös lemppareihini kuuluva.

Vaikea näistä kolmesta on valita ehdotonta ykköstä ----> yhtä hyviä ovat.

M30

Vierailija
18560/19410 |
22.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käärijä lämppää Kaija Koota. Mielumin toistepäin.

Eivät sovi kyllä yhtään yhteen. Nyt jokaisnen suomalainen has-been artisti yrittää lypsää suosiota Käärijän siivellä. Antti Tuisku, Kaija Koo, kukahan seuraavksi?

Ketju on lukittu.