Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Deppin oikeusjuttu parasta viihdettä

Vierailija
17.05.2022 |

Kommentit (52)

Vierailija
21/52 |
17.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ketä oikeasti kiinnostaa?

En kanssa tajua. Joka paikasta pursuaa. Ei vois vähempää kiinnostaa seurata mistä asiassa onykse

Ei näitä ole pakko katsoa tai lukea. Minäkin skippaan kaikki mitkä ei minua kiinnosta, enkä ihmettele niissä ketjuissa että miksi jotain muita kiinnostaa. 

Voi kai sitä joskus ihmetellä, en paa pahakseni jos tulet joskus ihmettelemään niihin lankoihin joista itse olen kiinnostunut. Usko tai älä tämä on tosiaan ainakin itselle eka kerta kun asiasta mitään mihinkään postaan vaikka tosiaan tuo asia tursuaa joka tuutista joka puolella nettiä, vähän alkaa jo ärsyttämään kuinka se puskee kaikkialta naamalle kun ei vaan voisi vähempää kiinnostaa.

Mutta jätän teidät rauhaan juoruilemaan enkä postaile tähän enää mitään. Hauskaa loppuiltaa vaan kaikille.

Vierailija
22/52 |
17.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin outoja nää julkkis oikeudenkäynnit.

Yhdessä ollessa yhtä hymyä, mutta sitten kun on erottu niin toinen keksii (se kuka haluaa rahaa) että joo sillon 10 vuotta sitten oli kauhea riita ja käsirysy ja sain mustelman, tartten nyt 20 miljoonaa.

Niin miten tällasia edes aletaan puimaan, jos oli jonkun hirvittävän rikoksen uhri, niin olisko kannattanu vaikka soittaa poliisit sillon, eikä odottaa vuosikausia.

Mistä tuossa sinusta nyt käydään oikeutta? Mikä on jutun biiffi? Kuka syyttää ketä ja mistä? Onko sinulle selvinnyt?

Johnny syyttää että Amperi tuhosi hänen uransa perättömillä parisuhdeväkivaltasyytöksillä.

Niin, eli miten tuo alkusepustuksesi liittyy asiaan?

Olen eri, en ole sepustanut tähän ketjuun muuta kuin vastauksen kysymykseen mistä käydään oikeutta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/52 |
17.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En kanssa tajua. Joka paikasta pursuaa. Ei vois vähempää kiinnostaa seurata mistä asiassa onykse

Ei näitä ole pakko katsoa tai lukea. Minäkin skippaan kaikki mitkä ei minua kiinnosta, enkä ihmettele niissä ketjuissa että miksi jotain muita kiinnostaa. 

Lähinnä minua kiinnostaa miksi monia tuntuu kiinnostavan kahden epämiellyttävän päihdeongelmaisen ihmisen keskinäiset kinastelut. Samaa meininkiä on lukemattomissa kodeissa tänäänkin. Vain rahaa ja mainetta vähemmän, rappiota samoissa määrin.

Vierailija
24/52 |
17.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

mamma palstan väki ny lyömässä amberia ku johnnya jo lyötiin 6kk sitten. ei mitään häpyä

Vierailija
25/52 |
17.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa uskoo, että Amber valehtelee. Sitä ei voi kuiteskaan ennustaa miten oikeudessa käy. Ja seuraat argumentteja ja todistusainesta.

Sama syy miksi porukka katsoo jotain jännäri elokuvaa. Tosin tätä voi myös sanoa komediaksi..

Vierailija
26/52 |
17.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvoin pääsee seuraamaan livenä Amberin tyyppistä ihmistä.

Vierailija
27/52 |
17.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten kauniit ihmiset voikin riidellä noin? Rakastaisivat toisiaan!!!

Vierailija
28/52 |
17.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyötiinkö Deppi oikeasti? Mulle on jäänyt se mielikuva että skeptisyys Amberia kohtaan on ollut läsnä varhaisesta vaiheesta.

Vierailija
29/52 |
17.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin outoja nää julkkis oikeudenkäynnit.

Yhdessä ollessa yhtä hymyä, mutta sitten kun on erottu niin toinen keksii (se kuka haluaa rahaa) että joo sillon 10 vuotta sitten oli kauhea riita ja käsirysy ja sain mustelman, tartten nyt 20 miljoonaa.

Niin miten tällasia edes aletaan puimaan, jos oli jonkun hirvittävän rikoksen uhri, niin olisko kannattanu vaikka soittaa poliisit sillon, eikä odottaa vuosikausia.

Amber pohjusti tätä suunnitelmaa vuosia. Sen takia tuolla on tuntikausia niitä nauhoitteita, sen takia se on ottanut kuvia (ei tosin koskaan väkivallan jäljistä). 

Niin kuka tässä nyt syyttâä ketä ja mistä?

Johnny syyttää Amberia maineensa pilaamisesta valheellisilla väitteillä siitä, että hän olisi vaimonhakkaaja ja Amber syyttää Johnnya siitä että väittää Amberin olevan se hakkaaja. Johnny vaatii 50 milliä, Amber 100.

Vierailija
30/52 |
17.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lähinnä minua kiinnostaa miksi monia tuntuu kiinnostavan kahden epämiellyttävän päihdeongelmaisen ihmisen keskinäiset kinastelut. Samaa meininkiä on lukemattomissa kodeissa tänäänkin. Vain rahaa ja mainetta vähemmän, rappiota samoissa määrin.

