Mieheni ihastunut toiseen? Mitä teen?
Mies näyttää käytöksellään, että on ihastunut työkaveriinsa. Ollut ilmeisesti jo pitemmän aikaa.
Nyt ei oikein muusta enää suostu puhumaankaan, kuin tästä naisesra, eikä sano enää rakastavansa.
Tämä työkaveri on semmoinen vähän kaikkia miehiä yrittävä, nuori, varsin viehättävä ja iloinen juu. Flirttailee mieheni kanssa vaikka olen itse paikalla, joten mitä tekee kahden kesken ja mitä pyörii mieheni ajatuksissa?
Meillä ollut kriisejä sairauden vuoksi, luulin että lähentävät. Aviossa 10 vuotta.
Siirrynkö siis jo suosiolla syrjään, vai jatkanko tämän pelin katselua?
Kommentit (61)
Tuskin se nainen edes yrittää miestäsi. Ongelma on teidän kahden välinen ja varmasti selvitettävissä.
Itselläni oli joskus hieman samanlainen tilanne. Miehen vaimo tuli työpaikalle aina vahtimaan ja tulkitsi tilanteen ihan väärin. Mistään muusta kuin työkaveruudesta ei ollut kyse. Jotenkin epävarma mieli aiheuttaa sen että tulkitsee normaalinkin kommunikoinnin flirttailuksi. Turhaa yrittää sotkea mielessään kolmatta henkilöä kahden ihmisen välisiin ongelmiin.
Vierailija kirjoitti:
Tuskin se nainen edes yrittää miestäsi. Ongelma on teidän kahden välinen ja varmasti selvitettävissä.
Itselläni oli joskus hieman samanlainen tilanne. Miehen vaimo tuli työpaikalle aina vahtimaan ja tulkitsi tilanteen ihan väärin. Mistään muusta kuin työkaveruudesta ei ollut kyse. Jotenkin epävarma mieli aiheuttaa sen että tulkitsee normaalinkin kommunikoinnin flirttailuksi. Turhaa yrittää sotkea mielessään kolmatta henkilöä kahden ihmisen välisiin ongelmiin.
Siinä taas yks jolla luetun ymmärtämisessä ongelma! Mitä ap kirjoitti miehensä käytöksestä??
Vierailija kirjoitti:
No nyt itsevarmuus esiin. Työnnä miehesi kohti sitä mimmiä. Saat huomata, että käy juuri toisinpäin.
Käänteistä psykologiaa, joka toimii muuten yllättävän hyvin.
Vierailija kirjoitti:
HA! Mies luulee olevansa kovakin saalis! XD Mies ei ole Final Fantasy Xiin Balthieria nähnytkään! Siinä vasta on tosi mies. <3
Omg niinpä. 🤤
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole lapsia.
Mitä se oma tekaistu ihastus auttaisi? En jaksa mitään lisäpelejä tähän päälle.
Ap
Tulee ihan mieleen eräs tapaus töistä. Nainen flirttaa kaikille miehille ja sekottaa pakkaa. Typerää toimintaa naisen puolelta. Ei ihme, että on sinkku.
Tämäkin muija siis varattu ja kiekkuu toisen varatun ympärillä. Huo rahan tuo muija on ja tämä äijä kusipää munanrunkkaaja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siinä taas yks jolla luetun ymmärtämisessä ongelma! Mitä ap kirjoitti miehensä käytöksestä??
No miehen käytös taas ei ole työkaveri naisen vika. Jos mies käyttäytyy tökerösti on turha vastuuta siirtää työkaverille. Ongelma on selvitettävä kahdestaan keskustelemalla eikä etsimällä syntipukkia muualta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole lapsia.
Ap
Tulee ihan mieleen eräs tapaus töistä. Nainen flirttaa kaikille miehille ja sekottaa pakkaa. Typerää toimintaa naisen puolelta. Ei ihme, että on sinkku.
Tiedän myös "tällaisen tapauksen". Tosin nainen on vain ystävällinen, mutta kaunis. Jostain syystä kaunis nainen aina "iskee" miehiä. Vähemmät kauniit saavat taas puhua miesten kanssa vapaasti eikä heitä ikinä syytetä lorttoilusta.
