Syön tänä iltana 600g sipsejä, 500g irtsareita ja juon 3 litraa Pepsi Maxia.
Hyvä leffa ilta tulossa :) YKSIN SYÖN . Minun herkkuja en muille antaisikaan.
Kommentit (37)
Suolan yliannostus luvassa.. ja yöllä turvotus, närästys ja sydämentykytystä luvassa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lol, 100g sipsejä 500kcal ja samoin irtokarkit 100 500kcal. 3000kcal sipeistä + 2500 karkeista :D Hullu!
Minä työnnän sormet kurkkuun. Nautinto on nautittu mutta kalorit menköö pönttöön.
Ja vielä hullumpi!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mieheni nuolee varpaanvälini puhtaaksi sipsien rasvasta.
t. ap
Syöt sipsejä varpaillasi? Taidat olla aika notkea.
Sanoinhan olevani puuma.
t.ap
Et sinä ole AP. sinä olet feikki puuma. Minä olen oikea AP.
Sinä taidatkin olla Pantteri?
Älä valehtele!
t.ap
Jos laattaat nuo sipsit ja karkit ylensyönnin jälkeen niin saako miehesi sen jälkeen syödä niitä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lol, 100g sipsejä 500kcal ja samoin irtokarkit 100 500kcal. 3000kcal sipeistä + 2500 karkeista :D Hullu!
Minä työnnän sormet kurkkuun. Nautinto on nautittu mutta kalorit menköö pönttöön.
Ja vielä hullumpi!
Annan syväkurkkua miehelle niin hyvin aukeaa kurkku. Sitten vessaan !
Vierailija kirjoitti:
Kamalaa roskaa. Olisit tehnyt kunnon pihvin, lohkoperunat ja salaatin, niin olisi ihan oikeaa ruokaa.
Söin iltapalaksi tuplakepapin ranskalaisilla.
t.ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teen tuon samalla kun käyn muutenkin pytyllä. Kaksi kärpästä yhdellä istumalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mieheni nuolee varpaanvälini puhtaaksi sipsien rasvasta.
t. ap
Syöt sipsejä varpaillasi? Taidat olla aika notkea.
Sanoinhan olevani puuma.
t.ap
Et sinä ole AP. sinä olet feikki puuma. Minä olen oikea AP.
Sinä taidatkin olla Pantteri?
Älä valehtele!
t.ap
Saa ja syökin koska tuoretta en hänelle salli. Hän täytää ensi vuonna 25 joten vaihdan nuorempaan mieheen pian.
Koska minä voin. Koska minulla on rahaa. Koska olen puuma. Koska olen dominatar. Koska hän nuolee minun varpaat. Koska hän on palvelijani.
Vierailija kirjoitti:
Kamalaa roskaa. Olisit tehnyt kunnon pihvin, lohkoperunat ja salaatin, niin olisi ihan oikeaa ruokaa.
Rasvaa ja sokeria. Parempaa herkkua ei olekaan. Tyyliin kahteen kertaan paistettu donitsi suklaakastikkeella ja kervavaahdolla ja Nutellalla. Rasva valuu suupieliä pitkin. Ei tarvitse liukkariakaan kun Bratwursti tulee jälkkäriksi..
Huh huh ja mulla loppuis insuliinit kynästä jos pitäisin tuollaisia herkkuhetkiä.
Ootko laihiksella, kun Pepsi Maxia juot?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huomenna pitää hyökätä kyllä kauppaan ja ostaa itsekin sipsejä, karkkia ja limua :) Höysteeksi vielä suklaapatukka! Jäätelöä ensinälkään!
Missä asut? Täällä on alepa auki klo 24 asti. ja ei oo pitkä matka 24h auki olevaan Prismaan. ei ole helppoa kun tulee makean himo yöllä. Taidan hakea taas vähäsen eli noin 300g karkkia.
En kehdannut yöllä lähteä, vaikka on täälläkin ympäri vuorokauden auki olevia kauppoja. Nyt juuri tulin kaupasta ja ostin herkkuja :) Tosin, otin vain 75g pikkupussin chipsejä ja puolen litran sokeritonta colaa, Haribon kiekkomix karkkipussi, Mars -patukka ja Pingviini hurmaava mansikkajäätelöpikari, nam nam :D
Oksennus tulisi vähemmästäkin. 100g karkkia tai sipsejä tuntuu jo vähän ällöttävältä.
M100kg
Hyi olkoon, tuommoisen mättömäärän jälkeen olis kyllä melkoinen kooma.