Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Raksatytöt

Vierailija
17.05.2022 |

Mies:
Kiihotutko nuorista naisista rakennustyömaalla työvaatteissa? Itsellä juuri silmien alla ihana maalari ja panetus kova.. Miten vihjailla hienovaraisesti hänet käymään tauolla?

Nainen:
Oletko raksalla, kuuletko töissä paljon flirttiä ja onko tämä johtanut pidemmälle?

Kommentit (56)

Vierailija
21/56 |
21.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy toki jos ja ilmeisesti kun jokin jäi epäselväksi. Voin yrittää tarkentaa.

Noin niinkuin tiivistetysti: Rakennusalalla töissä olevat naiset ovat siellä töissä. Luultavasti siksi, että ala kiinnostaa.

Eli en ole siellä sitä varten, että kiinnostaisin miespuolisia työkavereita. Tavoite on pysyä urakassa, ei päästä panemaan.

Vierailija
22/56 |
21.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten nyt jos joku haluaa vinkin siitä miten kannattaa sitä kiinnostavaa työkaveria lähestyä jos ei malta olla lähestymättäkään, niin kehu työstä. Ammattitaidosta, osaamisesta. Siitä, että toinen on kiva työkaveri.

Olen tosi kyllästynyt kuulemaan kommentteja ulkonäöstäni tai ihmettelyjä siitä miten olen hommiini päätynyt. Myös yllättyminen siitä kun osaan työni ei ole mitenkään imartelevaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/56 |
21.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen töissä raksalla naisena ja lähes poikkeuksetta olisi mukava olla töissä raksalla ihan vaan yhtenä rakentajana muiden joukossa. Ei siis naisena, ei etenkään mitenkään kuolattavana tai haluttavana naisena. Se on mun työ, tykkään siitä ja olen työmailla lähes aina hyvällä tuulella, ilahdun jos voin olla muille avuksi, katson silmiin ja hymyilen, mutta se ei ole minulta flirttiä tai kutsu koskemaan yhtään sen enempää kuin siltä munalliselta kaveriltakaan siinä vieressä.

Ahdistaisi jos joku ehdottelisi jotain taukojumppaa. Ja harmittaisikin, että minun olemassaoloni ja olemukseni tulisi tulkituksi niin väärin.

Niille joita kiinnostaa miten tehdä aloite, niin jospa vaan olisitte kivoja työkavereita? Kyllä ne naiset osaa halutessaan itsekin ehdottaa vaikka kahville menoa töiden jälkeen jos jotain syvempää ystävyyttä kaipaavat.

Niin ja jos ja kun sitä ihan oikeasti tekee niissä kamppeissa töitä, niin ei se olo kovin seksikäs hikisissä ja likaisissa kamppeissa ainakaan itselläni ole.

Noin epäselvää tekstiä ei naiset suolla, saatikka raksanaiset

Jos tuo oli sulle epäselvää tekstiä, niin en yllättyisi jos kerrot seuraavaksi, että sulle tulee helposti väärinymmärryksiä naisten kanssa. Se oli hyvä kirjoitus.

Vierailija
24/56 |
21.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen myös maalarina raksalla, enkä koe olevani kovin seksikäs aivan liian isoissa työvaatteussani (jotka tietysti ovat miesten kokoa ja mallia). Ei tule flirtailtua ja aika selväksi olen aina tehnyt, etten moisista ole kiinnostunut. Olen raksalla töissä, en etsimässä seuraa.

Vierailija
25/56 |
21.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen myös maalarina raksalla, enkä koe olevani kovin seksikäs aivan liian isoissa työvaatteussani (jotka tietysti ovat miesten kokoa ja mallia). Ei tule flirtailtua ja aika selväksi olen aina tehnyt, etten moisista ole kiinnostunut. Olen raksalla töissä, en etsimässä seuraa.

Olet myös maalarina raksalla, mitä muita töitä teet? 🥸😂🔨

Vierailija
26/56 |
21.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet myös maalarina raksalla, mitä muita töitä teet? 🥸😂🔨

Täällä on nyt kyllä sellaisia sujuvasanaisina läpänheittäjiä linjoilla, että taitaa naisia pyöriä jaloissa niin että innokkaimpia pitää hätistellä kauemmas. Yksi ei ymmärrä epäselvää tekstiä, toinen taas on peräti niinkin lahjakas, että osaa ymmärtää tahallaan väärin jos vain sanajärjestys antaa siihen mahdollisuuden.

Koittakaas nyt pojat kasvaa miehiksi.

Vierailija
27/56 |
21.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tytöt tekevät vielä hyvän tilin kesähelteillä. Pieni hipaisu ja 40 päiväsakkoa ja 1500 mielipahasta.

Joutilaitten satuja

Joku äijä oli kokeillut linja-autossa. Typykkä istui penkillä reikäfarkuissa ja äijän sormi silitteli reiän kohdalta paljasta reittä. Tuomari ei tykännyt.

Vierailija
28/56 |
21.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raksatytöt on tottunu pitämään kädessä isoa meisseliä.

Siksi 15cm ei riitä.

Vierailija
29/56 |
22.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tytöt tekevät vielä hyvän tilin kesähelteillä. Pieni hipaisu ja 40 päiväsakkoa ja 1500 mielipahasta.

Joutilaitten satuja

Joku äijä oli kokeillut linja-autossa. Typykkä istui penkillä reikäfarkuissa ja äijän sormi silitteli reiän kohdalta paljasta reittä. Tuomari ei tykännyt.

