Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ulkonäkökriisi 40+ iässä (luulin että tää olis jo käsitelty teini-iässä)

Vierailija
18.05.2022 |

teininä olin epävarma ulkonäöstäni, kasvojen muoto ja paksut reiteni. Sen jälkeen olin ihan tyytyväinen ja lopulta lasten saannin myötä ulkonäkö menetti merkityksensä enkä miettinyt ulkonäköäni yli kymmeneen vuoteen juurikaan, en ainakaan kritisoiden. Sitten tuli avioero ja muutaman vuoden sinkkuna oltuani harkitsen tinderiin menoa tai ylipäätään miesten tapaamista, ja ulkonäkökriisi iskikin uudelleen! Ne samat kriisikohdat, näen peilistä vain kasvoni muodon josta en itse pidä ja paksut reiteni. Ihan älytöntä, muissa ihmisissä kiinnitän huomiota kauniisiin silmiin tai hymyyn, mutta itsessäni näen vain virheeni. Jotka eivät varmasti oikeasti edes ole niin pahoja. Mutta ihmetyttää miten ihmeessä tämän ikäisenä olen yhtäkkiä epävarma kuin teini ja oma peilikuva masentaa? Kohtalotovereita tai vinkkejä miten päästä tästä yli ja nähdä itsensä positiivisemmin?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
18.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki salitreenillä timmi vartalo. Seksikkäät nuorekkaat vaatteet ja Tinderistä nuorta panoseuraa. Kyllä itsetunto taas kohenee kun nuoret kollit laukeaa sisääsi.

Vierailija
2/7 |
18.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sepä, tulee verrattua itseä parikymppisiin naisiin. Kiinnostaako ketään miestä enää tän ikäinen nainen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
18.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinder on äärimmäisen ulkonäkökeskeinen ympäristö.

Jos olet epävarma siitä oletko vastakkaisen sukupuolen silmissä kiinnostava, niin Tinderiä käyttämällä saat kyllä super nopeasti vastauksen tähän kysymykseen, ja saat tietää mikä on kilpailukykysi markkinoilla.

Vierailija
4/7 |
18.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen saman ikäinen mies, ja vastaavassa tilanteessa niin pystyn samaistumaan noihin tuntemuksiin.

En usko että ikä noita epävarmuuksia tavallaan poistaa, silloin kun henkilö niitä itse arvioi. Samat asiat mitkä häirinneet joskus häiritsevät edelleen, vaikka ikää olisikin tullut lisää.

Kannattaa kuitenkin muistaa ja keskittyä siihen, että vaikka jotkut asiat häiritsevät meitä, niin muut eivät niitä välttämättä edes huomaa.

Eli noi sun "ongelmakohdat" voi olla vain täysin sun omissa ajatuksissa, eikä ne yhtään haittaa jotakuta joka saattaa nähdä sut ihanana ja kauniina.

40v+ nainen on ainakin itselle nainen parhaassa iässä, eli kyllä sulla iän puolesta löytyy kiinnostyneita ja ottajia.

Ja jos haluaa seksiseuraa, niin nuoret miehet on nykyään hulluna juuri tuon ikäisiin naisiin. Mikäli siis sellainen seikkailu kiinnostaa.

Vierailija
5/7 |
18.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä unohda posliiniksi ajelua, häppärien leikkausta symmetrisiksi ja @nuksen valkaisua.

Vierailija
6/7 |
18.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normaalia ja tuttua muillekin.

Vierailija
7/7 |
18.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nykyään paremman näköinen kuin nuorena.