Jos pyydät miestäsi tuomaan kaupasta lempiherkkuasi
Mitä mies tuo ja osuuko oikeaan?
En käsitä, miten mun mies ei tunne mua 20 vuoden jälkeenkään. Toi suklaata ja odotin pensasmustkoita, vadelmia tms
Kommentit (62)
Mun mies vaatisi tarkennusta ja soittaisi, että mitä mä nyt oikeasti sieltä kaupasta haluan. 😄
No mulla ainakin on monta lempiherkkua ja päivästä riippu se, mitä eniten mieli tekee. En olisi niin typerä, etten määrittelisi tarkkaan, mitä kaupasta haluan. Mutta jos leikitään, että pyytäisin vain yleisesti "lempiherkkua", niin mies luultavasti toisi minulle bébé-leivoksia.
Olen mies ja puolisoni on nainen, mutta meillä on tapana puhua selvää suomea eikä mitään arvausleikkejä. Mutta porvoolaisilla on tietysti porvoolaisten huvit.
Kyllä hän tuo lempiherkkuani pyytämättäkin. Minähän valitsin mieheni itse.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä osaisi tuoda mun herkkuja, varmistaisi vielä viestillä.
Toisaalta asutaan 10000km päässä lähimmästä irtokarkkihyllystä joten kauppareissu taitaisi venyä suht pitkäksi.
Asutte jossain maata kiertävällä radalla avaruudessa?
Vierailija kirjoitti:
Jos sanon, että haluaisin illalla herkkua niin mies ostaa kaupasta kondomeja 😚
pensasmustikan- vai suklaanmakuisia
Miksei voi sanoa suoraan, että tuo vadelmia ja mustikoita? Ei siinä niin paljon enemmän ole kirjaimia kuin 'lempiherkussa', etteikö sitä jaksaisi ääneen sanoa.
Eikö voi vain suoraan sanoa, mitä haluaa? Se on helppoa, muodostat vain kirjaimista sanoja ja ilmaiset ne miehellesi.
Kaikilla ihmisillä ei ole yhtä ja samaa lempiherkkua, omalla puolisollani herkut vaihtuvat lähes viikottain. Tällä viikolla suklaata, ensi viikolla lakuja, välillä suolapähkinöitä, sitten jäätelöä jne. Jos hän pyytäisi lempiherkkuaan niin joutuisin kysymään tarkennusta. En myöskään suostuisi kuuntelemaan valitusta jos tarkennusta ei pyynnöstä huolimatta tulisi ja ostaisin jotain "väärää".
No, tietenkin kaikkea mistä itse pitää, olettaen, että tottakai minäkin pidän.
"Voitko tuoda mulle pensasmustikoita tai -vadelmia? Kiitos."
Here you go. Seuraavalle kerralle.
hae itte herkkus jalkasin, äläkä sielä vain lihoile
Mieheni esittäisi relevantin kysymyksen, että mikä se lempiherkku tässä hetkessä on?
Veikkaampa, että aloittajakin nyt kevään keveydessä himoitsee mustikoita ja vadelmia, mutta marraskuun painaessa lempiherkku on joku paljon raskaampi.
No keskustelu jatkuisi sanoilla "sano tarkemmin mitä tuon kun muuten tuon kuitenkin väärän merkkistä"
Vierailija kirjoitti:
Eikö voi vain suoraan sanoa, mitä haluaa? Se on helppoa, muodostat vain kirjaimista sanoja ja ilmaiset ne miehellesi.
Se on testaamista kuinka pajon välittää ja huomioi.
Kun lukee näitä vastauksia, niin ei ole ihme, että lihavuus on erittäin yleistä suominaisissa. M27
Jos sanon, että haluaisin illalla herkkua niin mies ostaa kaupasta kondomeja 😚