Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Raksatytöt

Vierailija
17.05.2022 |

Mies:
Kiihotutko nuorista naisista rakennustyömaalla työvaatteissa? Itsellä juuri silmien alla ihana maalari ja panetus kova.. Miten vihjailla hienovaraisesti hänet käymään tauolla?

Nainen:
Oletko raksalla, kuuletko töissä paljon flirttiä ja onko tämä johtanut pidemmälle?

Kommentit (56)

Vierailija
41/56 |
30.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raksatyttöihin verrattavissa ovat naissotilaat maastopuvuissaan. Usein katse naulautuu jalkoväliin ja peppuun. Silloin mietin, että minkälaiset pikkarit maastousujen alla on, millainen karvoitus ja millaiset aromit pimpsassa. Samoin kiihottaa tyttöystäväni maastokuvioinen sadeasu. Usein marja-ja sienireissuilla meillä on lemmenhetki metsässä.

Vierailija
42/56 |
30.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Raksatyttöihin verrattavissa ovat naissotilaat maastopuvuissaan. Usein katse naulautuu jalkoväliin ja peppuun. Silloin mietin, että minkälaiset pikkarit maastousujen alla on, millainen karvoitus ja millaiset aromit pimpsassa. Samoin kiihottaa tyttöystäväni maastokuvioinen sadeasu. Usein marja-ja sienireissuilla meillä on lemmenhetki metsässä.

Luulen, että molemmilla on käytännön syistä sileät posliinit

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/56 |
30.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi kiva päästä raksalle töihin, että saisi miesten huomiota ja olisi jotain katseltavaa.

Vierailija
44/56 |
30.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Intti- ja raksaämmät ovat kaikki sellaisia persjalkaisia leveäperseisiä hukkapätkiä 🤮

Vierailija
45/56 |
30.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä sanoisi ihan noinkaan. Inttiaikanani näkyi aika matalalta maailmaa katsovia tyyppejä. Silloin asevelvollisuus kuului miehille

Vierailija
46/56 |
04.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisvaltaiseen alaan kyllästynyt. kirjoitti:

Olisi kiva päästä raksalle töihin, että saisi miesten huomiota ja olisi jotain katseltavaa.

No jos tuo on motiivi päästä raksalle töihin, et sitä kauaa jaksaisi. Reaalimaailmassa kun siellä tehdään töitä eikä ole aikaa miettiä paneskelua kenenkään kanssa. Siis jos haluaa kesätyötä pidempää uraa. Jos jotain seksuaalista mielenkiintoa syntyy, sen voi hoitaa puoli neljän jälkeen tai vaikka ruokatauolla jos ei nälkä haittaa.

Mutta kyllä, miehet voivat kuinka väittää haluavansa naiselta feminiinisyyttä, mutta silti ne enemmän näyttää kiinnostuvan meikästä raksavaatteissa kuin siviilivaatteissa...

Vierailija
47/56 |
04.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisvaltaiseen alaan kyllästynyt. kirjoitti:

No jos tuo on motiivi päästä raksalle töihin, et sitä kauaa jaksaisi. Reaalimaailmassa kun siellä tehdään töitä eikä ole aikaa miettiä paneskelua kenenkään kanssa. Siis jos haluaa kesätyötä pidempää uraa. Jos jotain seksuaalista mielenkiintoa syntyy, sen voi hoitaa puoli neljän jälkeen tai vaikka ruokatauolla jos ei nälkä haittaa.

Mutta kyllä, miehet voivat kuinka väittää haluavansa naiselta feminiinisyyttä, mutta silti ne enemmän näyttää kiinnostuvan meikästä raksavaatteissa kuin siviilivaatteissa...

Jos ei pääse raksalle tai sahalle töihin, se ei naurata

Vierailija
48/56 |
04.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Annappa olla. Saat kohta syytteen ahdistelusta.

Kirvesmies

Katselustako?

Kyllä, siitäkin voi nykyään saada syytteen, jos kuola valuen kyttää.

