Ymmärrätkö sinä, miksi Amber Heardia pidetään kauniina?
https://www3.pictures.stylebistro.com/gi/Manus+x+Machina+Fashion+Age+Te…
Minun silmään ei ole koskaan ollut kaunis.
Kommentit (93)
Mäkin olen ihmetellyt että mihin se Johnny on tässä oikein ihastunut. Hirveä luonne ja aika plääh ulkonäkö. Ei tietty ruma mutta ei jää mieleen. Liian "valkoinen" mun makuun.
Toinen mysteerikaunotar on Megan Fox. Sillä on jo kolmas naama menossa eikä mikään näistä oikein ole ollut superkaunis. Näyttävä, meikattu ja seksikäs joo mutta en ymmärrä sen suurta hehkutusta. Nythän sen silmätkään ei aukea kuin puolitankoon että ei tuo nyt kovin nätti ole.
Makuasioita.
Tämä se oli mitä muistelin
https://www.dailymail.co.uk/femail/article-3689902/Amber-Heard-Kim-Kard…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko teistä klassisen kaunis? Hänhän joku vuosi sitten voitti jonkun maailman kaunein tittelin. Kasvojen luuston vuoksi. Ei kyllä näytä enää samalta.
Näyttää kyllä, kuvausmeikillä ja ammattivalokuvaajan kuvaamana. Luusto ei muutu, ellei joku hakkaa kasvoja rikki.
Siis tarkoitat Photoshopin ja filttereiden jälkeen? Ei hän tietenkään ruma ole, mutta ei mitenkään poikkeuksellinen kaunis enää, jos koskaan on ollut.
Poikkeuksellisen kauniita nuorina oli Cindy Crawford, Naomi Campbell ja Elle Mcpehrson. Silloin ei ollut edes Photoshoppia.
Hot Girl Zombie Attack (2009)
Jotenkin huvittavaa miten noissa oikeudenkäynnin videoissa esikatselukuvissa on valittu lähes aina hyvin myönteinen kuva nauravasta tai hymyilevästä Johnny Deppistä mutta Amber Heardin esikatselukuviksi on valikoitunut lähinnä nyrpeitä tai itkeviä kuvia hänestä. Eikö oikeudenkäynnin pitäisi olla puolueeton?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laitettuna kaunis. Mutta luonne niin hirveä että vaikea sitä on nähdä.
T. Ruma
Ulkoinen kauneus ei liity luonteeseen mitenkään. Vai onko vaikeaa jättää tunteet syrjään ja ajatella asioita järjellä? :D
Liittyypäs. Kyllä mun kaverit näyttää keskivertoa kauniimmilta, vaikka todennäköisesti ollaan kaikki ihan taviksia. Ikävissä ihmisissä ei kauneutta näy. Onhan jokaisen mielestä oma lapsikin kaikista kaunein.
Vierailija kirjoitti:
Onko tehnyt kauneusleikkauksia?
Youtubessa on videoita, joissa plastiikkakirurgit arvioivat Amberille tehtyjä operaatioita, mm. leukalinja on muuttunut isosti ja poski-implantit nyt huomaa joka ikinen maallikkokin, kun katsoo Amberia, etenkin jos rinnalle otetaan joku vanhempi kuva. Muuten tehdyt operaatiot on olleet aika huomaamattomia niin että jälki ei näytä muoviselta.
Minusta Amber on ollut nuorempana todella kaunis, mutta ruma luonne on varjostanut kauneutta; olen sen sanonut ennenkin täällä ketjuissa, joissa on kysytty omasta mielestä kaunista naista.
Vierailija kirjoitti:
Mäkin olen ihmetellyt että mihin se Johnny on tässä oikein ihastunut. Hirveä luonne ja aika plääh ulkonäkö. Ei tietty ruma mutta ei jää mieleen. Liian "valkoinen" mun makuun.
Toinen mysteerikaunotar on Megan Fox. Sillä on jo kolmas naama menossa eikä mikään näistä oikein ole ollut superkaunis. Näyttävä, meikattu ja seksikäs joo mutta en ymmärrä sen suurta hehkutusta. Nythän sen silmätkään ei aukea kuin puolitankoon että ei tuo nyt kovin nätti ole.
Makuasioita.
Megan Fox on kyllä leikellyt itseään vähän liikaa ja näyttää hyvin keinotekoiselta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Ruma
Ulkoinen kauneus ei liity luonteeseen mitenkään. Vai onko vaikeaa jättää tunteet syrjään ja ajatella asioita järjellä? :D
Liittyypäs. Kyllä mun kaverit näyttää keskivertoa kauniimmilta, vaikka todennäköisesti ollaan kaikki ihan taviksia. Ikävissä ihmisissä ei kauneutta näy. Onhan jokaisen mielestä oma lapsikin kaikista kaunein.
