Jos pyydät miestäsi tuomaan kaupasta lempiherkkuasi
Mitä mies tuo ja osuuko oikeaan?
En käsitä, miten mun mies ei tunne mua 20 vuoden jälkeenkään. Toi suklaata ja odotin pensasmustkoita, vadelmia tms
Kommentit (62)
Tuo halvinta vaniljajäätelöä litran paketin ja väittää, että ei ollut muuta jäätelöä koko kaupassa.
Mies toisi todennäköisesti fazerin keltaisen suklaalevyn ja nappiin menisi!
Se ostais ainekset voileipäkakkuun ja tekis sen mulle.
Toisi luultavasti vegaanista suklaata. Mutta kuten joku toinenkin totesi, niin en tiedä itsekään, mikä milloinkin on lempiherkkuni. Jonain toisena päivänä se voisi hyvinkin olla pensasmustikat.
Tykkään suklaasta, karkeista ja jäätelöstä. Mies toisi noita kaikkia, mutta omia lempimakujaan.
Vierailija kirjoitti:
Ai määrittelyllä lempiherkku? En tiedä itsekään mitä toisin.
Et osaisi itsellesikään ostaa mitään?
Vaikeeta on, jos tuosta luokkaantuu.
Vaativa persoonallisuus, tai trolli?
https://www.mielenterveystalo.fi/aikuiset/Tietopankki/Diagnoosi-tietoha…
Pizzaa pizzeriasta ja limsaa. Saattaisi tuoda neilikkakimpunkin jos oikein hövelillä päällä on ja kontin olutta.
Tuohan olisi hauska kokeilu. Se voisi tuoda ihan mitä vain pekonista grillimakkaraan tai suklaasta mandariineihin. En todella tiedä mitä se toisi. Naimisissa 18 vuotta.
Oon vegaani ja mun poikkis tuo selleri- ja porkkanatankoja, joita me dipataan öljyyn jossa on vähän yrttejä. Superhyvää😍
Vierailija kirjoitti:
Mies toisi todennäköisesti fazerin keltaisen suklaalevyn ja nappiin menisi!
Keltaisia on neljä:
Kokonainen hasselpähkinä, kokonainen hasselpähkinä tumma suklaa, dumle banana, ja appelsiinikrokantti (oranssia ja keltaista).
Kyllä osaisi tuoda mun herkkuja, varmistaisi vielä viestillä.
Toisaalta asutaan 10000km päässä lähimmästä irtokarkkihyllystä joten kauppareissu taitaisi venyä suht pitkäksi.
Syöt siis enemmän suklaata kuin itsellesi myönnät :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
no ei vaan joskus tekee mieli jotain muuta en mä mene vain hakemaan lempiherkkua kauppaan vaan mietin mitä tekee mieli
Mitä tahansa missä on suolakinuskia tai karamellisoituja pähkinöitä. Jos ostaa itselleen irtsareita niin niissäkin on puolet mun lemppareita "ihan vahingossa"
Toisi sushia ja kuohuviiniä. Ja osuisi oikeaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No en.
Se tuo mun lempiherkkuani. Kyllä se mut tuntee.