Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Montako henkeä syö Apetitin pinaattikeittoa?

Vierailija
16.05.2022 |

400 g pakastepakkaus.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
17.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jakaa sen pariin-kolmeen osaan, tarjoaa mukana jokaiselle kananmunan, banaanin, ja paahtoleipää päällisillä. Kyllä se hetken varmaan nälkää pidättelee sillai.

Vierailija
22/27 |
17.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi keittokalikka per aikuinen menee meillä. Lisäksi keitetyt munat, leivät ym. ettei jää nälkä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
17.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mie syön kyllä ihan yksin ja ne runsaat lisukkeet myös.

Ei kai täällä kukaan oikeasti sitä jaa? Toivon todella, että osa vastauksista on provoja. Tosin vauvapalstaa lukiessa, olen oppinut huomaamaan, kuinka jotkut oikeasti näännyttävät itseään.

Vierailija
24/27 |
17.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi.

Vierailija
25/27 |
17.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi pakettia kolmelle. Yksi paketti kahdelle, mutta pitää olla hyvät leivänpäälliset samalla aterialla.

Vierailija
26/27 |
17.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaksi pakettia riittää meillä kolmelle syöjälle

Huhhuh. Ootte varmaan tosi pulskassa kunnossa. Meillä syö nelihenkinen perhe yhdestä paketista, ja välillä jää siitäkin vielä mulle seuraavan päivän lounaalle. 

Höpö höpö.

Vierailija
27/27 |
17.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se kaikki keitto mahtuu yhdelle syvälle lautaselle, sellaselle Arabian valkoiselle perusastialle, jota on joka toisella työpaikalla. On täyttävää, en jaksa ihan kokonaan syödä, mutta jos haluaa useammalle syöjälle jakaa, niin pitää olla hyvät lisukkeet.

Olen ihan kelpo ruoanlaittaja, mutta ei ole itsetehty pinaattikeitto yhtä hyvää, kuin apetit.

Tämä. Tein nuorena aina joskus itselleni yhden.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kolme