Huomenna aamulla klo 9:00 Stoltenberg ottaa vastaan Suomen Nato-jäsenhakemuksen
Kommentit (9)
Tätätätäääää!!! Rummun pärinää
En pysty nukkumaan ensi yönä kun on niin jännää.
Oon nähny sen lapun.
"Me oltiin tehty silein etä tyhmästi putinille näytety kikkeiä"
Nähnyt: Jens Stoltenberg
Ei ollu sen kummempi lappu, mutta kuulema tuolla Natossa eivät ole niin hirveen pikkutarkkaa tuon byrokratian kanssa.
Vierailija kirjoitti:
tuleekohan sota kesällä vai syksyllä?
Johan siellä venäjän kenraali sanoi että tällä rupusakilla ei kannata lähteä leikkimään suomen kanssa.
Aamukahvilla katson Naton sivulta suorana, ihan vaan koska Stoltenberg.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuule Igor: jos haluat saada turpaasi, niin tule käymään meillä. Sotajoukkonne eivät tule.
olen ihan suomalainen joka pelkää sotaa. ehkä se johtuu siitä että olen käynyt asepalveluksen toisin kuin sinä.
Sitten olet vain pelokas idiootti.
Oletteko te kokoomustrollit suoraan kantarin tai WPP:n palkkalistoilla vai jonkun muun? Onks hyvä palkka kun jaksatte täällä floodata aamusta iltaan? Arvaan että on kun operaatioon kuului täydellinen median haltuunotto. En olis uskonut että suomessa tulee vastaan.
Tarvii varmaan kirjoittaa kirja kun esitys on päättynyt. Nyt vain nimiä vihkoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuule Igor: jos haluat saada turpaasi, niin tule käymään meillä. Sotajoukkonne eivät tule.
olen ihan suomalainen joka pelkää sotaa. ehkä se johtuu siitä että olen käynyt asepalveluksen toisin kuin sinä.
Sitten olet vain pelokas idiootti.
niin meillä sanotaan teille kutsunnoissa kun ette pääse sisään.
soitat kovasti suuta et varmaan ole suomen maa perällä?
Vieläkö jostain kuuluu punikkien vikinää?