Mä olen istunut 20 vuotta muuutaman neliön huoneessa syrjäytyneenä verhot kiinni ja syöden vain kerran päiivässä häpeämässä omaaa rumuuttani ja tyhmyyttäni.
Kommentit (24)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toisin sanoen olet siis hikky eli hikikomori. Kaltaisiasi on Suomessa kymmeniä tuhansia.
Onko olemassa hikisten vapautusliikettä? Ulos marssimaan kuin joku Pride-marssi?!
Harva hikky haluaa normoutua. Todellinen vapaus on nimenomaan sitä, että saa olla rauhassa hikky.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap. Elämäntapasi on ylpeyttä ja ehkä myös laiskuutta. Et vaivaudu taipumaan tämän yhteiskunnan sääntöihin, tekemään työtä, hankkimaan koulutusta ja olemaan hyödyksi itsellesi ja muille. Verhot kiinni ja toimeentuloluukulle. En sääli sinua yhtään, vaan antaisin potkun sinne, mihin ei aurinko paista. Häpeä.
Miksi usein ne ihmiset, joilla on vähiten ymmärrystä, omaavat vahvimmat mielipiteet?
Kuuluu narsistisuuteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse olet osasi valinnut. Toivottavasti asunnossasi on ovi. Avaa se ja astu ulos. Pikku vinkkinä vain, että kaikissa on jotakin vikaa. Ei sinun vikojasi kukaan huomaa.
Niin, kaikki vakavasta traumaoireilusta kärsivät ovat itse oireiluunsa syyllisiä. "Sen kun ottaa vaan itseään niskasta kiinni ja alkaa elää kuin normaalit ihmiset prkl!"
Täällä riittää noita ylikasvaneita koulukiusaajia jotka tekevät edelleen kaikkensa satuttaakseen muita. Luulevat olevansa jotenkin aloittajan kaltaisten ihmisten yläpuolella. Sääli että tällaisia ihmisiä on ja tulee aina olemaan mutta se on vain hyväksyttävä
Pilkkaamassa netissä minua, kun minä, en mikään mallimainen nainen, olen elänyt elämääni.