Mikä on rakkain paikkasi maailmassa?
Itsellä lapsuudenkotini maalla, järven rannalla.
Voi kunpa siellä olisi töitä, niin voisi palata sinne.
Mikä on sinun rakkain paikkasi maailmassa?
Kommentit (168)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koti
Samoin kotini, jonka sain viime kesänä pienestä eläkkeestäni viimeinkin maksettua.
Paljonko on pieni eläke?
Miulla ei ole rakasta paikkaa maailmassa. Rakkaita olisvat ihmiset ja paikatkin vain ja ainoastaan heihin liittyvien onnellisten muistojen kautta. Eli ei ole paikkaa johon kaihoaisin takaisin vaan tahdon nähdä ja kokea uusia paikkoja. Ehkä jonakin päivänä jokin tulevaisuuden paikoista on rakas.
Rakkaani kainalossa. Se on mulle koti, missä sitten ollaankin.
Mökkijärvi, siellä kelluessa olen onnellisimmillani.
Äitin mettäpalsta pienen järven rannalla ja se koko seutu. Mummolat ja mökit ei tunnu sellaselta, koska niihin liittyy myös traumaattisia muistoja. Siellä tunnen olevani kotona, vaikkei ole seiniä ympärillä ja ehkä juuri siksi.
Oma okt ja upea piha etelä suomessa.
Sekö lapsuuden okt itä suomessa.
Sen sijaan välivaiheen hki ei ole ikävä.
Mökkiranta, jo lapsuudesta tuttu. Siellä rentoudun, rauhoitun, voimaannun.
Lapsuudenkotini lähellä oleva metsä.
Rakastan kumpaakin kotiani mutta itseasiassa rakkain paikka ikinä on ollut kaverin mökki. Elämäni rauhallisimmat ja onnellisimmat hetket viettänyt siellä.
Oma sohva, jonka nurkassa nytkin istun kissa sylissäni.
lentokenttä,espanjan kakkoskoti joka sydämmessä ykköskoti,kaikki suomen kylpylähotellien huoneet
Vierailija kirjoitti:
Englannin nummet Yorkshiressa
Ihan sama, voi miten rakastamiaan noita seutuja
Taidetaan olla sukulaissieluja.
Porin Kalaholma, jossa asuin koko lapsuuteni. Nyt olen jo yli 10 vuotta asunut Helsingissä, eivätkä vanhempanikaan asu tuolla enää, joten ei tule käytyä siellä. Mutta mikään muu paikka ei ole tullut yhtä rakkaaksi.
Englannin nummet Yorkshiressa