Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Raksatytöt

Vierailija
17.05.2022 |

Mies:
Kiihotutko nuorista naisista rakennustyömaalla työvaatteissa? Itsellä juuri silmien alla ihana maalari ja panetus kova.. Miten vihjailla hienovaraisesti hänet käymään tauolla?

Nainen:
Oletko raksalla, kuuletko töissä paljon flirttiä ja onko tämä johtanut pidemmälle?

Kommentit (56)

Vierailija
1/56 |
17.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut raksalla maalaushommissa. Kuullut kaikenlsista hienommin ja suoremmin esitettynä.

Vierailija
2/56 |
17.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kiihotu automaattisesti, enkä ajattele jokaista raksalla olevaa naista mitenkään seksuaalisesti.

Välillä kyllä kun on kaunis nainen, niin tuon naisellisen kauneuden yhdistyminen hieman miesmäisiin raksavaatteisiin on kyllä seksikäs yhdistelmä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/56 |
17.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

edellisen työpaikan ruokalassa kävi nuori sähkärinainen, joka kyllä sai aikaan mieliteon antaa omaa meisseliä hänen käsiteltäväksi

Vierailija
4/56 |
18.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä nainen miesmäisissä vaatteissa tai duuneissa on aika kuuma.

Vierailija
5/56 |
18.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä nainen miesmäisissä vaatteissa tai duuneissa on aika kuuma.

Kuuma niissä Dimexeissä ainakin tulee

Vierailija
6/56 |
18.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ollut raksalla maalaushommissa. Kuullut kaikenlsista hienommin ja suoremmin esitettynä.

Kerro miten on ehdoteltu

Vierailija
7/56 |
18.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyselty kuinka viihdyn, kuinka tarkenen työvermeissä, seurustelenko ja mitä mulla on Dimexien alla

Vierailija
8/56 |
18.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

no ainahan se nainen iästä ja univormusta riippumatta on se 'työpaikanhuoraniille' jotka pienessä päässään 'jatylsissämunissaan' niin ajattelevat? Eikö..

vaan harvassa nesellaisetnaiset jotka kulkevat univormussaan ihan jokaiseen paikkaan se kyrpäotsassa vaikka jotkut täällä pienessä päässään 'jatylsissämunissaan' niin haluaisivatkin ajatella? Eikö..

ja joo se todellisuus?

se on aina niitä, niin pienessä päässään 'jatylsissämunissaan' ajatteleville niin, ihme:

..Tarua ihmeellisempää? (DreamOn..;))

siälä.

Vierailija
9/56 |
18.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei jatkoon kirjoitti:

no ainahan se nainen iästä ja univormusta riippumatta on se 'työpaikanhuoraniille' jotka pienessä päässään 'jatylsissämunissaan' niin ajattelevat? Eikö..

vaan harvassa nesellaisetnaiset jotka kulkevat univormussaan ihan jokaiseen paikkaan se kyrpäotsassa vaikka jotkut täällä pienessä päässään 'jatylsissämunissaan' niin haluaisivatkin ajatella? Eikö..

ja joo se todellisuus?

se on aina niitä, niin pienessä päässään 'jatylsissämunissaan' ajatteleville niin, ihme:

siälä.

Ja sama Suomeksi.

Vierailija
10/56 |
18.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ei jatkoon kirjoitti:

ja joo se todellisuus?

siälä.

Ja sama Suomeksi.

no ota ensin! se 'sunkyrpäsisieltäotsastasi' i r - t i .. noin!

niin Näet! säkin paremmin. kannattaa kokeilla. Eikö?

Vierailija
11/56 |
18.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ei jatkoon kirjoitti:

ja joo se todellisuus?

siälä.

Ja sama Suomeksi.

no ota ensin! se 'sunkyrpäsisieltäotsastasi' i r - t i .. noin!

niin Näet! säkin paremmin. kannattaa kokeilla. Eikö?

Taitaa vähän tuulla läpi siellä yläkerrassa.

