Euroviisut 2023 OFFICIAL
Kommentit (19410)
Vierailija kirjoitti:
Eii auto jäätä 🥴 Joudun kohta sulkeen telkkarin 😁
Sehän soitettiin jo alussa.
Vaikutti Käärijä vähän harmistuneelta, kun Antti ei tullut hänen keikalleen.
Vierailija kirjoitti:
Mulle tää käärijän musiikki ei iske suurelta osin koska en oo räppifani ja kokoajan käytetään sama drum and base taustaa. Toivon että tulevissa biiseissä on vähän melodiaa ja vaihteluu enemmän.
Odotan mic mac biisiä ja cha cha chata 😁
Mic Mac meni jo.
Vierailija kirjoitti:
Meni jo ja sehän oli hyvä 😅
Vierailija kirjoitti:
Jaa ketjuun pesiytyi tuo yksi Käärijän haukkuja dissaamaan nyt keikkaa. Kyllä sut tunnistaa kirjoitustyylistä nopeasti. Miksi katsot keikkaa josta et pidä? Itse en käyttäisi aikaani sellaiseen, kannattaa katsoa vain niitä keikkoja joista pitää. Saattaa samalla mieliala kohentua ja vähentyä tarve räksyttää keskustelupalstalla.
Käärijän dissaaja on kyllä vihaajaksi aika hyvin perillä Käärijän tekemisistä 🤔 Miksi seurata näin tarkkaan jotain jota vihaa, en ymmärrä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Loreen on taiteilija.
Mutsis oli taiteilija kun sua ulos puski.
Oletpa lapsellinen , varmaan lapsi vielä itsekin. Kaikkea se Käärijän epäjumalointi saakin aikaan.
Unohdin äsken kiittää, että lainasit viestiäni. Vaikka se poistettiin, lainauksesi ansiosta viestini säilyy :)
Itse en kyllä sitä poistattanut, mutta siinäs näet, kuinka alas voit vajota Käärijä-kiihkossasi.
Hiljene jo!
Eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sehän soitettiin jo alussa.
Vaikutti Käärijä vähän harmistuneelta, kun Antti ei tullut hänen keikalleen.
Nääh, sehän oli hyvää läppää. Antti on Espanjassa öljyt rinnassa ja Macarena soi 😅.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Loreen on taiteilija.
Mutsis oli taiteilija kun sua ulos puski.
Oletpa lapsellinen , varmaan lapsi vielä itsekin. Kaikkea se Käärijän epäjumalointi saakin aikaan.
Unohdin äsken kiittää, että lainasit viestiäni. Vaikka se poistettiin, lainauksesi ansiosta viestini säilyy :)
Itse en kyllä sitä poistattanut, mutta siinäs näet, kuinka alas voit vajota Käärijä-kiihkossasi.
Hiljene jo!
Eri
Loreen on taiteilija!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meni jo ja sehän oli hyvä 😅
Omasta mielestäni Auto jää on kamala, mutta huvitti kun somessa näin kommentin jostain ulkomailta, että Auto jää on hänen suosikkibiisinsä :D
Käärijä on niin liikuttunut, että hyvä jos ei itkemään ala
Mä olen kritisoinut keikkaa enkä ole Käärijävihaaja. Kai sitä saa sanoa jos ei tykkää? Edelleenkin tämä on Euroviisuketju jossa pitäisi saada sanoa myös eriävän mielipiteensä ilman että porukka haukkuu.
Minustakaan nuo muut biisit ei lähde. Käärijä vetää kyllä hyvin, mutta nuo muut biisit on niin perus räppiä että ei mulle toimi. Ja teinitytöistä koostuva yleisö ei oikein saa sitä samaa fiilistä mitä ollut UMK:ssa ja viisuissa. Turha kivittää.
Tälläinen keikka, vaikka ei voitettu euroviisuja!
Jerehän on tehnyt jotain niin suurta, että Lordikin näyttää pienemmältä euroviisutähdeltä.
No vastasiko konsertti odotuksianne?
Vierailija kirjoitti:
Mä olen kritisoinut keikkaa enkä ole Käärijävihaaja. Kai sitä saa sanoa jos ei tykkää? Edelleenkin tämä on Euroviisuketju jossa pitäisi saada sanoa myös eriävän mielipiteensä ilman että porukka haukkuu.
Minustakaan nuo muut biisit ei lähde. Käärijä vetää kyllä hyvin, mutta nuo muut biisit on niin perus räppiä että ei mulle toimi. Ja teinitytöistä koostuva yleisö ei oikein saa sitä samaa fiilistä mitä ollut UMK:ssa ja viisuissa. Turha kivittää.
Täällä on muitakin, jotka ajattelevat samoin kuten sinä. Itsekään en ole Käärijävihaaja.
Aikooko Käärijä rokkaa stadionin tänä vuonna?
Vierailija kirjoitti:
Mielestäni tämä keikka on hemmetin hyvä.
Niin freshiä ja räppikin on mukavan kevyttä.
Ehkä paremmin uppoisi sinullekin, jos olisit tutustunut näihin biiseihin?
Itselläni ainaskin on samaistumispintaa näihin biiseihin. Jokaisella on makunsa, että hyväkayn mielipiteesi. Tämä keikka tuntui niin lyhkäseltä mielestäni.
M30
Vierailija kirjoitti:
No vastasiko konsertti odotuksianne?
Paremmin kuin Loreenin puistojuhlat.
En kestä kun ulkomaalaiset jo kirjoittaa suomeakin chatissa.
Tää on kaikki vaan niin liikuttavaa.
Oon seurannut viisuja yli 30 vuotta ja tuntuu että jotkut lapsuuden traumat on tässä parantuneet 😁.
Onhan tuossa konsertissa mahtava tunnelma!
🥳
Yle areena näyttää tämän ympäri maailman.