Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Euroviisut 2023 OFFICIAL

Vierailija
19.05.2022 |

Ken voittaa viisut?
Missä ne järjestetään?

Kommentit (19410)

Vierailija
941/19410 |
20.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

+ kovasti toivottua piristystä tän vuoden kattaukseen

Vierailija
942/19410 |
20.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon niin miljoonia videoita nähny, missä eurooppalaiset reagoi Suomen UMK biiseihin, ja siinä on Cha cha chan kohalla alettu huutaa "OMG TÄÄ ON IHAN SUPER HYVÄ WOW", ja mustaki toi Käärijän biisi on kaikista paras. Toiseks paras on sit se Kuumaa-yhtyeen Ylivoimainen.

Äiti soitti ton Cha cha chan mulle noin kuukausi sitten, ja nykyään hoilotan sitä saunassa😅

Onko kukaan kattonu niitä ruotsin karsintoja? Siis Melodifestivalenssia? Mä NIIIIIIIN toivoisin että Theoz pääsis Euroviisuihin! Sillä on tosi upee ääni ja sen biisi on ihan mahtavan upee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
943/19410 |
20.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joten kannattaa käydä kuuntelemassa Theozin Mer av dig :)

Vierailija
944/19410 |
20.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

San Marinon 106 kilpailijan semifinalistien joukosta löytyy myös kaksi suomalaista kilpailijaa! 

Vierailija
945/19410 |
20.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olikohan se että torstaina kuullaan Loreenin biisistä pätkä? Tästä tulee jännä viikko.

Huh tajusin just tota ajatellessani vasta että UMKhan on tänä lauantaina :D alkaa jo adrenaliinit virtaamaan

Vierailija
946/19410 |
20.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähettäispä Italia joskus jotain tällaista Sanremossakin mukana olleen Elodien uuden albumin bängerien tyylistä:

Vierailija
947/19410 |
20.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

San Marinon suurimmassa jumppasalissa on lauantain finaali-iltana tunnelmaa! Legendaarinen Al Bano on raadin puheenjohtaja ja viime vuoden edustaja Achille Lauro esiintyy

Vierailija
948/19410 |
20.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

San Marinon semifinaaleissa on niiden suomalaisten lisäksi mukana mm. Eiffel 65 ("Blue daba-dii..") ja Albanian Ronela Hajati! :o

Vierailija
949/19410 |
20.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saksa voittaa viisut tänä vuonna, mikäli Lord of the Lost pääsee ensikuussa heiltä esikarsinnassa viisuihin läpi. On nyt jo ennakkosuosikki sielläpäin eikä ihme. :)

Minä en usko sen menestymiseen. En jaksa kuunnella sitä edes loppuun. Virkistävää olisi silti nähdä Saksalta joku rohkea veto eli sinänsä kannatan tämän valintaa edustajaksi.

Vierailija
950/19410 |
20.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paras sijoitus pitkään aikaan suomella uskon vahvasti. Käärijä on niin hyvä.

Käärijä on minunkin suosikkini, mutten silti ymmärrä tällaisia kommentteja. Käärijää ei olla vielä valittu voittajaksi. Liveä ei olla nähty. Instassa oli pätkä harjoituksista ja täytyy sanoa, että en sen perusteella odota ihmeitä. Vahvoja ehdokkaita on tänä vuonna niin monta, etten osaa ollenkaan veikata, miten äänet jakaantuu. Kun se live vaikuttaa niin paljon.

Koronavuonna Erika Vikman oli ns.varma voittaja. Ja kuinka kävi.

Vierailija
951/19410 |
20.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käärijä on minunkin suosikkini, mutten silti ymmärrä tällaisia kommentteja. Käärijää ei olla vielä valittu voittajaksi. Liveä ei olla nähty. Instassa oli pätkä harjoituksista ja täytyy sanoa, että en sen perusteella odota ihmeitä. Vahvoja ehdokkaita on tänä vuonna niin monta, etten osaa ollenkaan veikata, miten äänet jakaantuu. Kun se live vaikuttaa niin paljon.

En ole alkuperäinen postaaja, mutta oon osittain samaa ja eri mieltä. On hyvä pitää jäitä hatussa sen takia, että liveä ei olla nähty. Niin monta hyvää biisiä on kaatunut surkeaan esitykseen. Mutta tuo Cicciolina-vertaus ontuu ihan jo siksi, ettei Cicciolinalla ollut Suomessa yhtä suurta ennakkosuosikkiasemaa kuin ulkkisfaneilla. Käärijä on saanut nekin villiintymään viisuista ja UMKsta, jotka ei yleensä äänestä, saati katso ohjelmia. Ja onhan Käärijän kertoimetkin paljon paremmat. Löytyy varmasti runsaasti porukkaa, joka äänestää Käärijää, vaikka live ei täysin täyttäisi odotuksia.

Vierailija
952/19410 |
20.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidettäisiinkö Norjan biisistä jos siinä olisikin mies laulamassa kuninkaista?

