Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En nukkunut koko yönä tuntiakaan ja nyt sydän hakkaa normaalia lujempaa ja tuntuu, että kädet puutuvat

Vierailija
18.05.2022 |

Jännä tunne. Käykö teille joskus näin?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
18.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin käy siis aina, jos en nuku yöllä yhtään.

Vierailija
2/13 |
18.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä jos en nuku, verenpaine ja syke ovat taivaissa. No, korkeat ne ovat aina muutenkin, ja lääkitys minulla onkin molempiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
18.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietippä miltä musta tuntuu, kun yli vuoden ajan olen nukkunut 0-4 tuntia yössä unilääkkeistä huolimatta.

Vierailija
4/13 |
18.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mietippä miltä musta tuntuu, kun yli vuoden ajan olen nukkunut 0-4 tuntia yössä unilääkkeistä huolimatta.

Ei käy kateeksi.

Itseäni väsytti koko yö, mutta en voinut nukkua kun piti saada yksi tehtävä valmiiksi ja päivölläkään en voi nukkua.

Vierailija
5/13 |
18.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama toimintatapa sama lopputulos.

Kannattaa tehdä erinlailla. eiksje?

Vierailija
6/13 |
18.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et nuku? Mietin jos joutuisi pommisuojaan, ehkä kaikkein kamalinta olisi juuri se ettei saa nukuttua kunnolla.

Vierailija
7/13 |
18.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuosta unilääkkeestä ei sitten enää ole hyötyä, ja voi vaihtaa välillä. Kysy lääkäriltä jotain muuta, vaikka ketipinoria.

Vierailija
8/13 |
18.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi et nuku? Mietin jos joutuisi pommisuojaan, ehkä kaikkein kamalinta olisi juuri se ettei saa nukuttua kunnolla.

Voi, kun olisikin vastaus tuohon kysymykseen, niin ihan varmasti nukkuisin. T. Tuo joka nukkuu 0-4 tuntia yössä.

Vierailija
9/13 |
18.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi sinuu! Tuohan on ihan hirveetä. Miten psyyke pysyy balanssissa jos ei nuku?

Itselläni hoitoon tehoamaton kilpirauhasen vajaatoiminta ja krooninen rautavaje joten olen aivosumuinen zombi vaikka nukkuisin puolet vuorokaudesta.

Noilla sun unimäärillä moni sekoaisi.

Olet vahva ihminen kun tuollaista kestä.

Vierailija
10/13 |
18.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuosta unilääkkeestä ei sitten enää ole hyötyä, ja voi vaihtaa välillä. Kysy lääkäriltä jotain muuta, vaikka ketipinoria.

Tällä hetkellä ketipinor menossa. Mirtazapinilla aloitettiin, sitten doksepiini. Mikään ei ole auttanut kuin sen verran, että kun nukahdan, niin en herää vartin välein. Ketipinorista on surkeimmat kokemukset, mutta kun mirtazapin hikoilutti aivan mahdottomasti (lakanat likomärät joka aamu) ja doksepiinista tuli zombi-olo.

Vierailija
11/13 |
18.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama toimintatapa sama lopputulos.

Kannattaa tehdä erinlailla. eiksje?

Kyllä, avainsana ERINLAILLA!

Vierailija
12/13 |
18.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi sinuu! Tuohan on ihan hirveetä. Miten psyyke pysyy balanssissa jos ei nuku?

Itselläni hoitoon tehoamaton kilpirauhasen vajaatoiminta ja krooninen rautavaje joten olen aivosumuinen zombi vaikka nukkuisin puolet vuorokaudesta.

Noilla sun unimäärillä moni sekoaisi.

Olet vahva ihminen kun tuollaista kestä.

Kyllähän tässä onkin aikalailla työkyvytön.

Vierailija
13/13 |
18.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menkää vàjakiŧ hoitoon.