Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos pyydät miestäsi tuomaan kaupasta lempiherkkuasi

Vierailija
18.05.2022 |

Mitä mies tuo ja osuuko oikeaan?
En käsitä, miten mun mies ei tunne mua 20 vuoden jälkeenkään. Toi suklaata ja odotin pensasmustkoita, vadelmia tms

Kommentit (62)

Vierailija
41/62 |
18.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se joko kysyy että mitä niistä tai tuo vähintäänkin sipsejä, suklaata, jäätelöä ja pizzan. 

Vierailija
42/62 |
18.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä osaisi tuoda mun herkkuja, varmistaisi vielä viestillä.

Toisaalta asutaan 10000km päässä lähimmästä irtokarkkihyllystä joten kauppareissu taitaisi venyä suht pitkäksi.

Avaruusasemallako te asutte?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/62 |
18.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies on menossa Prismaan, toisi varmaan Tervaleijonapastilleja tai Valion Ritarijuustoa. Jos menee Lidliin, toisi mozzarellaa ja omenoita. 

Mutta en mä noin edes pyytäisi, vaan sanoisin oikeasti mitä haluan.

Vierailija
44/62 |
18.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun lukee näitä vastauksia, niin ei ole ihme, että lihavuus on erittäin yleistä suominaisissa. M27

Vielä yleisempää se on Suomimiehissä.

Vierailija
45/62 |
18.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten se mies voi tuoda sen lempiherkun kun en itsekkään tiedä mikä se on ja jumitan siellä herkkuosastolla sen tunnin.

Vierailija
46/62 |
18.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kysyisi että niin mitä pitää tuoda. Jos sen nyt olisi pakko vaan arvata niin toisi varmaan sipsiä ja dippiä, mutta kysyminen on parempi, koska joskus ei teekään mieli sipsiä vaan vaikka suklaata.

Vierailija
47/62 |
18.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi paha sanoa koska en itsekään tiedä mikä minun lempiherkkua on, vaihtelee päivittäin. Mutta jos nyt tekisi jotain herkkua mieli enkä osaisi tarkemmin määritellä mitä, mies toisi varmasti jotakin suklaata josta tietää minun pitävän. 

Vierailija
48/62 |
18.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet ovat yksinkertaisia ja vaativat selkeät ohjeet. Nykyaikana ohjeet on helppo lähettää viestinä. Kenenkään aikaa ei pidä tuhlata turhaan arpomiseen. Näin myös saa aina mitä haluaa.

Vierailija
49/62 |
18.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohtaa sen kaupassa ja ostaa sen sijasta itselleen mäyräkoiran.

Vierailija
50/62 |
18.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei osaa ajatuksia lukea ja naisten mieltymykset muuttuvat koko ajan

Vierailija
51/62 |
18.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet ovat yksinkertaisia ja vaativat selkeät ohjeet. Nykyaikana ohjeet on helppo lähettää viestinä. Kenenkään aikaa ei pidä tuhlata turhaan arpomiseen. Näin myös saa aina mitä haluaa.

Minä en ainakaan tyytyisi yksinkertaiseen mieheen joka tarvitsee kirjalliset ohjeet johonkin herkkujen ostoon. Onneksi omalla miehellä on älyä päässä ja osaa itsekin ajatella. 

Vierailija
52/62 |
18.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ottais riskiä ja pyytäis!!

Pyysin tuomaan ruisleipää. Ainoa leipa mitä meillä on syöty viim.10v on ohuen ohuet ruispalat, niin mitä mies tuokaan----niitä hemmetin lötköjä paksuja, pehmeitä ruispaloja...meinas itku päästä!! eli herkut menis niin reisille, että en ees pyytäis

Vierailija
53/62 |
18.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se tois pähkinäsuklaata ja remix mad karkkia, ihan oikeen menis 👍

Vierailija
54/62 |
18.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies tois mulle vegaanisen annoksen kiinalaisruokaa ekstra valkosipulilla. Ja nappiin osuisi 😍

Vierailija
55/62 |
18.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä osaa sanoa mitä toisi, koska en tiedä itsekään mitä kutsuisin lempiherkukseni, mutta luulen että se mitä ikinä mies valitsisi olisi lähempänä totuutta kun mitä itse keksisin.

Vierailija
56/62 |
18.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä en ainakaan tyytyisi yksinkertaiseen mieheen joka tarvitsee kirjalliset ohjeet johonkin herkkujen ostoon. Onneksi omalla miehellä on älyä päässä ja osaa itsekin ajatella. 

Sulla on siis yksi ainoa herkku, jonka aina haluat eikä mitään vaihtelua koskaan?

Vierailija
57/62 |
18.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tykkään suklaasta, karkeista ja jäätelöstä. Mies toisi noita kaikkia, mutta omia lempimakujaan.

Joo, tämä meilläkin. Esim minä tykkään maraboun pähkinäsuklaasta; mies tuo suklaata mutta sitä mistä itse pitää (ja minä en) ja sitten suutahtaa marttyyrimäisestu jos edes nätisti vain mainitsen että niin, en oikein tästä sinun lempparista pidä.

Vierailija
58/62 |
18.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten se mies voi tuoda sen lempiherkun kun en itsekkään tiedä mikä se on ja jumitan siellä herkkuosastolla sen tunnin.

Haha, olen just samanlainen. 😂 Olenkin tänään menossa kauppaan, joten voin harjoitella nopeammin toimimista...

Vierailija
59/62 |
18.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun lukee näitä vastauksia, niin ei ole ihme, että lihavuus on erittäin yleistä suominaisissa. M27

Vielä yleisempää se on Suomimiehissä.

Luokkaa 60-40%

Enpä kehuisi,

T. lihava mies.

Vierailija
60/62 |
18.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

#ajatusten lukija.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi viisi