Euroviisut 2023 OFFICIAL
Kommentit (19410)
Twitterissä jotkut valittivat miksi Loreen on saanut katosta roikkuvan lavasteen, mutta Espanja ei. Eli olisko Espanjallakin tullut jotain roikkuvaa, ehkä vastaava kuin nähdyssä livessä roikkuvat punaiset nauhat. Epäreilua, jos näin on. Vaikka ei kyllä yhtään yllätä että juuri Ruotsi on saanut tahtonsa läpi... Sentään se voileipägrilli on nyt paljon pienempi ja näyttää entistä enemmän noh, juuri voileipägrilliltä.
Vierailija kirjoitti:
Twitterissä jotkut valittivat miksi Loreen on saanut katosta roikkuvan lavasteen, mutta Espanja ei. Eli olisko Espanjallakin tullut jotain roikkuvaa, ehkä vastaava kuin nähdyssä livessä roikkuvat punaiset nauhat. Epäreilua, jos näin on. Vaikka ei kyllä yhtään yllätä että juuri Ruotsi on saanut tahtonsa läpi... Sentään se voileipägrilli on nyt paljon pienempi ja näyttää entistä enemmän noh, juuri voileipägrilliltä.
Taidat puhua omiasi. Espanjalla ei roikkunut katosta kuin nauhoja + käyttivät kattokameraa.
Eiköhän Ruotsi-keissi ole nyt taputeltu, vai keksiikö joku vielä muita "kivoja" haukkumasanoja valolaitteelle?
Eihän Loreenin grilli roiku katosta. Tai ei ainakaan säilytetä siellä. Se tuodaan lavalle niin kun muidenkin lavasteet ja nostetaan postikortin aikana ylös.
Kun aloituksessa kysytään että ken voittaa viisut, niin siihen on nyt varmistunut vastaus että K voittaa ja hänen mukanaan koko Suomi ja puolet Eurooppaa (fanit) ja osa muita maanosia (fanit).
Oma huoleni ei koske K.n onnistumista tai epäonnistumista omassa osuudessaan - minua huolettaa vain se, pystynkö katsomaan viisut livenä, kun itse olen aivan hurja toisen puolesta jännittäjä.
Hyvin menee mutta menköön! Pian on kevään suurin juhla edessä!
Tänään ekana harjoittelee Israel. Jossain oli että Israelissa lentokoneet ei lennä lauantaisin eli siksi ei päässyt harjoittelemaan eilen sen takia. Jännä nähdä millainen show on tulossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja miten rumasti puhuvat Suomen ruotsia! Ei äännetä oikein. Pitäisi oppia puhumaan niinkuin ruotsissa.
Vaikka ruotsi onkin toinen kotimainen kieli tuon ohjelman katsominen on rasittavaa ja sekavaa kahdella kielellä. Pahoittelut mielipiteestäni. Yksi syy miksen jaksa tuota katsoa.
Saamen kielellä olisi paras vaikkei siitä mitään ymmärräkään.
Tänään Suomen harjoitukset 15:10-15:40. Saadankohan jo nähdä jotain materiaalia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taidat puhua omiasi. Espanjalla ei roikkunut katosta kuin nauhoja + käyttivät kattokameraa.
Eiköhän Ruotsi-keissi ole nyt taputeltu, vai keksiikö joku vielä muita "kivoja" haukkumasanoja valolaitteelle?
Kiitos, olen samaa mieltä!
Vierailija kirjoitti:
Tänään Suomen harjoitukset 15:10-15:40. Saadankohan jo nähdä jotain materiaalia?
Kyllä, Euroviisujen Instaan tulee kuvia ja TikTokkiin lyhyt pätkä esityksestä. Suomen aikaa nuo on kai tuntia myöhemmin, eli klo 17 pitäisi tulla materiaalia.
Toivottavasti Suomen esitys näyttää hyvältä, niin se voi myös nostaa vedonlyönnin todennäköisyyttä. Edelleen suomella on 17%, Ruotsilla 46% eli aika iso ero.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, Euroviisujen Instaan tulee kuvia ja TikTokkiin lyhyt pätkä esityksestä. Suomen aikaa nuo on kai tuntia myöhemmin, eli klo 17 pitäisi tulla materiaalia.
Toivottavasti Suomen esitys näyttää hyvältä, niin se voi myös nostaa vedonlyönnin todennäköisyyttä. Edelleen suomella on 17%, Ruotsilla 46% eli aika iso ero.
Ja kuulostaa hyvältä. Käärijän ääni oli kateissa vain muutama päivä sitten
Loreenin uuden pömpelin väritys ja tekstuuri näytti vähän kuin joltain johtajan puiselta kirjoituspöydältä jonka päällä hän bailaa. Toki sana voileipägrillikin voi tulla mieleen. Itse euroviisuissa tuo saadaan varmaan näyttämään mahtavalta.
