Euroviisut 2023 OFFICIAL
Kommentit (19410)
Nyt näkyy kaikki Romanian edustajan finnit tässä valaistuksessa.
Onpa tylsiä kappaleita. Tänään ei kyllä jaksa katsoa loppuun!
Mä tykkään Romaniasta! Hyvä monipuolinen ääni
Tää Romania meni pilalle siitä huonosta alkuperäisestä esityksestä. Vaikea arvioida neutraalisti nyt on muuttaneet esitystä.
Tanskan teinin häiriintyneempi isoveli tuli lavalle.
Olen käynyt Romaniassa. Siellä on valtavia auringonkukkapeltoja ja hirveää musiikkia.
Siinä kaikki mitä mulla on sanottavaa...
Vierailija kirjoitti:
Miks Suomessa ei osata tehdä noin hienoja esityksiä kuin tuo Armenian? Ne on osannu ajatella kolmiulotteisesti ja luovasti. Ei tarvi riehua lavalla paljon mutta silti hieno esitys.
väitätkö että käärijän laatikko ei ollut kolmiulotteinen?
Jos nämä esityksen ovat on näin luokattoman paskoja, niin ei Suomella ole mitään hätää.
Vierailija kirjoitti:
Miks Suomessa ei osata tehdä noin hienoja esityksiä kuin tuo Armenian? Ne on osannu ajatella kolmiulotteisesti ja luovasti. Ei tarvi riehua lavalla paljon mutta silti hieno esitys.
Siis nousiko se lattia vai oliko se trikki?
Romanian biisissä on liikaa irrallisen tuntuisia musiikillisia osia, ei ehkä näin lyhyessä ajassa muodostaa ehjää kokonaisuutta. Ja artisti on ihan eri oopperasta kuin nuo taustan laavavirrat. Väärällä tavalla kontrastia.
Ehdottomasti hämmentävintä ruutujen käyttöä tähän mennessä
tää jäbä on joku oman elämänsä damiano david
Romaniaa odotan, kun en ole sitä kuullut, mut kuulin Viisukuplan haukut.
Onks tää Romania jotenkin muuttunut??? Ihan tunnistamaton. Miksi?
Romanian solisti eläytyy tosissaan.
Olenko jo ihan mummokorva, kaikki kappaleet tuntuvat kovin sekavilta. En saa näistä kiinni.
Mahtava veto tuotannolta pistää eka Armenian smuuttibaarihuokailijatyttö ja heti perään Romanian vonkaajapoika
Sekava ja omituinen Romanian biisi. Laulaja kohtuullinen
Mutta paikalliset, satavuotiaksi bulgarianjukurtilla elävät partaukot tykkää.