Mitä tekisit jos istuisit metrossa ja putin tulisi istumaan viereesi.
Kommentit (44)
Pyytäisin kimppa selfien jossa putte sekä perseeni, T:nainen !
Sylkisin kasvoille! Painaisin sormet silmäkuoppiin syvälle ja potkaisisin munille!
Ihan sama mulle istuisin vaan ja olisin evvk. Tuskin alkaisi jutella mulle kun olen huono venäjässä sekä englannissa.
Kiittäisin, ainoa joka edes yrittää.
Pyytäisin bisselle. Muutama votkanaukku kylkeen.
Orgasmoisin väkivaltaisesti housuihini
En tunnistaisi kun selaisin keskittyneesti vauvapalstaa.
Yskisin päin ja hokisin"korona, korona!"
Ottaisin poskeen ja nielisin namivatkulit.
Ihan vaan siksi, että voisin sanoa kuuluvani siihen harvaan joukkoon, joka on antanut Putelle syväkurkkua metrossa.
Hivuttautuisin hitaasti toiselle paikalle
Vierailija kirjoitti:
Flirttailisin ja kokeilisin lähteekö mukaan, sitten pidän hänet loppuelämänsä kiireisenä ettei muistakaan muun maailman olevan olemassa, opettelisin huijausäänitteiden tekoa, ottaisin haltuun hänen yhteydenpitovälineensä ja hämmentäisin soppaa urakalla.
Todellisuudessa vain heräisin ja lähtisin vessaan, ei ole kissaa mitä päästää ulos. Metrotkin ovat ihan muilla alueilla Suomessa missä itse liikun lähinnä, joten mahdollisuus tuohon on jo silläkin poissuljettu. Lähinnä kiinnostaisi pystyisikö olemaan itse kahjompi jos saisi varastettua suurvallan johtajan identiteetin. Ehkä ihan hyvä ettei tule mahdollisuuksia :D
Niin hyvät ihmiset. Ei ole vain deep fake videoita. On myös huijausäänitteitä. Ja oli jo kauan ennen deep fake videoita.
Yrittäisin tappaa.
Tekisin koko maailmalle palveluksen.
Tökkisin taskuveitselläni sen valtimoita.
Kattoisin suu auki, enkä voisi uskoa todeksi.
En kyttäile viereen tulijoita metrossa. Tänäänki menen metroon kello 12 jälkeen ja yllätys, laitan sen maskin naamani.Hatuttaako?