Euroviisut 2023 OFFICIAL
Kommentit (19410)
Vierailija kirjoitti:
Norjan viisubiisi.
Ihan todella vahva fiilis että oon kuullut tän ennenkin.
Tuntuuko muista samalta?
Minulle tuli tunne, että olen Disneylandissa tämän kuullut. Eikä ole vitsi. Kovin vanhanaikainen biisi muutenkin ja itseäni puistattaa ne juomalaulumaiset "hey" ja "lailailalaala"-huudot.
Vierailija kirjoitti:
Italialaiset osaa sekoittaa samaan soppaan euroviisukarsinnat, artistin 80-vuotisjuhlat, maailmanparannuspuheet + paljon muuta sekalaista. Eilinen show oli sellainen, ettei oikein tiennyt mikä on mitäkin eli mikä oli viisuesitys ja mikä ei. Viisukuppilassakin ihasteltiin tuntematonta mutta mielenkiintoiselta vaikuttanutta yhtyettä (Black Eyed Peas😁)
Miksei meillä Suomessa ole ainuttakaan yhtä taitavaa ja karismaattista juontajaa kuin Amadeus?
Miten ihmisillä on siellä aikaa seurata tuota juhlaviikkoa?? Tiistaista lauantaihin ja hirveän pitkät ohjelmat. Jaarittelua ja täysin asiaankuulumattomia juttuja hohotetaan päivästä toiseen. Minua se naurattaa ja viihdyttää, koska se nyt vaan on niin erilaista kuin täällä. Tai Tsekeissä! Se oli 40 minuutissa ohi koko show 😄
Katsotteko te nuo kaikki San Remon lähetykset? Minä en arkipäivisin, viikonloppuna sitten, mutta pakko siinä lauantaina on muitakin finaaleja seurata.
Elodien Due on tosi vahva ehdokas Euroviisuihin. Mitkä oli teidän lemppareita?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Norjan viisubiisi.
Tuntuuko muista samalta?Minulle tuli tunne, että olen Disneylandissa tämän kuullut. Eikä ole vitsi. Kovin vanhanaikainen biisi muutenkin ja itseäni puistattaa ne juomalaulumaiset "hey" ja "lailailalaala"-huudot.
Joo on vanhanaikainen ja kliseinen, mutta ei voi mitään, jää soimaan päähän ja tekee mieli alkaa tanssia kun kuulee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Italialaiset osaa sekoittaa samaan soppaan euroviisukarsinnat, artistin 80-vuotisjuhlat, maailmanparannuspuheet + paljon muuta sekalaista. Eilinen show oli sellainen, ettei oikein tiennyt mikä on mitäkin eli mikä oli viisuesitys ja mikä ei. Viisukuppilassakin ihasteltiin tuntematonta mutta mielenkiintoiselta vaikuttanutta yhtyettä (Black Eyed Peas😁)
Miksei meillä Suomessa ole ainuttakaan yhtä taitavaa ja karismaattista juontajaa kuin Amadeus?
Miten ihmisillä on siellä aikaa seurata tuota juhlaviikkoa?? Tiistaista lauantaihin ja hirveän pitkät ohjelmat. Jaarittelua ja täysin asiaankuulumattomia juttuja hohotetaan päivästä toiseen. Minua se naurattaa ja viihdyttää, koska se nyt vaan on niin erilaista kuin täällä. Tai Tsekeissä! Se oli 40 minuutissa ohi koko show 😄
Katsotteko te nuo kaikki San Remon lähetykset? Minä en arkipäivisin, viikonloppuna sitten, mutta pakko siinä lauantaina on muitakin finaaleja seurata.
Ei pysty, ne tulee keskellä yötä. Ne on myös aika sekavia ja pitkäveteisiä. Siellä ei yleisökään näytä järin innostuneelta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Norjan viisubiisi.
Tuntuuko muista samalta?Minulle tuli tunne, että olen Disneylandissa tämän kuullut. Eikä ole vitsi. Kovin vanhanaikainen biisi muutenkin ja itseäni puistattaa ne juomalaulumaiset "hey" ja "lailailalaala"-huudot.
Joo on vanhanaikainen ja kliseinen, mutta ei voi mitään, jää soimaan päähän ja tekee mieli alkaa tanssia kun kuulee.
Niputin Jonen samaan kategoriaan enkä siis kummastakaan kappaleesta tykännyt. Jone oli silti kymmenkertaisesti parempi ehdokas. Biisi oli uuden kuuloinen, laulettiin norjaksi ja siinä oli eri elementtejä. Hyväntuulinen kappale.
