Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ostaisitko/vuokraisitko asunnon hissittömän kerrostalon 3. kerroksesta?

Vierailija
18.05.2022 |

Kysymys otsikossa. Perustele vastaus!

Ostaisitko/vuokraisitko asunnon hissittömän kerrostalon 3. kerroksesta?

Vaihtoehdot

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
18.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En äänestänyt, mutta vastaan sanallisesti. En enää ostaisi, mutta vielä hetki sitten asuin hissittömän asunnon kolmannessa kerroksessa. Asuin siellä 20 vuotta. 

Jos joku miettii, onko sellainen vaikea myydä, niin vastaan, että myin omani päivässä. Aina löytyy niitä, joille hissittömyys ei ole ongelma. 

Vierailija
2/34 |
18.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen muuttamassa just tämän tyyliseen kerrostaloon, hissitön 3 kerros,asun just tuossa 3 kerroksessa tai tulen asumaan,ei haittaa mua paitsi tietenkin jos miettii ostosten tms tavaroiden kantoa mut luulen ettei olisi mikään ongelma loppupelissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
18.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ostaisi, raskaat kantamukset menee paremmin hissin avulla.

Vierailija
4/34 |
18.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En,kukaan täysjärkinen ei asu kerrostalossa

Vierailija
5/34 |
18.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos elämäntilanteeni olisi sellainen, että voisin asua kerrostalossa, hissittömyys ei olisi ongelma.

Vierailija
6/34 |
18.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkästään jo muutto ja tavaroiden kantaminen sinne ylös ahdistaa. Miksi tehdä elämänsä tarpeettomasti vaikeaksi?

Vierailija
7/34 |
18.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

15v sitten asuin hissittömässä talossa 4krs. Ei ollut ongelmia, miehen kanssa yhdessä kannettiin ostoksia.

Nykyään mulla vähän alkanut olla terveysongelmia niin ei enää sopisi mulle. Nykyään asun myös 4krs, mutta on hissi.

Vierailija
8/34 |
18.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ostanut kaksikin kertaa. Toinen oli ison kaupungin keskustassa, ei ongelmia myynnissä. Toinen oli pikkupaikkakunnalla, panin sen vuokralle. Pyykkikoneen kantaminen yläkertaan olisi kaivannut sellaista muuttofirman porraskärryä, mitta selvisi siitä kahteen pekkaan poikakverinkin kanssa kun vähän huilasi matkalla. Muita haasteita ei ollut.

Vierailija
9/34 |
18.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nopeemmin sinne kävelee kuin odottaa hissiä. En edes käyttäisi vaikka olisikin. Tosin kerrostaloon mua ei saa kilon paloinakaan.

Vierailija
10/34 |
18.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ongelmaa, vaikka mieluummin asun maan pinnalla. Suurten huonekalujen ja kodinkoneiden kanssa voi käyttää kotiinkuljetus ja poisvientipalvelua. Portaat kasvattavat kuntoa.

Vierailija
11/34 |
18.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattele, kuinka hyvässä kunnossa pysyisit, kun ravaisit portaita jatkuvasti. Tekis hyvää kaikille.

Vierailija
12/34 |
18.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En äänestänyt, mutta nuorempana se olisi sopinut. Nyt tuntuu, että täytyy olla hissi. Asun nyt 5. kerroksessa, mutta on hissi. Tosin olen pyrkinyt kävelemään ylös noin kuntoilumielessä.

Vierailija
13/34 |
18.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just eilen näin työpaikan sivuilla myynnissä tälläisen asunnon...

Vierailija
14/34 |
18.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin vuokrata mutten ostaa.

Olen itse vuokralla asunnossa, joka on hissittömän talon 2. kerroksessa. Toisaalta omistan asunnon talosta, jossa on hissi ja se oli ehdoton vaatimus kun asuntoa ostin.

Vierailija
15/34 |
18.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asuin joskus hissittömän talon neljännessä kerroksessa. Muuten ei haitannut, mutta kun tuli kaupan kautta salilta ostoskasseja kantaen, niin mielessään kirosi joka ikistä porrasta.

Yhden kerran olin niin väsynyt kiipeämiseen, että yritin avainta vahingossa alakerran naapurin oveen.

Vierailija
16/34 |
18.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun tällä hetkellä tokassa kerroksessa ja ihan hyvin olisin voinut muuttaa kolmanteenkin kerrokseen. Olen tervejalkainen, ei lastenvaunuja raahattavana, joten ei mitään syytä, joka tekisi kolmannesta kerroksesta jotenkin erityisen epämiellyttävän. Voi olla, että jos olisin ostamassa asuntoa, miettisin tarkemmin, mutta vuokralla ainakin on ihan ok. Muutto on se ärsyttävin puoli hissittömissä taloissa, mutta se tehdään kuitenkin vain kerran.

Vierailija
17/34 |
18.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka usein te oikein ostatte isoja huonekaluja yms jos niiden roudaaminen on se kynnyskysymys? Muuttaessa tietysti, mutta muuten voi käyttää kotiinkuljetusta.

Vierailija
18/34 |
18.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen omistanut ja asunut nuorempana hissittömän talon kolmannessa kerroksessa. Ei ongelmia. Kun tulimme vanhemmiksi myimme pois ja muutimme hissitaloon.

Vierailija
19/34 |
18.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu millanen talo ja kuinka toimiva pohja asunnossa ja mikä sijainti.

Vierailija
20/34 |
18.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ongelmaa, kunto on hyvä kun pakko kipittää 3.kerrokseen kun hissitön talo💪