Poliisi

Uuh! Poliisit ne vasta kuumia on. <3 ;P

Vierailija
49/56 |
04.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyselty kuinka viihdyn, kuinka tarkenen työvermeissä, seurustelenko ja mitä mulla on Dimexien alla

Mä sanoin suoraan että pilluhan siellä on. Oli miehillä loppupäivä ilmeisesti vähän "vaikeeta". ;D

N30

Vierailija
50/56 |
05.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyselty kuinka viihdyn, kuinka tarkenen työvermeissä, seurustelenko ja mitä mulla on Dimexien alla

Mä sanoin suoraan että pilluhan siellä on. Oli miehillä loppupäivä ilmeisesti vähän "vaikeeta". ;D

N30

Tuosta tuli mieleeni, että eräässä melkoisen miesvaltaisessa työpaikassa oli aikoinaan nainen, joka ei käytännössä koskaan ollut pois töistä. Kerran meni sitten kysymään pomoltaan vapaata ja pomo oli ihmetellyt, että mistä on kyse, kun hän ei normaalisti ollut koskaan pois töistä. Oli vaan tuumannut siihen, että "vien v***n 50-vuotistarkastukseen" vaikka tosiasiassa kyse oli jostain leikkaushaavan näyttämisestä tai muusta lääkärikäynnistä.

Poissaolopäivänä sitten työkaverit olivat esittäneet pomolle samat ihmettelyt, johon pomo oli vain todennut, että kysykää siltä itseltä..

Vierailija
51/56 |
06.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se jos nainen kiinnostaa ei ole kiellettyä pyytää treffeille. Tosin treffit olen aina hoitanut töiden jälkeen ilman dimeksiä.

Vierailija
52/56 |
06.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei takaa tytöt vaan armeija pojat.

Nuoret miehet intti kuteissa.

Yksi ihana kokemus,ja vielä mieheni yllättämänä.

Kaksi yliinnokasta kaveria tyydytti mua junamatkalla hesaan.

Olivat olleet rovajärvellä harjoituksessa ja erittäin herkässä. Hauskaa oli molemmin puolin.

Makuuhytissä tuoksui ihan sille ittelle.

Vierailija
53/56 |
18.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on maalarin kanssa käyty treffeillä ja vietetty mieletön yö. Seuraavana päivänä ruokatauolla pikaset mun asunnolla. Eihän tässä osaa enää tehdä töitä

Vierailija
54/56 |
18.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N30

Tuosta tuli mieleeni, että eräässä melkoisen miesvaltaisessa työpaikassa oli aikoinaan nainen, joka ei käytännössä koskaan ollut pois töistä. Kerran meni sitten kysymään pomoltaan vapaata ja pomo oli ihmetellyt, että mistä on kyse, kun hän ei normaalisti ollut koskaan pois töistä. Oli vaan tuumannut siihen, että "vien v***n 50-vuotistarkastukseen" vaikka tosiasiassa kyse oli jostain leikkaushaavan näyttämisestä tai muusta lääkärikäynnistä.

Poissaolopäivänä sitten työkaverit olivat esittäneet pomolle samat ihmettelyt, johon pomo oli vain todennut, että kysykää siltä itseltä..

Kunnon proletariaatti. Käynyt vuosilomallaan leikkauksessa, koska ei ole tarvinnut tuolloin sairauslomaa.

Vierailija
55/56 |
18.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiihotun melkein kaikista naisista ikään katsomatta.

M51

Vierailija
56/56 |
19.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies osti mulle dimexin työhousut.. Ihan vaan kotioloihin kun tehdään paljo sellassii hommia et työhousut on siihen kestävämmät yms.

Mutta ehkä takaa ajatus olikin et työmaalla kun näkee raksavaatteissa olevia ämmiä ja kiihottuu niistä niin aattelin et kotonakin vois olla sellaset mulla päällä.

TOtes sillon ku osti ne et joku pian luulee, että mä oon oikeesti raksalla töissä. Ja muutakin blaablaa.

Oispa niin kiva kun miehet ois aikuisia ja käyttäytyy niin

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kahdeksan