Mutta Norja teki valintansa. Jaksaa vaan hämmästyttää, että maa joka on lähettänyt Keiinoa, Andreas Rybackia ja laulavia avaruussusia, pakittavat menneiden vuosikymmenten äärelle. Kai se oli se kun hennes pappa är italiensk. Toivottavasti kuullaan tämä vielä kymmenen kertaa ettei jää epäselvyyttä.
Käväsin sitten kuuntelemassa mellojen tokan semin minuutin tiiserit ja joo, se huhu että toka ja kolmas semi on vielä huonompia kuin eka taitaa pitää paikkansa. Ekassa sentään parissa oli jotain tarttumapintaa, mutta nää menee mulla vaan toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos.
Ruotsin ainoa toivo taitaa olla se, että Loreenilla ois jotain kiinnostavaa tarjolla. Ainahan he pääsevät finaaliin, mutta nyt on ilmassa aito uhka joutua tulostaulun väärälle puolelle.
Parempi meille. En ois uskonut että näin tapahtuis mutta aidosti olen sitä mieltä, että meillä on kymmenen kertaa paremmat kansalliset karsinnat tänä vuonna.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ITALIAN KÄÄRIJÄ! OMG!
Apua! Mikä linkki
HÄN! AIVAN SAMA TUKKA
Tää tulis saamaan nimensä ansiosta Suomesta 12 pistettä.
Sori alakouluhuumori, oli pakko.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Netistäkö San Remot näkee?
Vierailija kirjoitti:
Kirjoitin jo aiemmin siitä hämmästyttävästä asiasta, että tykkään samoista biiseistä kuin tuomaristo. Ja taas niin kävi!! Se viiksivalluduo oli aivan mahtava! Luin täältä noita kommentteja ennen kuin kuuntelin kappaleet ja tätä vissiin sanottiin Matiksi ja Tepoksi :D En ihan odottanut tykkääväni, mutta olipa kiva yllätys.
Rosa Chemical oli myös minusta hyvä. Kolmanneksi laittaisin Paolan ja Chiaran. Koreografia oli kyllä aika kökkö, mutta siitä syystä hauska.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Netistäkö San Remot näkee?
Jep :)
Vierailija kirjoitti:
Olen kuunnellut nyt pari päivää Elodien kappaletta repeatillä! Eilisistä kappaleista Colapesce & Dimartinon Splash oli mahtava (ei ihan Musica ligerissiman tasolle yltänyt kuitenkaan) ja Madamen Il bene nel male.
Marco Mengoni ja Giorgia ovat tosi karismaattisia ja mahtavia laulajia, mutta heillä kummallakin tylsät biisit. Olisin kaivannut enemmän menobiisejä ja vähemmän tasapaksuja italoballadeja.
Millä sijalla suomi on vedonlyöntilistalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanremo on italialainen kulttuuri-instituutio, jonka kaikki tietävät. Rakastan, että pönöttävän eliittiyleisön edessä juontajat ja artistit eivät ota itseään liian vakavasti, vaan kaikkea sekoilua, kaaosta ja draamaa tapahtuu.
Veikkaisin, että Italiassa helmikuun alku ei ole työpaikoilla hirveän tuottava :D Itse en pysty valvomaan arkena joka iltaa, mutta katson seuraavana päivänä. Kisakuntoa vaatii tämäkin!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen kuunnellut nyt pari päivää Elodien kappaletta repeatillä! Eilisistä kappaleista Colapesce & Dimartinon Splash oli mahtava (ei ihan Musica ligerissiman tasolle yltänyt kuitenkaan) ja Madamen Il bene nel male.
Marco Mengoni ja Giorgia ovat tosi karismaattisia ja mahtavia laulajia, mutta heillä kummallakin tylsät biisit. Olisin kaivannut enemmän menobiisejä ja vähemmän tasapaksuja italoballadeja.
Sama! Olen kuunnellut tänään koko päivän sitä repeatillä!
Vierailija kirjoitti:
Italialaiset osaa sekoittaa samaan soppaan euroviisukarsinnat
Italialaisille Sanremo ei ole euroviisukarsinta vaan juurikin Sanremo. Viisuedustus on aivan sivuseikka näissä karkeloissa. Artistien Sanremosta saama näkyvyys uusille biiseilleen kotimarkkinoilla on valtava.
Rakastuin Splashin musavideoon
Diskattiinko ruusunpotkija? Ihan jees olis muuten ollut.
Vierailija kirjoitti:
Diskattiinko ruusunpotkija? Ihan jees olis muuten ollut.
Blanco ei kisaa tänä vuonna, hän vaan vieraili esittämässä ekana iltana Mahmoodin kanssa Brividin ja sitten tämän uuden ruusuraivosinkkunsa. Voi kyllä olla, ettei Blancoa tempauksen takia ihan lähiaikoina kilpasarjassa nähdä.