Itseäni ei ole koskaan syytetty lorttoilusta, koska en anna siihen syytä itse.
Olen kuitenkin.. En perinteisesti kaunis, mutta jossain määrin viehättävä. Sanotaanko näin, että huomaan, kun itseäni tsekataan, työkavereina olevat aikuiset miehet muuttuvat punasteleviksi ja hikoavat joutuessaan kanssani kahden, ja osa jopa välttelee silmiin katsomista tästä syystä. Osa myös etsii minut somesta ja hakeutuu läheisyyteeni.
Mielestäni ylipäätään on epäsopivaa sotkea työkuvioita. Olen hankkinut elämäni aikana parisuhteet muualta kuin töistä. Se on oleellista, ettei anna toiselle vastakaikua tilanteissa, jotka voisi ymmärtää väärin. Näissä tilanteissa siirryn puhumaan vain työasioita ja välttelen kysymyksiä vapaa-ajastani, ellen voi mainita viettäväni aikaa avomieheni kanssa.
Miksi kerron tämän?
A. Siksi, ettei kaikki viehättävät naiset ole töissä lorttoja, joskus vaan ihmiset ihastuu. Ero on se, että tekeekö aidalle jotain vai hyväksyykö asian. Se menee ajallaan ohi ja usein näistä työkaverista tulee.. Noh, työkaveri, jota voi arvostaa.
B. Kyse on ennen kaikkea omasta mielikuvasta toisesta ihmisestä. Hän on itse luonut mielikuvan tuosta naisesta. Yleensä meistä harvat vastaa tuota mielikuvaa. Sinut hän tuntee, ja varmasti myös rakastanut. Jos haluat edelleen nähdä vaivaa suhteenne eteen, mitäs jos juttelisit hänen kanssaan. Kerro, että hänen epäarvostava käytös satuttaa sinua ja siksi haluat ottaa asian esille. Kysy häneltä, että miten hyvin tuntee naisen ja rakastaako hän sinua vielä siinä määrin, että haluaisi saada suhteenne kuntoon? Jos näin ei ole, säästät itsesi vuosien pahalta ololta, kun otat ja lähdet suhteesta. Ajan kanssa tapaat varmasti ihmisen, joka arvostaa ja rakastaa sinua.
Tsemppiä!
Ap, mitä jos alkaisit viettää aikaa jossain esim. harrastuksissa, reissuissa, sukulaisissa tms. ja jätät äijän pyörimään pikkupillunsa kanssa. Jätät äijän huomioimatta, mitä nyt pakolliset keskustelut, mutta muuten ignooraat täysin. Varsinkin kun alkaa horisemaan tuosta pikkupillusta, käännyt heti kannoillasi, huikkaat heippa ja häivyt jonnekin menoihisi.
Jos kyselee, mikä on, niin sano et sulla näyttää muijaseuraa riittävän, niin mullakin uutta miesseuraa, heippa!
Vierailija kirjoitti:
HA! Mies luulee olevansa kovakin saalis! XD Mies ei ole Final Fantasy Xiin Balthieria nähnytkään! Siinä vasta on tosi mies. <3
Kun avasin ketjun en odottanut tosiaankaan törmääväni tällaiseen viestiin, mutta HIGH FIVE GIRL! Balthier! <3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No miehen käytös taas ei ole työkaveri naisen vika. Jos mies käyttäytyy tökerösti on turha vastuuta siirtää työkaverille. Ongelma on selvitettävä kahdestaan keskustelemalla eikä etsimällä syntipukkia muualta.
Prkle! Etkö oikeasti ymmärrä lukemaasi? Tämä flirttimuija on parisuhteessa, ei siis osaa ja arpaa siinä miten kiehnää työpaikalla jossa sen omakin äijä on?
Vierailija kirjoitti:
Tämä!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No annat kaikkesi. Imet ym.
Jaa, näinkö tää oikeasti menee?
Olisiko sitten miehen tähtäin juuri tuossa, että imen, nuolen ja konttaan hänen edessään mielensä mukaan koska hänellä tämä toinenkin nainen tarjolla?
