Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä muu voi aiheuttaa nuorella jatkuvaa janoa ja vessahätää kuin diabetes?

Vierailija
18.05.2022 |

Ollaan tuota epäilty pojan kanssa yhdessä. Veri- ja virtsakokeessa ei ole mitään erikoista. Aavistuksen koholla oli sokerit paaston jälkeen, mutta ei huomattavasti. Ei virtsatulehdusta. Perusverenkuva normaali ja kilpirauhasarvot normaalit. Poika juo jatkuvasti ja sanoo että silti on jano. Tuon takia ravaa vessassa vähän väliä. On väsynyt kun yölläkin uni katkeaa tämän vaivan takia muutaman kerran yössä.

Kommentit (42)

Vierailija
41/42 |
19.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aiemmin kommentoinnut 31-v pähkinärakko tässä taas.

Niin siis en juo limsoja enkä kahvia, vihreän teen aamuisin yhden kupin, suolaa syön kyllä riittävästi ja muutenkin ihan terveellisesti. En ole kuullut tuosta vesitystaudista? Pitää tutkia.

Ja niin olisin varmaan voinut paremminkin kertoa, eli siis olen koittanut vähentää veden juonta, myös "kouluttaa" rakkoa pidentämällä pissausvälejä pikkuhiljaa.

Eikä se k*sella ravaaminen myöskään harvene sillä että juon vähemmän, mikä oli tässä varmaan aika olennainen tieto. Oon tämän kanssa vuosia paininut ja vähentänyt juomista ihan niin että janoissaan saan olla jatkuvasti mutta vessassa silti juosta. Minä ja miehekekin ollaan ihan vilpittömästi hämmästelleet että mistä sitä k*sta voi riittää.

Eli ei, en ole ollut ihan niin yksinkertainen että ihmettelen täällä sitä kun pissittää saman verran kuin juon.

Vierailija
42/42 |
19.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ykköstyypin diabetestä ei voi parantaa millään ruokavaliolla. Ihmiset antavat täällä vääriä ja suorastaan hengenvaarallisia ohjeita. Ei kannata uskoa mitään anttiheikkilöitä tai foliohattuja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kaksi