Julkkikset on aina kiinnostanut ihmsiä, ei siinä mitään sen kummempaa liene. 

Vierailija
31/52 |
17.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika farssi oli se kun ensin Johnnyn psykologi diagnosoi Amberin epävakaaksi ja histrioniseksi. Ei ptsd:ää. Sitten Amberin psykologi diagnosoi hänelle ptds:n Johnnyn aiheuttamana, ei persoonallisuushäiriöitä. Sitten Amber laittaa pystyyn aivan ilmiselvästi feikin tekoitkufreakshown joka oikein huutaa sitä histrionista nyt vähintäänkin.

Vierailija
32/52 |
17.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harvoin pääsee seuraamaan livenä Amberin tyyppistä ihmistä.

On siinä oma mielenkiintonsa.

Nainen joka kuvaa Deppin sammumisia ja riehumisia ja keittiön ovien paukuttelua, ei kuitenkaan sittenkään jotenkin mitenkää sitten niin sattunut kuvaamaan omia vakavia pahoinpitelyjälkiä mm. naamassaan, johon varmaan on tullut vaikka mitä vekkiä, kun jacksparrowin rihkamakorukäsi on sivaltanut. Joo. Eikä tämä nainen ole väitetyn rzkauksen jälkiä tallentanut mihinkään, vaikka niin muuten tallentaa ja kuvaa kaikenlaista. Kyllä tuollaisesta plloprserzkauksesta jotain jälkiä jäisi. 

Tää Amber on pskainen tiskirätti päin kaikkien rzkausten, pahoinpitelyjen ja hyväksikäytön uhrien naamaa. Juu, on varmaan Depp sanallisesti alistanut ja ehkä taloudellisesti, mutta niistä tilanteistä aikaiminen-Amber on voinut ihan vapaasti poistua, eikä jäädä vain paikalleen provoamaan lisää. Kyllä se keittiökohtauskin on sellainen, että jää mielikuva siitä, että Deppiä on siinä ensin härnätty ja sitten on sopivassa kohdassa alettu tallentamaan, että nyt, nyt, nyt se flippaa.  

Ja en ole todellakaan kummankaan puolella. Staanan rumia ihmisiä, ei voi muuta sanoa.

Vierailija
33/52 |
18.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässäkin monta valetta peräkkäin Amber Heardiltä.

https://www.dailymail.co.uk/news/article-10826749/Amber-Heard-loses-coo…

Vierailija
34/52 |
18.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lue niitä uutisia. Luin pari joskus viikkoja sitten, mutta nuo kaksi ovat niin sekopäitä ja Depp niin epämiellyttävä, etten lue enää.

Vierailija
35/52 |
18.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle pitäisi maksaa, että suostuisin tuollaista katsomaan. Mutta huvinsa kullakin.

Vierailija
36/52 |
18.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä seuraan livejä joskus ehtiessäni. Siis onko se jury vai mikä yleisö salissa, joita usein kuvataan myös? Oon nauranut katsetakseni kyseisestä oikeudenkäynnistä tehtyihin hupailuvideoihin youtubessa.

Vierailija
37/52 |
18.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hmm.. miljoonia ihmisiä tuntuu kiinnostavan 😊 minä seuraan tiiviisti myös.

Miksi?

No mua ainaskin yleensä kiinnostaa lakiasiat, olen kattonut muitakin trialeita. Mutta tuossa Deppin trialissa paljon komiikkaa. Esim. juuri äsken Heardin säälittävä esitys, jonka just lopetti. 10% kysymykseen ehkä vastattiin..

Siis mikä sinua erityisesti tässä trialissa kiinnostaa, noin lainopillisesta näkökulmasta?

"Trialissa"?? Ollaanpa sita nyt niin puolikielisia etta. Katso hyva ihminen sanakirjasta mita se on suomeksi, tuollainen kahden kielen sekoitus on naurettavaa.

Vierailija
38/52 |
18.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt alkoi muakin kiinnostaa. Mistä tuota siis saa parhaiten seurattua?

Vierailija
39/52 |
18.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
40/52 |
18.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä seuraan tätä oikeusjuttua monesta syystä. Olen ollut aina Depp-fani ja katsonut paljon hänen haastattelujaan jne aikana ennen Amberin pahoinpitelyväitteitä. Se kuva, jonka olen hänestä saanut ei mitenkään käy yksiin sen kanssa, millaiseksi hirviöksi Amber häntä kuvailee. Tämä ristiriita tuntui hämmentävältä, koska olen kuvitellut olevani jokseenkin hyvä ihmistuntija. Siksi olen seurannut tarkkaan tapahtumia ja kaikkea todistusaineistoa mitä heistä on julkisuuteen vuotanut.

Mitä enemmän olen syventynyt tapaukseen, sitä enemmän se on alkanut kiinnostaa psykologisesta näkökulmasta. Etenkin kiinnostaa tapaus Amber. Selvästi hänellä on isoja ongelmia. Mutta miten psykologit voivat päätyä niin erilaisiin diagnooseihin? Ja mikä on se oikea diagnoosi? Jokin persoonallisuushäiriö ainakin oltava. Miten hän on päässyt elämässä noin pitkälle joutumatta suurempiin ongelmiin/vankilaan?

Itse en sietäisi tuntiakaan Amberin seurassa, vaikka olen aika kärsivällinen ja ymmärtäväinen ihminen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kaksi