Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni ihastunut toiseen? Mitä teen?

Vierailija
18.05.2022 |

Mies näyttää käytöksellään, että on ihastunut työkaveriinsa. Ollut ilmeisesti jo pitemmän aikaa.

Nyt ei oikein muusta enää suostu puhumaankaan, kuin tästä naisesra, eikä sano enää rakastavansa.

Tämä työkaveri on semmoinen vähän kaikkia miehiä yrittävä, nuori, varsin viehättävä ja iloinen juu. Flirttailee mieheni kanssa vaikka olen itse paikalla, joten mitä tekee kahden kesken ja mitä pyörii mieheni ajatuksissa?

Meillä ollut kriisejä sairauden vuoksi, luulin että lähentävät. Aviossa 10 vuotta.

Siirrynkö siis jo suosiolla syrjään, vai jatkanko tämän pelin katselua?

Kommentit (61)

Vierailija
21/61 |
18.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole lapsia.

Mitä se oma tekaistu ihastus auttaisi? En jaksa mitään lisäpelejä tähän päälle.

Ap

Tulee ihan mieleen eräs tapaus töistä. Nainen flirttaa kaikille miehille ja sekottaa pakkaa. Typerää toimintaa naisen puolelta. Ei ihme, että on sinkku.

Tämä flirttaileva nainenpa ei ole edes sinkku, vaan seurustelee mieheni kollegan kanssa, jonka on tuolta töistä nimenomaan napannut.

Mutta tämä kollega on miehen mielestä nössö ja nainen ansaitsee parempaa (= hänet, eli mieheni siis).

Ap

Jotain Kauniit ja Rohkeat soppaa tarjolla jossakin perähikiällä?

Vierailija
22/61 |
18.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäpä voit tehdä. Et mitään. Nainen tuskin kuitenkaan on kiinnostus miehestäsi, jos sinunkin edessä täysin rennosti juttelee. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/61 |
18.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin parisuhde ei toimi. Ja se ei ole sinun syysi. Miehellä menee kovaa ihastuksissa ja ei huomioi sinua, näkee vain toisen. Onkohan se ero nyt sitten. Tämä mies jatkaisi luultavasti aina samaa tyyliä toimia(?). Luultavasti löytäisit parempaa elämää vielä ja uskollisempaa seuraa. Hankalia asioita. -Mitä näkökulmia tuohon asiaan saa muilta.

Vierailija
24/61 |
18.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ihastun aina joskus muihin. Tutustun, enkä pelkää jos flirttaillaan, mutta en itse flirttaile takaisin. Joskus oma muija ärsyttää ja on vaiheita kun mietin, että onko tässä suhteessa järkeä. En kuitenkaan koskaan petä, ei tulisi mieleenkään. En ole myöskään vakavasti koskaan harkinnut eroa. Rakastan vaimoani ja lähtökohtaisesti tämä on loppuelämän parisuhde, jos nyt ei mitään ihmeitä tapahdu. Ihmeeksi ei riitä nuori ja kaunis flirttailija.

Olen aina uskollinen ja kaikki lupaukseni ja puheet vaimolle pitää. En koskaan edes valehtele. Jos alkaa jostain työpaikan flirttailijasta meuhkata niin hermostun. Olen kyllä perso muiden huomiolle ja se tuntuu hyvältä. Mutta olen myös kaiken luottamuksen arvoinen ja jos ei sitä kymmenen vuoden jälkeen tiedä niin en voi auttaa. En vaihtaisi muijaani mihinkään vaikka tulisi mitä tarjolle.

Mistäkö tiedät että miehesi on kutem minä eikä suunnittele vaihtamistasi nuorempaan? No et mistään. Muista kuitenkin että näinkin voi olla. Puhu sen kanssa ajatuksistasi. Sanot reilusti mitä ajattelet mutta älä turhaa huuda tai syyttele.

Vierailija
25/61 |
18.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järjestä omistushaluinen mustasukkaisuusdraama. Kyllä toisen voi pakottaa rakastamaan. 

Vierailija
26/61 |
18.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No puhu miehellesi että susta tuntuu pahalta tämä asia. Miksi tänne palstalle tulet kertomaan? Kerro sille miehelle.

Ei täältä saa mitään täyspäisiä vastauksia tietämättä koko tilanteesta enempää ainakaan.

-jätä se sika

-jos mun mies...

-kosta

-kiristä

-lahjo

Nää on niitä kesto-ohjeita mitä täällä tarjoillaan, oli tilanne mikä hyvänsä.

Vierailija
27/61 |
18.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä ihastun aina joskus muihin. Tutustun, enkä pelkää jos flirttaillaan, mutta en itse flirttaile takaisin. Joskus oma muija ärsyttää ja on vaiheita kun mietin, että onko tässä suhteessa järkeä. En kuitenkaan koskaan petä, ei tulisi mieleenkään. En ole myöskään vakavasti koskaan harkinnut eroa. Rakastan vaimoani ja lähtökohtaisesti tämä on loppuelämän parisuhde, jos nyt ei mitään ihmeitä tapahdu. Ihmeeksi ei riitä nuori ja kaunis flirttailija.

