Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

hulluilla päivillä vaunujen kanssa!!!

Vierailija
11.10.2006 |

Eihän kukaan palstalainen tunnusta että moisen synnin olisi tehnyt? Mä en siis ymmärrä äitejä/ihmisiä jotka tunkevat vaunujen kanssa muiden tukkeiksi hulluilla päivillä tai jouluruuhkiin. eikö silloin voisi viedä lapsen jonnekkin hoitoon jos ruuhkapaikkoihin on pakko päästä? Lapsen kidutusta! Tuskin edes äiti nauttii!

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
11.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

äiti viihtyy, lapsi viihtyy... mikä mukavempaa

Vierailija
2/29 |
11.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

olla ruuhkaisissa kaupoissa ja joukossa äitejä rattaiden kanssa. etenkin silloin kun lapsi huutaa ja kiukuttelee. ihmiset muutenkin kireitä ruuhka-aikoina. voihan se isäkin lasta katsoa sen ajan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
11.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

olla ruuhkaisissa kaupoissa ja joukossa äitejä rattaiden kanssa. etenkin silloin kun lapsi huutaa ja kiukuttelee. ihmiset muutenkin kireitä ruuhka-aikoina. voihan se isäkin lasta katsoa sen ajan.

Vierailija
4/29 |
11.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos käy niin, että lapsi ei viihdy? sitten ei viihdy äitikään, veikkaan.

Vierailija
5/29 |
11.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulta anteeksi.

Vierailija
6/29 |
11.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän anneta kaikkien vapaasti kulkea missä haluavat ilman fasistista halua määrätä kuka saa mennä missäkin. Tuskin kukaan ehdoin tahdoin lähtee muita häiritsemään, vaan kun ei ole vaihtoehtoja niin täytyy mennä. Alennukset ruoista esimerkiksi hulluilla päivillä on niin hyvät, että kannattaa mennä vaunujenkin kanssa. Vai eikö lapsiperheet, jossa lastenhoito ei ole järjestetty, saa nauttia alennuksista?

Vierailija
7/29 |
11.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta niitä mä en ymmärrä, jotka valittavat toisten ihmisten kaupassakäynneistä.

Jos sua ottaa pattiin, kannattaa ottaa ihan vaan rennosti kotona. Muista pitää radio ja telkka kiinni, ettei ne vaan häiritse ; )

Vierailija
8/29 |
11.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja voi niitä perheitä joilla oli isällä ja äidillä molemmilla muksu rattaissa. Ensin huudetaan ettei lasta saa viedä hoitoon, sitten sen kanssa ei saa liikkua. Huh hei.

Vierailija
9/29 |
11.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse käytän kantoliinaa tosi harvoin, mutta esim. Hulluilla päivillä vauvan kanssa se on ihan ykkönen! Ei tulisi mieleenkään rattaiden kanssa sinne tunkea tukkeeksi.

Vierailija
10/29 |
11.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vauvojenkans.

Vierailija
11/29 |
11.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos isä ja äiti ovat molemmat päivällä himassa, niin eikö nyt toinen olisi voinut jäädä lasten kanssa kotiin.

Vierailija
12/29 |
11.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja itse en ainakaan kyllä osta meidän lapsille esim. kenkiä sovittamatta.

Vierailija
13/29 |
11.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tällä varmasti tarkoitetaankin sitä että jos perheeseen kuuluu toinenkin aikuinen niin eikös se toinen voi sitä lasta sen aikaa katsoa? itse tunnen äidin joka voivotteli viime jouluna kun hänelle oli " tiuskittu" kaupassa kun hänen lapsensa oli huutanut. hänellä on muutenkin jo ongelmia saada lapsensa käyttäytymään kunnolla kauppareissuilla. eli silloin kyllä tuli mieleen että miksei se kauppareissu ollut silloin kun isä oli kotona? mä en ainakaan saiai ostoksia tehtyä jos pitäisi samalla huutavaa kakaraa hyssytellä.

Vierailija
14/29 |
11.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jaksatko sä kantaa siinä kantoliinassa 2-3 vuotiaita lapsia ja vielä useamman kerrallaan??

Vierailija
15/29 |
11.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

eiköhän kaikilla ihmisillä ole ihan samanlainen oikeus käydä ostoksilla? Kaikkein huvittavinta ovat ne ihmiset, jotka huutavat kaupoissa rattaiden olevan tukkeena ja tiellä ja heillä itsellään on kaksi kertaa niin suuret ostoskärryt joilla ostoksiaan työntelevät.

Vierailija
16/29 |
11.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tulin yksin ja isä oli vauvan kanssa kotona. Tosin tulin 11.10 kotiin ja vauva oli herännyt tasan 11 joten eipä ollut rankkaa iskällä vaikka mä shoppailin aamun.

NYT KIITTÄKÄÄ MUA TAI OTAN HUOMENNA VAUVAN MUKAAN!!!!!

Vierailija
17/29 |
11.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitäpaitsi jos ostaa paljon kaikenlaista niin ne saa hyvin rattaiden alle.

Mua ihmetyttää suuresti ne jotka kuvittelevat että vain hyväkuntoiset (ja laihat), ilman lapsia liikkuvat saavat mennä hulluille päiville.

Jokainen on tietääkseni tervetullut sinne ja jos hermot menee niin voi jäädä kotiin (lasten kanssa tai ilman).

Vierailija
18/29 |
11.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

oi, mutta sittenhän se olisikin kivaa vaihtelua päivään äidille jos on ollut koko päivän lapsen kanssa. kerrankin olisi hyvä syy shoppailla ilman muksuja!

Vierailija
19/29 |
11.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta pointti lienee ollut se, että pienten kanssa tarvittavat isot vankkurit voi jättää kotiin. 2-3-vuotias kulkee jo kevyissä matkarattaissa, jotka vievät suunnilleen saman verran lattiapinta-alaa kuin aikuinen ihminen. 3-vuotiaat jo usein kävelevätkin. Ja jos kaikki ne, jotka voivat kuljettaa pienokaistaan liinassa tai muussa kantovälineessä, kantaisivat, niin olisi enemmän tilaa niillekin, jotka perustellusta syystä käyttävät vaunuja tai rattaita. Ei tuossa vaadittu mitään vaunukieltoa.

Vierailija:

jaksatko sä kantaa siinä kantoliinassa 2-3 vuotiaita lapsia ja vielä useamman kerrallaan??

Vierailija
20/29 |
11.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauhistukaa: Aion mennä sinne KAKSOSTEN rattaiden kanssa!! Ja meidän kaksostenrattaat on varmasti sieltä suurimmasta päästä!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi yksi