Mihin asti sun rinnat ulottuu vapaana ollessa? Olkapään ja vyötärön väliin.
Mulla n 1/4 vyötäröstä ylöspäin. Ehkä vähän ylempänä. Mut siis alhaalla on, ikä 48v.
Jaoin siis olkapään ja vyötärön välin neljään osaan.
Kommentit (24)
Ei yhtään alaviistoon, vapaana saavat olla aina kun en ihmisten ilmoilla ole. B-kuppi, ja niin paljon ei rooli, että siellä alla kynä pitelemättä pysyisi.
N49
Kantapäihin kopsahtaa, kuin heittää olan yli.
5cm navan yläpuolelle.
nämä on roikkuneet ihan lapsesta asti.
tukevilla liiveillä saa kasaan nätisti.
:D Ihan omalla paikallaan ovat. Pienet ja söpöt, ei pysy kynä rinnan alla. N35
Enpä ole ajatellut asiaa. Tuossa ne mukana kulkee.
Jos kädet on ihan suoraan alaspäin, niin mun rinnat yltää kyynärpäihin. Roikkuu tosi paljon valitettavasti ja on isot ja raskaat. Haaveilen pienennysleikkauksesta mutta komplikaatiot pelottavat.
jos rinnat alkaa olkapäistä, niin onko hyväkin känni??
Mitä väliä? Ap on oikeasti Pena 55 v., jonka kassit samalla tasolla polvien kanssa ja se on hei ihan okei.
Vierailija kirjoitti:
Jos kädet on ihan suoraan alaspäin, niin mun rinnat yltää kyynärpäihin. Roikkuu tosi paljon valitettavasti ja on isot ja raskaat. Haaveilen pienennysleikkauksesta mutta komplikaatiot pelottavat.
Eihän ne nyt paljoa voi roikkua jos yltää vaan kyynärpäihin!!
Vertaan siis omaan tilanteeseeni :(
Nännit on olkapään ja vyötärön puolessavälissä, rinnan alareuna n. 1/3 ylöspäin vyötäröstä (kaikkea sitä tuleekin mittailtua).
N46, 70F
Tältä näyttää anatominen kuva naisen rinnoista, some sekosi - elääkö sisälläni alien?
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/0ce7c0ec-6d57-4b30-b9f6-829a7288fcd5
Ei roiku yhtään, ei saa mitään rinnan alla pysymään, mutta nänni saisi olla sentin korkeammalla. Sitten olisi täydelliset rinnat. Nyt ovat d-kuppia ja nänni keskikohtaa vähän alempana kun sivulta katsotaan.
Vierailija kirjoitti:
Ei roiku yhtään, ei saa mitään rinnan alla pysymään, mutta nänni saisi olla sentin korkeammalla. Sitten olisi täydelliset rinnat. Nyt ovat d-kuppia ja nänni keskikohtaa vähän alempana kun sivulta katsotaan.
Eli juuri siinä kuin niiden kuuluukin olla.
Olisiko joku 15 cm navan yläpuolella, mahtuu tuohon jokunen kylkiluu alle näkymään. Minusta ei roiku yhtään, ainakaan vielä. C70 ja 39 v
Harvoja hyviä puolia minussa, harmi vaan että rinnat olisi helppo korjata, ne muut viat ei. Eli eipä tästä paljon iloa ole.
Osoittavat ylöspäin. Nännit hipovat leukaa.
Sitä odotellessa että napa siirtyy rintojen väliin..
Vierailija kirjoitti:
Osoittavat ylöspäin. Nännit hipovat leukaa.
Mulla korvia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli juuri siinä kuin niiden kuuluukin olla.
On joillakin luonnostaan täydelliset rinnat. Sellaiset joissa nännin paikka on keskikohtaa hieman korkeammalla ja rinta kaartuu kauniisti alhaalta. Eikä siinä ole silloin mitään ongelmaa vaikka kynä pysyisi rinnan alla.
Ei ne vielä napaan kosketa. N39.