Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kokemusta että ovistesti on näyttänytkin raskautta??

11.10.2006 |

Hei!

Huhuilen tällekin puolelle...onko kellään kokemusta, että ovistesti on näyttänyt raskautta? Tiedän, että asiata ollaan paljon puhuttu, mutta en löytänyt keskusteluita tähän hätään...

Kun minun tilanne seuraava...

oviksen bongasin testillä kp 21 ja nyt menossa siis kp 31. Mahaa ja selkää on kourinut aikas tavalla ja parina päivänä ollut tosi huono-olo (tosin ei tänään). Tämä alkoi heti kp 24 Välillä selkää kourinut niin, että on meinannut yrjö lentää. Lämmöt eivät tosin mielestäni ole koviinkaan korkealla, mutta en myöskään ihan tarkalleen ole ees tietoinen lämmöistäni...Yleensä ei tälläistä näin kovaa kourimista ennen menkkoja. Tänään sitten sain mukamas kuningas ajatuksen, että teen ovistestin ja sieltä napsahti heti vahva ovis plussa!!! Mitäs tää sit on? Onko mulla taas ovis sit? Ja kun mun ongelma on joskus ollut , etten ees ovuloi! Hormoneja en syö/käytä.

Miten kauan ovistestit yleensä näyttää plussaa? Olen kyl aivan sekaisin...tietty aika näyttää nitä tuleman pitää, mutta kun malttamattomia ja ymmällään olen.....

MR kp 31 / 29-39 dpo 10 (joka mielii pian tälle puolelle!!!)

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
11.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

...voi raskautta näyttää. Sitä en tiiä miks olet saanut plussan ovistestiin. Ovistestiinhän tulee kaksi viivaa...muistaakseni viivan vahvuudella on siinä merkitystä (kauan on aikaa ku oon tikutellu ovista). Kannattaa käydä ostaa raskaustesti, niin saat varmuuden.

Pidetään peukkuja et sekin tuo plussan!!

Hansuliini

Vierailija
2/12 |
11.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

en tiedä miten tieteellisesti pätevää se on!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
11.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä miks toi toimii, eihän se pitäis, mutta mulla oli menkat myöhässä parisen päivää. Aattelin piruuttani tehä ovistestin, ku sellainen osu " silmään" olivat jääneet kaapin perukoille..Ja HEH, testin mukaan mulla oli otollinen hetki!;o)

Aattelin et hormoonit on seonneet lopullisesti ku ovis muka jotain kp 38...Seuraavana päivänä tein raskaustestin, siitä + ja vauveli syntyi tästä " oviksesta" !! Hassu juttu!

Vierailija
4/12 |
11.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovistesti voi tosiaankin näyttää myös raskauden.

Vierailija
5/12 |
11.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ovistesti näyttää raskauden ja se perustuu siihen, että luteinisoiva hormoni jota ovistesti mittaa on hyvin samankaltainen hcg:n kanssa jonka arvoa raskaustesti puolestaan mittaa. Raskaustesti ei reagoi ovulaatioon, mutta toisinpäin tämä on mahdollista, joskaan ei tietysti ole mikään täysin luotettava tulos.

Vierailija
6/12 |
11.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja lupaavista sellaisista ;) No, olen tietenkin edelleen kovin hämillään asiasta ja kipitan pian apteekkiin hankkimaan sen oikean testin, jo sei vuoto ala. Toivossa on hyvä elää :)

Kiitos kaikille!!!!

MR

Vierailija
7/12 |
11.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmissa raskauksissa on ovistestiin paukahtanut kontrolliviivaa tummempi viiva heti liuskan kastuttua. Huviksen testasin ekassa raskaudessa kun olin kuullut, että raskaus näkyisi myös ovistesteissä enkä oikein uskonut asiaa ja oli jäänyt testejä kaappiin käyttämättömänä. Sama juttu tässä toisessa raskaudessa.

Vierailija
8/12 |
12.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pohdin vain sitä, että nyt minulla dpo 12 " vasta" joten raskaustesti tuskin näyttää vielä mitään...varsinkin kun meidän aptekissa ei ole mitään herkkiä testejä. Mutta onkohan tuo ov testi sitten herkempi? No, aika on malttia...tiedetään :D täytyy vaan odotella...mutta jos jollain kokemusta niin kirjoitelkaa!!

Mukavaa päivää!!!!

MR

Vierailija
9/12 |
12.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itellä alkanut menkkamainen jomotus, tosin ehkä kuitenkin vähän kovempana....ja välillä myös kourasee selästä, jota ei normaalisti menkkoja ennen ole tehnyt. Nyt vaan täytyy odotella...Toivossa elellään....

Mr

Vierailija
10/12 |
12.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tänään dpo 11 eikä 12! Sorry.

Vierailija
11/12 |
12.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bongasin oviksen testillä, menkat oli myöhässä, tein raskaustestin ja sit vielä päälle 2-3 ovistestiä eri viikoilla. Joka kerralla jo raskaana ollessani sain positiivisen tuloksen ovistestillä! Alkuun viiva oli vähän haalee mut vikassa testissä (oisko ollu viikolla 6) testiviiva pläjähti välittömästi ruutuun ja oli kontrolliviivaa HUOMATTAVASTI tummempi. En ehkä luottaisi pelkkään ovistestin plussaan mut oli kiva testata ovistestilläkin et näyttääkö se plussaa, kun olin täällä kuullut et ovistesti näyttää myös raskausplussan. Toiv sulla tärppäs!

Vierailija
12/12 |
13.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

,,kommenteista! Valoitte uskoa...nyt vaan ihmetellään mitä tuleman pitää. Täällä ei vielä ainakaan ees kuuluisaa tuhrua, tosin voi hyvinkin alkaa vasta la-su... Mutta toivossa eletään, että tälle puolelle synnitään!!!

MR 33/ 29-39 dpo12 tai päivän kaks vähemmän..