Peruin Turkin matkani
Kommentit (43)
Hyvä! Yksi suomalainen juntti vähemmän keneen voisi törmätä omalla lomalla.
Venäläinen rantakansa korvaa sinut monin verroin. All inclusive-lomallaan
Vierailija kirjoitti:
Joo, saat olla se ainoa juntti siellä.
ei ne rahat erdoganille mene, vaan lentoyhtiölle ja hotellille joilla menee jo muutenkin huonosti koronatilanteen takia. Ja sinulta jää rantaloma pois, ellet valitse jotain toista kohdetta.
Vierailija kirjoitti:
You talk the talk. Do you walk the walk?
Minä lomailen vain sivistysmaissa. Turkki ei niihin kuulu. Yhden kerran vahingossa menin Kosin saarelta päiväretkelle Bodrumiin ja kulttuurishokki oli valtava. Juuri ja juuri uskalsin syödä Mac Donaldsissa hampurilaisen, kun olin kolme kertaa kieltänyt laittamasta jääkuutioita juomaan.
Ottakoot venäläisiä turisteja. Ne varmaan viihtyvät alkeellisissa turkkilaisissa oloissa.
Minä peruin tilaamani Alanyan matkan. En enää koskaan mene Turkkiin.
Vierailija kirjoitti:
Venäläinen rantakansa korvaa sinut monin verroin. All inclusive-lomallaan
Millähän rahoilla?
Vierailija kirjoitti:
Vielä kun peität hotellihuoneesi peilin, niin pääset siitä pahimmasta örveltäjäjuntista.
Voisinpa sanoa samaa. Mutta rehellisyyden nimissä, en ollut matkustamassa Turkkiin muutenkaan.
The game is on. Venäjä voittamassa energiasodan ja nyt saa jopa natoa kriisiin. 🤣😂
Vierailija kirjoitti:
Eli sinä juntti sinne matkaat.. yök
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
.
Varmasti matkustan. Minulla on turkkilainen vaimo. Tasokkaampi kuin te saatanan suomalaiset juntti-mimmit ketkä vetää kännit kuin äijät ja antaa per settä muutaman lonkeron jälkeen. Yök!
Vierailija kirjoitti:
Minä lomailen vain sivistysmaissa. Turkki ei niihin kuulu. Yhden kerran vahingossa menin Kosin saarelta päiväretkelle Bodrumiin ja kulttuurishokki oli valtava. Juuri ja juuri uskalsin syödä Mac Donaldsissa hampurilaisen, kun olin kolme kertaa kieltänyt laittamasta jääkuutioita juomaan.
Minä olen käynyt useita kertoja Turkissa. Eri puolilla Turkkia olen käynyt syömässä erityyppisissä kahviloissa/ ravintoloissa; ostanut vähän "evästäkin" retkiä varten ja koskaan ei ole ollut mitään ongelmia. Minusta Turkki on kiehtova, mielenkiintoinen maa.
Oho suolen kurapuntit on nyt vihaisia 🤗
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
.
Varmasti matkustan. Minulla on turkkilainen vaimo. Tasokkaampi kuin te saatanan suomalaiset juntti-mimmit ketkä vetää kännit kuin äijät ja antaa per settä muutaman lonkeron jälkeen. Yök!
Ei sinulla mitään vaimoa ole.
Hyvä.