Vierailija
12/56 |
20.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kun on yleistynyt joustavien työhousujen käyttö niin näkyy kyllä hyvän muotoisia takamuksia

Vierailija
13/56 |
20.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annappa olla. Saat kohta syytteen ahdistelusta.

Kirvesmies

Vierailija
14/56 |
21.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kirvesmies

Katselustako?

Vierailija
15/56 |
21.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tytöt tekevät vielä hyvän tilin kesähelteillä. Pieni hipaisu ja 40 päiväsakkoa ja 1500 mielipahasta.

Vierailija
16/56 |
21.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tytöt tekevät vielä hyvän tilin kesähelteillä. Pieni hipaisu ja 40 päiväsakkoa ja 1500 mielipahasta.

Joutilaitten satuja

Vierailija
17/56 |
21.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kirvesmies

Katselustako?

Kyllä, siitäkin voi nykyään saada syytteen, jos kuola valuen kyttää.

Poliisi

Vierailija
18/56 |
21.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kirvesmies

Katselustako?

Kyllä, siitäkin voi nykyään saada syytteen, jos kuola valuen kyttää.

Poliisi

Riippuu siitä mistä roikkuu.

Miliisi

Vierailija
19/56 |
21.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen töissä raksalla naisena ja lähes poikkeuksetta olisi mukava olla töissä raksalla ihan vaan yhtenä rakentajana muiden joukossa. Ei siis naisena, ei etenkään mitenkään kuolattavana tai haluttavana naisena. Se on mun työ, tykkään siitä ja olen työmailla lähes aina hyvällä tuulella, ilahdun jos voin olla muille avuksi, katson silmiin ja hymyilen, mutta se ei ole minulta flirttiä tai kutsu koskemaan yhtään sen enempää kuin siltä munalliselta kaveriltakaan siinä vieressä.

Ahdistaisi jos joku ehdottelisi jotain taukojumppaa. Ja harmittaisikin, että minun olemassaoloni ja olemukseni tulisi tulkituksi niin väärin.

Niille joita kiinnostaa miten tehdä aloite, niin jospa vaan olisitte kivoja työkavereita? Kyllä ne naiset osaa halutessaan itsekin ehdottaa vaikka kahville menoa töiden jälkeen jos jotain syvempää ystävyyttä kaipaavat.

Niin ja jos ja kun sitä ihan oikeasti tekee niissä kamppeissa töitä, niin ei se olo kovin seksikäs hikisissä ja likaisissa kamppeissa ainakaan itselläni ole.

Vierailija
20/56 |
21.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen töissä raksalla naisena ja lähes poikkeuksetta olisi mukava olla töissä raksalla ihan vaan yhtenä rakentajana muiden joukossa. Ei siis naisena, ei etenkään mitenkään kuolattavana tai haluttavana naisena. Se on mun työ, tykkään siitä ja olen työmailla lähes aina hyvällä tuulella, ilahdun jos voin olla muille avuksi, katson silmiin ja hymyilen, mutta se ei ole minulta flirttiä tai kutsu koskemaan yhtään sen enempää kuin siltä munalliselta kaveriltakaan siinä vieressä.

Ahdistaisi jos joku ehdottelisi jotain taukojumppaa. Ja harmittaisikin, että minun olemassaoloni ja olemukseni tulisi tulkituksi niin väärin.

Niille joita kiinnostaa miten tehdä aloite, niin jospa vaan olisitte kivoja työkavereita? Kyllä ne naiset osaa halutessaan itsekin ehdottaa vaikka kahville menoa töiden jälkeen jos jotain syvempää ystävyyttä kaipaavat.

Niin ja jos ja kun sitä ihan oikeasti tekee niissä kamppeissa töitä, niin ei se olo kovin seksikäs hikisissä ja likaisissa kamppeissa ainakaan itselläni ole.

Noin epäselvää tekstiä ei naiset suolla, saatikka raksanaiset

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kaksi