Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oppiiko kissa tunnistamaan muita kuin omistajiaan?

Vierailija
17.05.2022 |

Esimerkiksi jos joku vakkarivieras käy, niin tajuaakohan edes, että on sen ennenkin tavannut?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
17.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tajuaa. toisiin ei reakoi mitenkään yksi tuttava kun tulee pyörii aina jaloissa ja puskee. Kyllä se kissa tietää kuka hänen ystävä ja kannattaa tutustua saa ehkä herkkujakin.

Vierailija
2/12 |
17.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntee toki. Kissat on fiksuja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
17.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

tietysti oppii ja myös muistaa kuka on minkäkinlainen...

Vierailija
4/12 |
17.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu. Meidän kissa karttelee toista veljeäni joka on allerginen mutta juoksee toisen luokse, joka on tuonut pari kertaa herkkuja.

Tunnistaa äänestä.

Vierailija
5/12 |
17.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnistaa mummon ja kiiruhtaa eteiseen naukumaan.

Vierailija
6/12 |
17.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnistaa varmaan jo pelkästä hajusta. Kissalla on yhtä hyvä hajuaisti kuin koiralla.

Vierailija
7/12 |
17.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti. Muistavat myös ihmisiä vuosien takaa. 

Vierailija
8/12 |
17.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnistaa. Oon ollut pienenä hyvää pataa mun äidin puolen mummon nyt jo edesmenneen kissan kanssa, vaikka en olekaan asunut siellä mummon luona koskaan vakituisesti. Ens vuonna otan oman kissan sanokoon kuka mitä tahansa ja muutan vähän isompaan asuntoon. Lellin sen kissan piloille.

T: lemmikkirakas M28

Vierailija
9/12 |
17.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä vain. Menee innoissaan vastaan kun vaikkapa miehen veli tulee käymään. Sitten painelee takaisin nukkumaan.

Jos tulee joku joka ei ole ennen käynyt, kissa tönöttää jännittyneenä kiipeilypuussaan ja tarkkailee tilannetta ennen kuin tulee tekemään lähempää tuttavuutta.

Vierailija
10/12 |
17.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oppii

Vierailija
11/12 |
17.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kissa ainakin tunnistaa ja on tietyt ihmiset joista se pitää; tulee luokse ja puskee ja toisessa ääripäässä on ne joiden saapuessa pakenee, menee piiloon.

Vierailija
12/12 |
17.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverilla käy naapurin kissa kylässä. Ensin katseli minua vähän nokanvarttaan myöten, mutta muutaman kerran jälkeen jo puski jaloissa ja kerjäsi herkkuja heti kun menin keittiöön. Nykyisin tuntuisi tulevan hetkeksi leikkimään kanssani.

Jostain syystä nuo kissat oppivat minulta kerjäämään. En kai vaan voi vastustaa sitä anovaa tuijotusta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kahdeksan