Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mä olen istunut 20 vuotta muuutaman neliön huoneessa syrjäytyneenä verhot kiinni ja syöden vain kerran päiivässä häpeämässä omaaa rumuuttani ja tyhmyyttäni.

Vierailija
17.05.2022 |

.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
17.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olet osasi valinnut. Toivottavasti asunnossasi on ovi. Avaa se ja astu ulos. Pikku vinkkinä vain, että kaikissa on jotakin vikaa. Ei sinun vikojasi kukaan huomaa.

Vierailija
2/24 |
17.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en vielä näin kauan. Tiedän ajan kuluvan hukkaan ja se surettaa. Jos pakko mennä kauppaan niin menen, mutta tosi harvoin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
17.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henkisesti olet todella vahva.

Kuinka muuten selviäisit yksinäiseltä vaikuttavassa elämässäsi.

Oletko ehkä alkanut miettiä tosiaan ovesta ulos asumista kun lähdit kirjoittamaan tänne tilanteestasi.

Vierailija
4/24 |
17.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä masennus? Hae lääkettä ja lähde ulos reippailemaan

Vierailija
5/24 |
17.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on tyypillinen palstan pöivystäjätäti.

Vierailija
6/24 |
17.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap. Elämäntapasi on ylpeyttä ja ehkä myös laiskuutta. Et vaivaudu taipumaan tämän yhteiskunnan sääntöihin, tekemään työtä, hankkimaan koulutusta ja olemaan hyödyksi itsellesi ja muille. Verhot kiinni ja toimeentuloluukulle. En sääli sinua yhtään, vaan antaisin potkun sinne, mihin ei aurinko paista. Häpeä.

Miksi usein ne ihmiset, joilla on vähiten ymmärrystä, omaavat vahvimmat mielipiteet?

Vierailija
7/24 |
17.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häpeminen on suomalainen ilmiö. Oletko narsistin/narsistien lapsi? Palauta häpeä sille, jolle se kuuluu. Aloita hymyilemällä sisäänpäin.

Vierailija
8/24 |
17.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap on tyypillinen palstan pöivystäjätäti.

Nimimerkillä tyypillinen palstan päivystäjäsetä. Ja jos et vielä ole setäiässä mielestäsi, niin se tulee nopeammin kuin uskotkaan.

Vierailija
9/24 |
17.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin käytettyä aikaa, wow.

Vierailija
10/24 |
17.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkea ei voi muuttaa, mutta syö terveellisesti, nuku riittävästi, kuntoile, pukeudu siististi, siistit hiukset, ja pidä huolta hygieniasta. Viimeistään tämän jälkeen avaa egosi kahleita, ja lopeta turha häpeily. Ne asiat mitä ei voi muuttaa, ei voi muuttaa; ne pitää kantaa, kestää, sietää, ja hyväksyä.

Olen kuitenkin eri mieltä, etteikö "vikoja" muut huomaisi, kyllä ne vaan huomataan, ja osalle ne saattaa olla jonkinlainen ongelma. Järkevät kuitenkin osaa ottaa ihmisen ihmisenä.

Vierailija
11/24 |
17.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sä istut yhdessä huoneessa? Asutko sä vanhempiesi luona, vai miksi vain yksi huone?

Vierailija
12/24 |
17.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuinka säälittävää ja inhlttavaa! huobot geenit varmasti

Vierailija
13/24 |
17.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee verhoihin silmäreiät ja katso niistä ulos.

Vierailija
14/24 |
17.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikkea ei voi muuttaa, mutta syö terveellisesti, nuku riittävästi, kuntoile, pukeudu siististi, siistit hiukset, ja pidä huolta hygieniasta. Viimeistään tämän jälkeen avaa egosi kahleita, ja lopeta turha häpeily. Ne asiat mitä ei voi muuttaa, ei voi muuttaa; ne pitää kantaa, kestää, sietää, ja hyväksyä.

Olen kuitenkin eri mieltä, etteikö "vikoja" muut huomaisi, kyllä ne vaan huomataan, ja osalle ne saattaa olla jonkinlainen ongelma. Järkevät kuitenkin osaa ottaa ihmisen ihmisenä.

Kaikki eivät pidä samoja asioita vikoina.Monen mielestä olet varmaan ihan ok.

Vierailija
15/24 |
17.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi sä istut yhdessä huoneessa? Asutko sä vanhempiesi luona, vai miksi vain yksi huone?

Työttömillä ei usein ole varaa muuhun kuin yksiöön.

Vierailija
16/24 |
17.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valehtelet

Vierailija
17/24 |
17.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisin sanoen olet siis hikky eli hikikomori. Kaltaisiasi on Suomessa kymmeniä tuhansia.

Vierailija
18/24 |
17.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olet osasi valinnut. Toivottavasti asunnossasi on ovi. Avaa se ja astu ulos. Pikku vinkkinä vain, että kaikissa on jotakin vikaa. Ei sinun vikojasi kukaan huomaa.

Niin, kaikki vakavasta traumaoireilusta kärsivät ovat itse oireiluunsa syyllisiä. "Sen kun ottaa vaan itseään niskasta kiinni ja alkaa elää kuin normaalit ihmiset prkl!"

Vierailija
19/24 |
17.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatka samaan malliin, minua ei häiritse, kunhan et metelöi.

Vierailija
20/24 |
17.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toisin sanoen olet siis hikky eli hikikomori. Kaltaisiasi on Suomessa kymmeniä tuhansia.

Onko olemassa hikisten vapautusliikettä? Ulos marssimaan kuin joku Pride-marssi?!