Euroviisut 2023 OFFICIAL
Kommentit (19410)
Vierailija kirjoitti:
Irlannin laulu tulee taustanauhalta. Mikki kävi kaukana suusta mutta laulu kuului silti. Onko tuo tavallista noissa karkeloissa?
Laulu livenä aina
Nyt on karattu hoitajilta karkuun.
Taitaa oma ääni lähteä Kroatialle tänään... Vielä pitää odottaa Moldovaan asti kuitenkin, ennenkuin valitsen, siitä oikeasti pidän, tätä Kroatiaa en jaksaisi kuunnella Euroviisujen ulkopuolella.
Tuohan on Kroatian kansallislaulu.
Tämä Kroatian on pakko olla paranoidi. Miten helvetissä tuo kokoonpano on tuonne päässyt??? Kroatia ei ilmeisesti halua finaaliin.
Top 3 tällä hetkellä: 1. Norja 2. Kroatia 3. Portugali
winner kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaaha, translippukin siellä. 🤮
Haloo, nää on Euroviisut! Tietysti siellä on mm. trans-lippu!
Jotkut on vain tainneet nyt sekottaa Euroviisut ja Priden pahasti keskenään.. Viisut on myös tavallisten itseensä ja sukupuoleensa tyytyväisten ihmisten show, sori siitä.
Agendaa pukkaa ainoastaan Sinulta, parahin "hetero."
Sori siitä ainoastaan, että katsot ihan pakolla ja inhoten ohjelmaa, joka saa sinun seksuaalisuutesi ja identiteettisi epävarmaksi. Epäilemättä Sinua inhottaa myös se, että YLE laittaa rahaa tämmöiseen ja haluat hallituksen vievän tämmöiset ohjelmat maksukortin taakse.
Sori mutta mulla ei ole mitään ongelmia tunnistaa omaa, sukupuoltani ja olla siihen tyytyväinen. Oon kellut viisuja lapsesta asti, silloin ne ei olleet tätä oridetystä, enkä todellakaan jätä näitä friikkien takia väliin, nämä on minun viisut enemmän kuin sinun. 😂
Ja ps. KÄÄRIJÄ ON HETERO, OOOOOOH, MENEEKÖ TUNTEISIIN.
Vierailija kirjoitti:
Apuuaaaa mikä heitto junan alle tuottajilta pistää Sveitsin vesipyssypoika laulamaa rauhasta kroaattisetien performanssin jälkeen :D
Kroatian biisissähän kritisoitiin Putinia.
Kroatia menee finaaliin, olihan sen verran himmeetä settiä.
Vierailija kirjoitti:
Kroatia hyi olkoon. Tämä on laulukilpailu ei pelle.
Tämä on kaikkea muuta kuin LAULUkilpailu. Tämä on nimenomaan show-kilpailu. Siltikin, vaikka nimessä on muinaisjäänteenä se sana song.
PKN kilpaili väärän vuoden Euroviisuissa. Olisi kova sana tämän vuoden Euroviisuissa tuossa porukassa.
Vierailija kirjoitti:
Kroatia tulee saamaan paljon ääniä
Veikkaan, että on suomalaisten puhelinäänissä hyvin korkealla.
Sveitsin esitykset on aina niin tyylikkäitä ja tarkkaan hiottuja, huomaa että rahaa on
Vierailija kirjoitti:
Kroatialla on parhaat taustatanssijat 🤣
Mageet yläkropat Kroatian tanssijoilla.
M58
Sveitsin poika laulaa hyvin! Mä tykkäsin myös Maltasta, ihanan pirteä esitys.
Ei tuolla Kroatialle ainakaan mitään tekemistä musiikin kanssa ole, parodia - luulisi että euroviisuilla olisi jotkut speksit
Nätti poika ulisee ja mumisee. Kunnon vanha Euroviisuklisee.
Oli muuten paljon Suomen lippuja eturivissä