Euroviisut 2023 OFFICIAL
Kommentit (19410)
Vierailija kirjoitti:
Euroviisujen esiintymisjärjestys varmistui Suomi viimeisenä
Siis semeissä ihan paras paikka,wow
Tuohan on aivan loistava paikka!!!
Suomi päättää bileet Cha Cha Challa :)
Vierailija kirjoitti:
Niin on,hyvä niin.Monet toivoivat tuota paikkaa Suomelle,koska se on paras paikka voittaa.Ilove this.
Wikipediassa sanotaan,että Loreen on biseksuaali.
Vierailija kirjoitti:
Wikipediassa sanotaan,että Loreen on biseksuaali.
Ajatella ja ihmetellä tätä maailman menoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin on,hyvä niin.Monet toivoivat tuota paikkaa Suomelle,koska se on paras paikka voittaa.Ilove this.
Myös Itävalta taisi saada saman paikan.
Muuten hyvä, mutta joutuu itse valvomaan keskellä viikkoa.
Suomi on tottakai mun suosikki tänä vuonna ja Australiakin on mun top vitosessa joten olen erittäin tyytyväinen siihen että he saivat noin hyvät paikat semeistänsä!
Erinomainen esiintymisnumero. Olen tyytyväinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä olette mieltä Ranskan biisistä? En aluksi oikeen lämmennyt sille mutta nyt olen alkanut tykätä enemmän!
Ranska on myös minun suosikkini, Suomen jälkeen tietenkin. Todella tyylikäs perinteinen euroviisu, mahtava esittäjä ja hillityn tarttuva kertsi. Hyvät sanat, olen kuunnellut tuon kappaleen varmaan 10 kertaa, enkä ole kyllästynyt.
Ranska on aika jees. Omasta mielestäni kolmanneksi paras.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä olette mieltä Ranskan biisistä? En aluksi oikeen lämmennyt sille mutta nyt olen alkanut tykätä enemmän!
Ranska on myös minun suosikkini, Suomen jälkeen tietenkin. Todella tyylikäs perinteinen euroviisu, mahtava esittäjä ja hillityn tarttuva kertsi. Hyvät sanat, olen kuunnellut tuon kappaleen varmaan 10 kertaa, enkä ole kyllästynyt.
Ranska on aika jees. Omasta mielestäni kolmanneksi paras.
Muistuttaa Liettuan Monika Liun esitystä viime vuonna, vaikka ovatkin täysin erilaisia, sekä kappaleet että esittäjät.
Portugalilla on muuten pahuksen hyvät tanssijat ja tanssijoilla on iso ja näkyvä rooli esityksessä. Vähintään yhtä iso kuin Suomella. Suomen tanssijat sais näkyä tv-kuvassa vähän paremmin.
Jos Suomi on semin viimeinen esiintyjä, niin se meinaa sitä, että Ruotsi on finaalin viimeinen esiintyjä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikä saanut. Itävalta esiintyy tokassa semissä 13.:na. Viimeinen esiintyjä on Australia, ei Austria.
Toivottavasti Australia pääsee myös finaaliin. Se on suosikkini!
Vähän tuli nyt huoli Latvian vuoksi. Nelospaikka ekassa semissä. Tykkään siitä koko ajan enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikä saanut. Itävalta esiintyy tokassa semissä 13.:na. Viimeinen esiintyjä on Australia, ei Austria.
Totta.
Euroviisujen esiintymisjärjestys varmistui Suomi viimeisenä