Vierailija
953/19410 |
20.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt saa tuosta sukupuolikysymystä väännettyä

Vierailija
954/19410 |
20.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole alkuperäinen postaaja, mutta oon osittain samaa ja eri mieltä. On hyvä pitää jäitä hatussa sen takia, että liveä ei olla nähty. Niin monta hyvää biisiä on kaatunut surkeaan esitykseen. Mutta tuo Cicciolina-vertaus ontuu ihan jo siksi, ettei Cicciolinalla ollut Suomessa yhtä suurta ennakkosuosikkiasemaa kuin ulkkisfaneilla. Käärijä on saanut nekin villiintymään viisuista ja UMKsta, jotka ei yleensä äänestä, saati katso ohjelmia. Ja onhan Käärijän kertoimetkin paljon paremmat. Löytyy varmasti runsaasti porukkaa, joka äänestää Käärijää, vaikka live ei täysin täyttäisi odotuksia.

Ehkä Cicciolina oli huono vertaus. Meillä nyt harvoin vaan on vahvoja ennakkosuosikkeja.

Maltalla on enempi sääntö kuin poikkeus, että ennakkosuosikki ei voita. Viime vuonna Aidan ja tänä vuonna Brooke. Norjan Ulrike oli kahdesti vahva suosikki, mutta niin vaan vierestä vietiin. Eikä Liettuassa voittanut Ruta Mur, vaikka hän oli semeissä selkeä ykkönen sekä raatien että yleisön äänissä.

Mutta pahoittelut jos vaikutan jankkaajalta. Sitä en halua. Kunhan vaan ajattelin, että siihen asti kun voittaja on julistettu, ei voi olla varma mistään. Sehän tästä jännää tekeekin!

Vierailija
955/19410 |
20.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En nyt saa tuosta sukupuolikysymystä väännettyä

Ai Norjasta? Minä en kirjoittanut äskeistä kommenttia, mutta olen aiemmin kommentoinut, että olisi näin sota-aikana sopimatonta nähdä jonkun univormumiehen polkevan jalkaa maahan ja laulavan, että valloittaa kaiken.

Kyllä sukupuoli antaa tässä paljon anteeksi. Alessandrahan on kertonut, että naiseuden juhlistamista on hänen kappaleensa. Minä en sitä niin näe, mutta se on minun ongelmani. Ääntäni ei Norja saa.

Vierailija
956/19410 |
20.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Electric Callboys ei ollut riittävän radioystävällinen Saksan karsintaan, mutta tämä on?

Vierailija
957/19410 |
20.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saksa voittaa viisut tänä vuonna, mikäli Lord of the Lost pääsee ensikuussa heiltä esikarsinnassa viisuihin läpi. On nyt jo ennakkosuosikki sielläpäin eikä ihme. :)

Oon hyvin vahvasti eri mieltä. Tossa biisissä ei oo tarpeeksi potkua ja iskevyyttä että näkisin sen vetoavan ihan noin hyvin. Kuitenkin varmasti pärjäisi hyvin, ehkä top kymppiin riittävästi, ja muutenkin olisi tarvittavaa imagonpuhdistusta Saksalle viime vuosien munailun jälkeen 🙄

Tuo laulaja näyttää pikkuhousuissa heiluvalta Till Lindemannilta.

Vierailija
958/19410 |
20.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä Cicciolina oli huono vertaus. Meillä nyt harvoin vaan on vahvoja ennakkosuosikkeja.

Maltalla on enempi sääntö kuin poikkeus, että ennakkosuosikki ei voita. Viime vuonna Aidan ja tänä vuonna Brooke. Norjan Ulrike oli kahdesti vahva suosikki, mutta niin vaan vierestä vietiin. Eikä Liettuassa voittanut Ruta Mur, vaikka hän oli semeissä selkeä ykkönen sekä raatien että yleisön äänissä.

Mutta pahoittelut jos vaikutan jankkaajalta. Sitä en halua. Kunhan vaan ajattelin, että siihen asti kun voittaja on julistettu, ei voi olla varma mistään. Sehän tästä jännää tekeekin!

Jep, näinpä. Onhan tää hyvin kummallinen ja ainutlaatuinen skenaario Suomessa, että senkin puolesta mahdoton sanoa miten käy. Mun on varmaan pakko Umkn tulosten julkistuksen aikana laskea teleäänet itse että saan tietää voittajan hetken aiemmin, tulee ilman sitä liian jännittävää 😵

Vierailija
959/19410 |
20.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Electric Callboys ei ollut riittävän radioystävällinen Saksan karsintaan, mutta tämä on?

Ehkä ne on muuttaneet sen kohun jälkeen linjaansa. Vaikuttaa siltä että kansaa on kuunneltu

Vierailija
960/19410 |
20.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähettäispä Italia joskus jotain tällaista Sanremossakin mukana olleen Elodien uuden albumin bängerien tyylistä:

Italia lähettää vaan miehiä.

Ketju on lukittu.