Miten satuilusi liittyy otsikkoon??

Vierailija
30/56 |
22.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin ja jos ja kun sitä ihan oikeasti tekee niissä kamppeissa töitä, niin ei se olo kovin seksikäs hikisissä ja likaisissa kamppeissa ainakaan itselläni ole.

Nuolisin hyvin mieluusti pyllyäsi oikein helteisen työpäivän jälkeen

Vierailija
31/56 |
22.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä nainen miesmäisissä vaatteissa tai duuneissa on aika kuuma.

Tai olet vaan piiloho mo

Vierailija
32/56 |
22.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raksatytöt ei kiihoitu 15 senttisestä.

Näin kuulin...

Vierailija
33/56 |
23.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusi tyttöystäväni oli työharjoittelussa rakennuksella ja sai sieltä musta-keltaisen rakennustyöntekijän työpuvun. Housut ovat eritttäin kireät ja minusta jopa seksikkäät. Eilen olimme etsimässä korvasieniä, mutta emme saaneet kovinkaan paljoa. Luontoretkille hän pukee usein tämän asun, joka kiihottaa minua, varsinkin kun hän pyllisteli korvasieniä poimiessaan.

Puskapisssan jälkeen oli elimeni täysin jäykkä. Auringon kuumentamassa autossa ei voinut harrastaa seksiä, joten hän kävi vatsalleen auton konepellin päälle. Minä vedin housut kinttuihin ja aloin nuolemaan märkää,pissaista pillua, hieman jopa pyllyäkin. Aikani nuoltuani työnsin kulĺini pilluun ja tyhjensin lastin ulvahtaen. Paperinenäliinalla puhdistin spermani pillusta ja nuolin loput. Illalla kotona jatkoimme vielä seksin harrastamista. Kullini luisti hyvin spermaisessa pillussa.

Vierailija
34/56 |
23.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan raksa- ja vaikkapa autokorjaaja"tytöt" usein ihan viehättävä, mutta siihen se jää, eikä mikään seksin harrastamiseen liittyvä käy mielessä.

M34

Vierailija
35/56 |
23.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan raksa- ja vaikkapa autokorjaaja"tytöt" usein ihan viehättävä, mutta siihen se jää, eikä mikään seksin harrastamiseen liittyvä käy mielessä.

M34

Mutta eivät vedä vertoja kypsemmille kiinteistönvälittäjärouville.

Vierailija
36/56 |
23.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on flirttailtu, muikisteltu ja ehdoteltu. Todella raivostuttavaa. 

Vierailija
37/56 |
23.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häpö höpö. Täällä olevat jonnet eivät ole koskaan edes käyneet raksalla, saatika olleet töissä

Vierailija
38/56 |
27.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen töissä raksalla naisena ja lähes poikkeuksetta olisi mukava olla töissä raksalla ihan vaan yhtenä rakentajana muiden joukossa. Ei siis naisena, ei etenkään mitenkään kuolattavana tai haluttavana naisena. Se on mun työ, tykkään siitä ja olen työmailla lähes aina hyvällä tuulella, ilahdun jos voin olla muille avuksi, katson silmiin ja hymyilen, mutta se ei ole minulta flirttiä tai kutsu koskemaan yhtään sen enempää kuin siltä munalliselta kaveriltakaan siinä vieressä.

Ahdistaisi jos joku ehdottelisi jotain taukojumppaa. Ja harmittaisikin, että minun olemassaoloni ja olemukseni tulisi tulkituksi niin väärin.

Niille joita kiinnostaa miten tehdä aloite, niin jospa vaan olisitte kivoja työkavereita? Kyllä ne naiset osaa halutessaan itsekin ehdottaa vaikka kahville menoa töiden jälkeen jos jotain syvempää ystävyyttä kaipaavat.

Ei pidä ottaa kaikkea niin tosissaan. Olin vuosia hoitoalalla ja miehenä sain kuulla kaiken ja ehdotteluja tuli useasti. Aina oletettiin, että hoitaisin tekniset asiat sekä kaikki voimaa vaativat työt. Suoranaisia tuijotuksia etumuksen pullotukseen oli useasti ja kaikenlainen vihjailu sen myötä. En kuitenkaan ottanut asiaa niin vakavasti, että olisi asiasta itkenyt. Miehet ja naiset ovat erilaisia, mutta eläimelliset vaistot/ halut ohjaavat meitä kaikkia.

Vierailija
39/56 |
28.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän erään maalarinaisen.aivan mielettömän seksikäs mimmi.nään hänet usein vaikkei samoissa hommissa ollakkaan,hitto kun uskaltais lähestyä.niiiiiiiiin ihana tapaus.kiitos T.K😘

Vierailija
40/56 |
28.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei pidä ottaa kaikkea niin tosissaan. Olin vuosia hoitoalalla ja miehenä sain kuulla kaiken ja ehdotteluja tuli useasti. Aina oletettiin, että hoitaisin tekniset asiat sekä kaikki voimaa vaativat työt. Suoranaisia tuijotuksia etumuksen pullotukseen oli useasti ja kaikenlainen vihjailu sen myötä. En kuitenkaan ottanut asiaa niin vakavasti, että olisi asiasta itkenyt. Miehet ja naiset ovat erilaisia, mutta eläimelliset vaistot/ halut ohjaavat meitä kaikkia.

Toivottavasti tätä sinun kokemustasi ei mitätöidä siksi että olet mies. N

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kahdeksan