Niinhän sinä kuvittelet, mutta totuus on toinen.
Vierailija kirjoitti:
No onhan hän KAUNIS. Eipä ole pääkaupunkiseudulla kävellyt vastaan yhtä kauniita ihmisiä. Miten kehtaatte haukkua ulkonäköä? Epäilen että olisitte itse jotain upeita mallikaunottaria. Olette vaan täysin muokattavissa mielipiteenne suhteen. Luuletteko oikeasti että kaikki mitä hänestä kerrotaan voisi olla totta? Herätkää.
Joo kyllähän Amber on kaunis, mutta melko kummallista jos ei ole pääkaupunkiseudulla tullut vastaan samanlaisia kaunottaria kun niitä on tullut vastaan ihan täällä Etelä-Pohjanmaallakin. On tullut jopa kauniimpia vastaan.
Ei Amber mun mielestä mikään kaikkein kaunein ole.
M30+ kirjoitti:
En. Kauhea haahka on, ja järkyttävä luonne vielä pahentaa tilannetta. En koskisi kolmen metrin seipäälläkään.
Happamia, sanoi kettu pihlajanmarjoista.
Vierailija kirjoitti:
Hot Girl Zombie Attack (2009)
Jotenkin huvittavaa miten noissa oikeudenkäynnin videoissa esikatselukuvissa on valittu lähes aina hyvin myönteinen kuva nauravasta tai hymyilevästä Johnny Deppistä mutta Amber Heardin esikatselukuviksi on valikoitunut lähinnä nyrpeitä tai itkeviä kuvia hänestä. Eikö oikeudenkäynnin pitäisi olla puolueeton?
Ei se Fairfaxin oikeus niitä eri kanavien esikatselukuvia ole valinnut...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Ruma
Olen vaan sellainen ihminen että epämiellyttävä luonne ihan oikeasti rumentaa ihmistä silmissäni, upea luonne kaunistaa. Ei kauneus ole mikään järkikysymys, vaan arvio fyysisestä miellyttävyydestä. Jos ihminen on epämiellyttävä, se vaikuttaa.
Mulle on aina kerrottu että olen kaunis ja olen ajatellut sen johtuvan lähinnä aurinkoisesta luonteesta, ihan tavallinen olen.
Oli kaunis, mutta huonosti tehdyt kauneusleikkaukset + fillerit rumentavat. Amberilla on selvästi poski-implantit, jotka ovat väärässä paikassa tai liian isot ja se näkyy. Naama on kokonaisuudessaan turvonnut. Vielä 30-vuotiaana oli kaunis, mutta nyt 6 vuotta myöhemmin ei ole. Referenssinä on Amberin ikäinen kollegani, jonka kasvot eivät todellakaan ole turvonneet ja "taikinamaiset", vaan suht nuorekkaat eikä hänelle ole tehty mitään kauneusleikkauksia. Amberin naamasta näkee, että jotakin on tehty eikä se näytä hyvältä.
Muistelen että Muskin kanssa tapaillessaan Amber Heard jäi mieleen upeana kaunottarena. Vaikka Muskin äiti on malli, silti jotenkin teki vaikutuksen, että Musk hänet sai. Silloin en Muskin äitiä tainnut tiedostaa, enkä nytkään tiedä miltä Muskin äiti näyttää, mutta joka tapauksessa.
Vanhoista kuvista päätellen Heard on parannellut ainakin nenäänsä. Onko parannus?
https://www.gettyimages.fi/photos/amber-heard-visits-planet-hollywood
Riippuu keneen vertaa. Paremman näköisiä on olemassa.
Onhan se jo vanha akka ja rupsahtanut. Nuorena oli ihan hot. Oli muistaakseni yläosattomissa jossain ekoissa rooleistaan. Ihan nussittavan näköinen silloin.
Huomiotaherättävän kaunispiirteinen nenä ja korkeat poskipäät. Miinusta joskus suun alue / leuka näyttää vähän oudolle, mutristelee.
Samaa mieltä olen että on ollut kauneimpia naisia maailmassa piirteiltään. Ja olen nainen. Miehet tuntuu katsovan enemmän seksikkyyden piirteitä kuin esim luuston rakennetta kun päättävät kuka on kaunis ja kuka ei. Tuon takia miesten tavallinen naapurintyttö on huippukaunis nainen jolla on isot rillit, epäpukevat hiukset ja rumat vaatteet.