Olen aina uskollinen ja kaikki lupaukseni ja puheet vaimolle pitää. En koskaan edes valehtele. Jos alkaa jostain työpaikan flirttailijasta meuhkata niin hermostun. Olen kyllä perso muiden huomiolle ja se tuntuu hyvältä. Mutta olen myös kaiken luottamuksen arvoinen ja jos ei sitä kymmenen vuoden jälkeen tiedä niin en voi auttaa. En vaihtaisi muijaani mihinkään vaikka tulisi mitä tarjolle.

Mistäkö tiedät että miehesi on kutem minä eikä suunnittele vaihtamistasi nuorempaan? No et mistään. Muista kuitenkin että näinkin voi olla. Puhu sen kanssa ajatuksistasi. Sanot reilusti mitä ajattelet mutta älä turhaa huuda tai syyttele.

Mutta puhutko ihastuksistasi vaimollesi taukoamatta? Se on todella epäkunnioittavaa.

Vierailija
28/61 |
18.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on hyvä kirjoitus. Mutta mistä tiedämme onko ap:n mies pelimies, jopa pettävä tai lähtevä – vai voisiko kyse olla vain ihastus ja flirtti. Kuitenkin se loukkaa aloittajaa ja tuntuu että mies on heittänyt aloittajan "kuin paperikoriin", kun mies ap:n läsnäollessa flirttailee. Varmaan tuntuu kuin olisi silloin ilmaa tai joku asetelma, joka on väärä. 

Vierailija
29/61 |
18.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

*Korjaan: kyseessä olla, ei kyse

Vierailija
30/61 |
18.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro miehelle että hänen käytöksensä on epäkunniottavaa sua kohtaan ja joko hän sitoutuu teidän parisuhteeseen tai eroatte, jolloin hän voi vapaasti flirttailla muitten kanssa. Simple as that.

-mies

Vierailija
31/61 |
18.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysymyshän on nyt siitä, että mitä mies aikoo tehdä asialle.

Jos tekee sen, mitä jokaisen kunnollisen ja suoraselkäisen aviomiehen pitäisi tehdä, eli ottaa etäisyyttä tähän naiseen, keskittyy omaan avioliittoonsa ja aktiivisesti yrittää unohtaa kaikki ihastumisen tunteet tätä naista kohtaan, niin liitto voi jatkua.

Jos taas lietsoo ihastusta ja liehittelee naista, niin potkaisisin pihalle, ei sellainen liitto voi jatkua edes etäisesti onnellisena.

Vierailija
32/61 |
18.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna ukon mennä. Jos laittaa työihastuksen 10 vuoden avioliiton edelle niin kertoo siitä, että ei ole kypsä jatkamaan.

Vierailija
33/61 |
18.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheen vai naiseen?

Vierailija
34/61 |
18.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt itsevarmuus esiin. Työnnä miehesi kohti sitä mimmiä. Saat huomata, että käy juuri toisinpäin.

Vierailija
35/61 |
18.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet ilmeisesti pitänyt miestä oletuksena etkä huomio mitenkään muuten kuin vaatimalla ja nalkuttamalla niin itsehän olet miehen tuohon ajanut

Vierailija
36/61 |
18.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa suhdekiemurat käydä kuumina Porvoon päämajalla.

Vierailija
37/61 |
18.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole lapsia.

Mitä se oma tekaistu ihastus auttaisi? En jaksa mitään lisäpelejä tähän päälle.

Ap

Tulee ihan mieleen eräs tapaus töistä. Nainen flirttaa kaikille miehille ja sekottaa pakkaa. Typerää toimintaa naisen puolelta. Ei ihme, että on sinkku.

Tiedän myös "tällaisen tapauksen". Tosin nainen on vain ystävällinen, mutta kaunis. Jostain syystä kaunis nainen aina "iskee" miehiä. Vähemmät kauniit saavat taas puhua miesten kanssa vapaasti eikä heitä ikinä syytetä lorttoilusta. 

Vierailija
38/61 |
18.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, kysy mieheltäsi miksi flirttailee myös sinun läsnäollessa ja miksi puhuu tuosta lirkku-Irmasta?Tuollainen käytös on loukkaavaa ja narsistista.

Onko ensimmäinen kerta vai jo tapa miehelläsi? Jos tapana jatkuvasti, lähde jos mahdollista pian. Kukaan toista oikeasti kunnioittava ja rakastava ei käyttöydy noin.

Kunnioita itseäsi, älä jää itsekeskeisen narsismiin taipuvaisen miehen pelinappulaksi.

Vierailija
39/61 |
18.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisen kannattais vaihtaa puolisoa yhtä usein kuin työpaikkaa eli n. 5-8v välein, koska väistämättä sinä aikana alkaa kyllästyttää. Ja toki jättää lapset tekemättä, niin tämä sykli onnistuisi ilman draamaa.

Vierailija
40/61 |
18.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähtisin lätkimään tuollaista suhteesta. Eli heippa, hauskaa oli niin kauan kun sitä kesti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi yhdeksän