Voissa paistetut muikut Mikkelin torilla! Aivan järkyttävän hyviä!
Kommentit (15)
Minä en tykkää muikuista. En voisi syödä mitään elukoita päineen. Varmasti se on monelle makuelämys, mutta mua tökkii se muikkujen nahka, tuijottavat silmät ja aivot. Tieto lisää tuskaa. Nou thänks!
Vierailija kirjoitti:
Minä en tykkää muikuista. En voisi syödä mitään elukoita päineen. Varmasti se on monelle makuelämys, mutta mua tökkii se muikkujen nahka, tuijottavat silmät ja aivot. Tieto lisää tuskaa. Nou thänks!
Tiesitkö, että sen pään voi napsaista pois?
Ei niitä muikkuja syödä päineen.
Minunkin lempparimuikkukioski on Mikkelin torilla! Siitä ei kesällä ohi ajeta pysähtymättä.
Vierailija kirjoitti:
Itse irrotan niistä pään ja pyrstöevän.
Itse kyllä syön muikut ihan päineen ja silmineen päivineen. Rouskuu silmät mukavasti hampaiden välissä.
Lapsena tyttäreni söi niitä ongelmitta, kun isovanhemmat osteli. Sanoi vaan, että tuossa on sen pää.
Nykyään hänkään ei ilkene niitä syödä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En mä voi siihen koskea!!! Se tuijottaa mua. Mitähän sekin ajattelis musta, jos niin teksiin? Miltä sinusta tuntuisi, jos sulta napsastaan pää poikki? Eiii!
Vierailija kirjoitti:
Ei niitä muikkuja syödä päineen.
Minunkin lempparimuikkukioski on Mikkelin torilla! Siitä ei kesällä ohi ajeta pysähtymättä.
Samoin. Voidaan kyllä joskus Jyväskylästä lähteä ihan vaan ajelulle Mikkeliin syömään muikkuja.
On ne kyllä herkkua. Kalamarkkinoilta tampereelta tulee aina ostettua.
köhkah kirjoitti:
Tietyn vesistön muikun mahasisältö ei ole hyvä - muuten laatukala.
No tokihan muikut siivotaan ennen ruoaksi valmistamista, ei niitä syödä sisälmyksineen, vaikka päät ja pyrstö onkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En mä voi siihen koskea!!! Se tuijottaa mua. Mitähän sekin ajattelis musta, jos niin teksiin? Miltä sinusta tuntuisi, jos sulta napsastaan pää poikki? Eiii!
Tuo on jo aika sairasta, olipa totta tai tapasi hupailla.
Tampereen Kalamarkkinoilta joskus ostun roven ja ne olikin pakastetuista muikuista pistettuja ja suutuntuma ja maku oli kuin pyyhekumia olisi syönyt. Tuoreista ne pitää paistaa. Nykyään varmistan aina että eihän ole pakasteesta.
Voissa paistetut rssät Kauppatorilla