Prinsessa Sofia raskaana neljättä kertaa?
https://www.iltalehti.fi/kuninkaalliset/a/2c217448-2d7a-4aea-845c-b8ad2…
Vai sattuiko vaan huono asuvalinta tälle päivälle?
Kommentit (22)
Hienoa että jotkut tekee lapsia. Näillä on ainakin varaa siihen.
Toivottavasti ei ole lauettua peppureikään. Silloinhan syntyy skeeneri.
Jos olisi raskaana ja haluaisi peittää sen niin tuskin pukeutuisi tuollaiseen mekkoon. Tuo malli on armoton.
Saahan sitä yrittää. Ennen oli naapurissa emäntä joka kahdeksannen pojan synnyttyä herahti haikeaan itkuun. Ei ollut kiinni tytön puuttuminen muonavahvuudesta yrittämisen puutteesta.
Käärmelortto saannu rinssin kämyrää
Mikäs siinä lapsia tehdessä kun joku muu hoitaa ne
Huono asuvalinta kyllä. Tuollainen mekko sopisi ehkä paremmin Catherinen kropalle.
Vierailija kirjoitti:
Saahan sitä yrittää. Ennen oli naapurissa emäntä joka kahdeksannen pojan synnyttyä herahti haikeaan itkuun. Ei ollut kiinni tytön puuttuminen muonavahvuudesta yrittämisen puutteesta.
Minä tiedän perheen, jossa seitsemännen tytön jälkeen itkettiin, kun ei vieläkään tullut poikaa sukutilan jatkajaksi.
kyll noi on kaikki daamit silviaa lukuun ottamatta saaneet sitä kooyrpää ja ovat pieniin päin...
Katsoin samaa, on aina ollut niin hoikka.
Vierailija kirjoitti:
Katsoin samaa, on aina ollut niin hoikka.
Samaten siinä vähän ylempänä on kaksi napakkaa palloa.
Vierailija kirjoitti:
Hienoa että jotkut tekee lapsia. Näillä on ainakin varaa siihen.
Aivan, ovat varmaan ihania vanhempia ja on tarjota erilaisia resursseja.
Kuinka monella hoikallakaan ihmisellä on alavatsa täysin litteä? Pieni pömppö on ihan normaalia.
Vierailija kirjoitti:
Kuinka monella hoikallakaan ihmisellä on alavatsa täysin litteä? Pieni pömppö on ihan normaalia.
Tuollainen kiinteys siinä pömpössä herättää ajatuksia tiettyyn suuntaan.
En nyt tuon kuvan perusteella näe raskautta. Sofia on ollut kolmesti aika tiheään raskaana ja yksikin raskaus (voi) muuttaa kropan linjoja niin, ettei niitä ihan entiselleen saa.
Mulla ihan samanlainen vatsa aina paitsi aamulla ennen kuin olen syönyt mitään joten eipä kyllä kerro välttämättä raskaudesta. Ja aika asiatonta spekuloida myös tämmösellä, vaikka onkin julkisuuden henkilö.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä tiedän perheen, jossa seitsemännen tytön jälkeen itkettiin, kun ei vieläkään tullut poikaa sukutilan jatkajaksi.
Minä tiedän perheen, jossa kolmesta pojasta ja yhdestä tytöstä ei kukaan jatka sukutilaa.
Pitäähän se tyttölapsi vielä saada vaikka väkisin. Taitaa yrittää niin kauan, että saa sen tytön.