Ruotsi olisi varmaan Darudeaikoinakin saanut sovittua sen ison pömpelin lavalle
Tänään nähdään kuvaa millainen esitys Israelille tulee. Mielenkiintoista.
En tykkää Loreenin stailauksesta. Eikös hänelle pitänyt tulla joku uudistettu, hienompi asu? No, voihan toki olla että sitä säästellään semiin ja harkoissa oli päällä vanha. Mutta häiritsee nuo ylipitkät jollain teipillä paikoilleen kiinnitetyt kynnet ja pitkät hiuslisäkkeet, jotka näkyy etupuolelta haarojen välistä kuin roikkuisi häntä. Miksi näyttävästä naisesta on stailattu tuollainen makkarankuoripukuinen menninkäinen.
Tuo Loreenin laatikko näyttää ruostuneelta. Onhan tuo tuollainen mini versio MElodifestivalenin laatikosta. Mutta uskon, että kamerakulmilla ja televisiossa tuo saadaan näyttämään mahtipontiselta myös.
Kyllä Suomi 2019 Darudekin olisi saanut sen kuution jollain tavalla mukaan. Mutta luovutettiin (taas) liian helposti. Ei se mikään euroviisuvoittaja/menestyjä olisi ollut, mutta ehkä olisi saattanut nousta jopa finaaliin. Look awayn ainut hyvä asia oli nimittäin se kuutioshow.
Stailaus on tosiaan pielessä Ruotsilla/Loreenilla. Ylipitkät kynnet ja hiukset herättävät huomiota väärällä tavalla.
Epäilen, että Israel yllättää esityksen myötä ja nousee taistelemaan korkeammista sijoituksista. Itävalta voisi olla sellainen floppaaja. Biisi on tanssittava, mutta laulaja-naiset ei ole esiintyessä kovinkaan karismaattisia. Vähän mitäänsanomattomalle on näyttäneet kaikki livet, joita olen siitä nähnyt. Norjassa on myös vanhanaikaisuuden vuoksi floppivaara, ehkä pärjää paremmin Tiktokbiisinä, kuin viisubiisinä. Tosin uskon että Suomesta äänestetään paljon Norjaa, ehkä myös Ranskaa. Espanja on vähän niin tai näin, saattaa iskeä ihmisiin jos esitys on lumoava tai sitten on monen makuun liian erikoinen.
Vierailija kirjoitti:
Epäilen, että Israel yllättää esityksen myötä ja nousee taistelemaan korkeammista sijoituksista. Itävalta voisi olla sellainen floppaaja. Biisi on tanssittava, mutta laulaja-naiset ei ole esiintyessä kovinkaan karismaattisia. Vähän mitäänsanomattomalle on näyttäneet kaikki livet, joita olen siitä nähnyt. Norjassa on myös vanhanaikaisuuden vuoksi floppivaara, ehkä pärjää paremmin Tiktokbiisinä, kuin viisubiisinä. Tosin uskon että Suomesta äänestetään paljon Norjaa, ehkä myös Ranskaa. Espanja on vähän niin tai näin, saattaa iskeä ihmisiin jos esitys on lumoava tai sitten on monen makuun liian erikoinen.
Mä olen sitä mieltä, että Israel pääsee top viiteen. Biisi ja esitys tulevat vetoamaan tietynlaiseen viisuyleisöön. Israel osaa tämän homman. Sitä olen miettinyt, että mikäköhän on Italian sijoitus. Vetoaako ihmisiin siirappinen ulkonäkö ja lauluääni.
Vierailija kirjoitti:
En tykkää Loreenin stailauksesta. Eikös hänelle pitänyt tulla joku uudistettu, hienompi asu? No, voihan toki olla että sitä säästellään semiin ja harkoissa oli päällä vanha. Mutta häiritsee nuo ylipitkät jollain teipillä paikoilleen kiinnitetyt kynnet ja pitkät hiuslisäkkeet, jotka näkyy etupuolelta haarojen välistä kuin roikkuisi häntä. Miksi näyttävästä naisesta on stailattu tuollainen makkarankuoripukuinen menninkäinen.
????
https://eurovision.tv/gallery/israel-noa-kirel-unicorn-first-rehearsal
Israelin kuvat. Aika tummasävyinen esitys, välillä ollaan jonkun kuution sisällä ja välillä pää alaspäin. Tanssikohtaukseen ilmeisesti lähtee nuo löysät housut pois ja jää vain pikkuhousut. Ehkä odotin vähän näyttävämpiä kuvia, mutta voihan itse esitys olla sitten parempi
Norja ja Ruotsihan on käytännössä samat kuin alkuperäiset esitykset, Ruotsihan on toiminut näin aina. Norjan esitys tulee näyttämään ruudussa täysin erilaiselta kameratyöskentelyn takia.
Kaikkein oudoin viritys oli Sveitsillä, johon oli napattu ideat suoraan Luke Blackin esityksestä.