Euroviisut 2023 OFFICIAL
Kommentit (19410)
Vierailija kirjoitti:
Puola on kiltihkön miehen mieleen
Kyllä minäkin tykkäsin. Ei mikään voittaja, mutta ihan hauskahan tuo oli.
T: Nainen, joka kirjoitti biisin muistuttavan 90-luvun kesähittejä sekä ihaili laulajan flirtti-ilmeitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Silvennoinen kuvitteli äsken, että Waterloo oli biisi sodasta ja rauhasta.
No rakkaudestahan se kertoi vaikka Waterloo oli metafora.
Biisejä voi tulkita enemmällä kuin yhdellä tavalla. Olihan Waterloo historiallinen taistelu, joten sen puoleen kertoo sodastakin. Rakkauskin joskus aikamoista sotaa.
No ei se biisi kyllä nyt vaan kerro sodasta millään tasolla muuten kuin metaforana. Napoleon hävisi Waterloossa, ja sinä voitit minut tässä rakkauden "taistelussa".
-eri
Kyllä se vain kertoo. Vahvistit sen itsekin viimeisessä lauseessa :D Sota se on rakkauden sotakin, höppänä :D
Niin rakkaus ei ole mitään kirjaimellista sotaa.
Kuka täällä puhui kirjaimellisuudesta? Ja oikeassa maailmassa on kuule ihan kirjaimellisiakin sotia aloitettu rakkauden takia. Lue lapsi vähän historiaa.
Serbia toimii mulle nyt sata kertaa paremmin kuin semissä. Mielenkiintoinen biisi, tätä voisin kuunnella kuulokkeilla.
Nämä serbiat, albaniat, romaniat ja muut kroatiat on jotenkin kamalan synkkiä, meluisia ja levottomia joista ei tule hyvä fiilis.
Onpas pitkät viiruluomet tolla franskin muijalla.
Serbia on yksi mun suosikkeja!
Laitoin ääniraidaksi englannin, ei tartte tota silvennoista kuunnella.
Kylläpä helpotti.
Ranskalla viisujen paras biisi.
Vierailija kirjoitti:
Onpas jännä biisi, mutta en tykkää ton pojan olemuksesta.
Suoraan kopioitu Curelta tyyli, tukka, laulu
No ni kattokaa. Ei tartte juosta lavaa ympäri ollakseen elämää suurempi esitys. Ranska laittoi ison koltun ja se riittää tekemään ison homman
Vierailija kirjoitti:
Kaikenlainen välke on lisääntynyt. Migreenipotilas kiittää.
No ihan samaa mietin. Joko oon tulossa vanhaksi tai tämä välke on vain tosi liiallista. Mulla tulee tällaisesta seurallinen migreeni.
Vierailija kirjoitti:
Ranskalla viisujen paras biisi.
Ihan paska.
Ranskan ulinasta ei jää mitään mieleen mutta megakolttu muistetaan.
Ranska paras toistaiseksi. Evidement!
Tässä on aavistuksen verran Edith Piaf -viboja.
Ranska on ensimmäinen oikeasti hyvä biisi.
Upea ranska. Ja tykkään noista sanoista
Tykkään Ranskan Edith Piaf kopiosta
Kai se osaa laulaa kun on laulaa yleensä oopperaa. En tajua miksi tässä kuiskaa ja hönkii kun osaisi laulaakin.