Ei kai tämä nyt näin voi mennä, on mulla jokin omanarvontunto sentään.
Ap
Nythän me ei oikeasti edes tiedetä onko tuo nainen oikeasti miehellesi tarjolla. Jotkut naiset vaan tykkää saada miehet ihastumaan itseensä ilman että oikeasti haluavat näiden kanssa suhteeseen.
Sitten toinen asia on se, että onko tuo nainen todella niin ihana kuin antaa ymmärtää? Tässä just vierestä seuraan vähän vastaavaa tapausta, jossa mies sitten jätti vaimonsa ja meni yhteen ihanan työpaikan mirkun kanssa ... joka ei enää ollutkaan niin ihana kun oli saanut miehen nalkkiin. Siellä käy nyt poliisit välillä erottamassa näitä rakastavaisia toisistaan.
Myönnän, että itselleni tuollainen tilanne olisi sietämätön, ja varmaan lähtisin itse menemään, ellei kunnon keskustelu auttaisi asiaan ollenkaan.
Lapsellista aikuisten realitypaskaa. Kuka täyspäinen jaksaa tuollaista työpaikkasontaa veivata?
Ap, sun mies on teinijonne, iällä ei mitään väliä. Korvien välillä kyllä on väliä. Sun mies on lapsellinen urpo, miksi jaksat katella tuollaista kakaraa?
Löydät kyllä aikuisen ja älykkään miehen tuollaisen pellen tilalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Prkle! Etkö oikeasti ymmärrä lukemaasi? Tämä flirttimuija on parisuhteessa, ei siis osaa ja arpaa siinä miten kiehnää työpaikalla jossa sen omakin äijä on?
No nyt kyllä menee ihmissuhdesoppa niin kimurantiksi että nostan käteni ilmaan ja poistun takavasemmalle.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole lapsia.
Ap
Kysy mitä mies haluaa?
Jatkatteko vai eroatteko?
Ja sun elämä on liian lyhyt tuhlattavaksi mieheen joka ei sua rakasta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Omg niinpä. 🤤
Minäkään en ole koskaan nähnyt Final Fantasy Xiin Balthieria.
Vierailija kirjoitti:
Jaa, näinkö tää oikeasti menee?
Olisiko sitten miehen tähtäin juuri tuossa, että imen, nuolen ja konttaan hänen edessään mielensä mukaan koska hänellä tämä toinenkin nainen tarjolla?
Ei kai tämä nyt näin voi mennä, on mulla jokin omanarvontunto sentään.
Ap
No ei tuolla lailla mene!
Kun ei ole lapsia - tässä tilanteessa onneksi ei - sanoisin miehelle suoraa asiasta: että en halua kuulla toisen naisen ylistystä enää päivääkään ja että olen ajatellut hankkia nyt itselleni muuta tekemistä (harrastuksia, ulos menoa, mitä ikinä) ja että olen pettynyt häneen.
Minä väistyisin. Miehen on ihan itse tehtävä se päätös, kun kaikkea ei voi saada.
Mieheni oli parin viikon ammattireissulla. Liikkuivat paljon 2 miehen ja 2 naisen porukalla.
Reissusta palattua kuuntelin viikon kuinka Siru sanoi sitä ja Siru sanoi tätä, teki niin ja teki näin. Sirun mielestä...
Viikon päästä ilmoitin että vaikka hän on ilmeisen ihastunut Siruun, minua ei kiinnosta kuunnella. Mies oli kauhean hämmästynyt ettei hän ole ihastunut. Siru on mukava muttei hänen tyyppiään =)
Kulunut selitys. Kyllä nämä sedät aivan itse flirttailee takaisin ja pyörittää muijasoppaa. Siinä ei pettäjäluonteen kanssa auta vaikka olis 20v Miss Universum vaimona. Pettäjä/ flirttiäijä on saalistaja ja siihen kelpaa uusi muija aina kun mahdollista.
Ap, onko mitään järkeä tuollaisessa liitossa, flirttijonnen kanssa. Täys kakara koko äijä!