Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Euroviisut 2023 OFFICIAL

Vierailija
19.05.2022 |

Ken voittaa viisut? Missä ne järjestetään?

Kommentit (19410)

Vierailija
17981/19410 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cha Cha Cha

Vierailija
17982/19410 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uusissakaan biiseissä ei kyllä yhtään sitä cha cha cha:n rouheutta vaan ovat näköjään palanneet tohon vanhaan suomiräppiin. Haaveilin jo vähän Rammstein menosta.

No ehtiihän niitä tekemään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
17983/19410 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Loreen on taiteilija.

Mutsis oli taiteilija kun sua ulos puski.

Oletpa lapsellinen , varmaan lapsi vielä itsekin. Kaikkea se Käärijän epäjumalointi saakin aikaan.

Vierailija
17984/19410 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Loreen on taiteilija.

Loreen on plageilija.

Aivan. Voi olla, että Mika Newton ei nosta kannetta tai provosoidu, koska ruotsalaiset aseistavat Ukrainaa? Loreen plagioi kyllä muiltakin, ei sen puoleen.

https://www.kyivpost.com/post/17266

Vierailija
17985/19410 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uusissakaan biiseissä ei kyllä yhtään sitä cha cha cha:n rouheutta vaan ovat näköjään palanneet tohon vanhaan suomiräppiin. Haaveilin jo vähän Rammstein menosta.

Uutta musiikkia on tulossa. Saas nähdä mitä vaikutteita siinä on.

Vierailija
17986/19410 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se huuto kertis puuttuu uusista

Vierailija
17987/19410 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä Lordi oli valovuoden edellä tätä Käärijää. Mitäs se tuolla naureskelee omille jutuilleen?

Vierailija
17988/19410 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa ketjuun pesiytyi tuo yksi Käärijän haukkuja dissaamaan nyt keikkaa. Kyllä sut tunnistaa kirjoitustyylistä nopeasti. Miksi katsot keikkaa josta et pidä? Itse en käyttäisi aikaani sellaiseen, kannattaa katsoa vain niitä keikkoja joista pitää. Saattaa samalla mieliala kohentua ja vähentyä tarve räksyttää keskustelupalstalla.

Vierailija
17989/19410 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä jotakin selkeästi keljuttaa Käärijän menestys, mutta silti jaksaa katsoa koko liveä? Hyvä yritys provoilla sen pohjalta, keksi jotain uutta.

Vierailija
17990/19410 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä Lordi oli valovuoden edellä tätä Käärijää. Mitäs se tuolla naureskelee omille jutuilleen?

Miten liittyy Lordi?

Vierailija
17991/19410 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa ketjuun pesiytyi tuo yksi Käärijän haukkuja dissaamaan nyt keikkaa. Kyllä sut tunnistaa kirjoitustyylistä nopeasti. Miksi katsot keikkaa josta et pidä? Itse en käyttäisi aikaani sellaiseen, kannattaa katsoa vain niitä keikkoja joista pitää. Saattaa samalla mieliala kohentua ja vähentyä tarve räksyttää keskustelupalstalla.

Kerrohan oma mielipiteesi jo nähdystä. Onko vastannut odotuksiasi?

Vierailija
17992/19410 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

ääääh en oikeasti kestä tuota rikkoutuvan lasin ääntä :D

Vierailija
17993/19410 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käärijä on Yhdysvaltain Spotifyn ykkönen. Aivan huikeaa.

Vierailija
17994/19410 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten liittyy Lordi?

Niin, ei oikeastaan mitenkään. Lordi sentään voitti Euroviisut, tämä oli kakkonen.

Vierailija
17995/19410 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole tuo kenelle vastaat, mutta itse vihaan suomiräppiä, joten konsertti on päällä ihan kannatuksen vuoksi. Minusta tunnelma on mahtava.

Vierailija
17996/19410 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole edellinen. On vastannut odotuksiani. On ylittänyt odotukseni.

Vierailija
17997/19410 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä keikka. Itse asiassa ylittänyt odotukset. Käärijän muut biisit ovat kyllä hyviä vaikka tavallisesti en rappia kuuntelekaan. Käärijä on huikea live-esiintyjä!

Vierailija
17998/19410 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, mä oon luullut että itseään kiinnostavia keikkoja seurataan ja itseään kiinnostaviin ihmisiin tuhlataan energia. Ei ihme jos väestö voi pahoin, kun energia puretaan haukkumalla muita, eikä keskittyminen riitä omien mielenkiinnonkohteisiin.

Vierailija
17999/19410 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten ulkomaalaiset, mitä kommentoi?

Tykkäävät. Oon laskenut vähintään 35-40 eri maata kommenteissa. Argentinasta Australiaan ja kaikkee siltä väliltä.

Jep, on näkynyt ainakin Argentina, Brasilia, Meksiko, USAn eri kaupunkeja/osavaltioita (kuten New York, Florida, Missouri, New Mexico), Kanada, Englanti, Skotlanti, Serbia, Saksa, Ranska, Espanja, Italia, Portugali, Tsekki, Slovakia, Puola, Slovenia, Itävalta, Latvia, Liettua, Viro, Ukraina, Belgia, Alankomaat, Romania, Kreikka, Kypros, Unkari Australia, Japani, Etelä-Korea...

Vierailija
18000/19410 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten liittyy Lordi?

Niin, ei oikeastaan mitenkään. Lordi sentään voitti Euroviisut, tämä oli kakkonen.

Joo kyllä täytyy hävetä kakkosijaa, vain 35 muuta jäi kilpailussa taakse. 🤦

Ketju on lukittu.