parhaimmat täytteet pizzaan?
Teitte sitten pizzan itse tai tilaatte ravintolasta niin mitkä ovat täytteet? Ananas, tonnikala, valkosipuli ja Aura-juusto.
Kommentit (78)
patroksen feta, punasipuli, kirsikkatomaatti, vuohenamaitotuorejuusto nokareina, chili, ilmakuivattu kinkku, juusto ja uunin jälkeen rucola.
Kebab ananas paljo juustoo sipulia ja jotain majoneesia tai kastiketta.
Tai pepperoni tai jauheliha.
Yleensä tilaan kebabpizzan tai sitten pepperonipizzan tai jonkun jossa on paljon lihaa. Ei katkarapuja ne tuntuu rustolta ja maku on tylsä. Ei aurajuustoo se maistuu ihan lehmänpaskalle. Parmankinkku ei ollu hyvä.
Pepperoni, paprika, sipuli, ananas, paprikamajoneesi ja vain puolet normaalista juustomäärästä, jos paikassa laitetaan juustoa reilulla kädellä <3
Vaihtoehto 1:
Feta, oliivi, punasipuli, tomaatti, valkosipuli
Vaihtoehto 2:
Tonnikala, aurajuusto, oliivi, paprika, valkosipuli
Feta, tomaatti, sipuli, oliivi
Tai
Mozzarella, herkkusieni, tomaatti
Tai
Jauheliha, ananas ja aurajuusto
asian ohi, mutta kiitos aloittajalle että et krjoittanut että pitsa vaan pizza.
Tankoparsaa, katkarapuja, savukalkkunaa,kapriksia, mozzarellaraaste
Pohjalle juokseva koskenlaskijasulatejuusto tai smetana
Kanan rintafileetä paistettuna ja kuutioituna, ananasta ja aurajuustoa, mozarella, tomaattikastike
Vierailija kirjoitti:
Minä en täytä pizzaa, calzone ei ole suosikkini. Mutta pizzan päälle laitan useimmiten jauhelihaa
Siis teet pizzan ja sitten laitat sen päälle vielä jauhelihaa? Kuulostaa eksoottisen oksettavaltas. Mikset tee vain makaronilaatikkoa?
Kelpaisi nuo AP:n. Siinä on suosikkini,
vain salami puuttuu. Ja oliivit. Ja ehkä punasipuli..
salaatti, ananas, avokado, kananmuna ja ekstramaksulla suolakurkkuja
Katkarapuja ja valkosipulia. Ohutpohjainen ja -juustoinen pizza.
Sinappisilli, vaahtokarkit, riisivelli, lumi, särkylääkkeet ja kissanruoka.
Tuplajuusto, mozzarella ja vuohenjuusto
Minä en täytä pizzaa, calzone ei ole suosikkini. Mutta pizzan päälle laitan useimmiten jauhelihaa, paljon sipulia, valkosipulia, kebablastuja tai salamisuikaleita, ja tuoretta paprikaa. Niin ja juustoa tietty. Joskus myös fetakuutioita, mutta silloin jätän yleensä kebabin ja salamin pois, muuten tuppaa tulemaan turhan suolaista. Ananasta harvoin.