Montako henkeä syö Apetitin pinaattikeittoa?
Kommentit (27)
Tee itse keitto. Helppo nopea ja teet sen määrän mitä tarvitset. On maukkaampaa myös
Vierailija kirjoitti:
Tee itse keitto. Helppo nopea ja teet sen määrän mitä tarvitset. On maukkaampaa myös
En. Valmis niin halpa ja hyvää ettei maksa väärtti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En. Valmis niin halpa ja hyvää ettei maksa väärtti.
eihän toi nyt edes ole halpa. Teini-ikäinen syö varmaan kolme keittoa jo yksinään.
Kaksi pakettia riittää meillä kolmelle syöjälle
Vierailija kirjoitti:
Huhhuh. Ootte varmaan tosi pulskassa kunnossa. Meillä syö nelihenkinen perhe yhdestä paketista, ja välillä jää siitäkin vielä mulle seuraavan päivän lounaalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huhhuh. Ootte varmaan tosi pulskassa kunnossa. Meillä syö nelihenkinen perhe yhdestä paketista, ja välillä jää siitäkin vielä mulle seuraavan päivän lounaalle.
Onko kaksi jäsenistä hiiriä?
Vierailija kirjoitti:
Titin?
Niin?
Nyt tällä hetkellä? Ens viikolla? Tänä vuonna?
Kahdelle lapselle tai yhdelle teinille tai n. 0,7 aikuiselle.
Meidän perheelle (4 ihmistä) laitan kaksi pakettia, josta jokaiselle riittää just ja just yksi lautasellinen.
Se kaikki keitto mahtuu yhdelle syvälle lautaselle, sellaselle Arabian valkoiselle perusastialle, jota on joka toisella työpaikalla. On täyttävää, en jaksa ihan kokonaan syödä, mutta jos haluaa useammalle syöjälle jakaa, niin pitää olla hyvät lisukkeet.
Olen ihan kelpo ruoanlaittaja, mutta ei ole itsetehty pinaattikeitto yhtä hyvää, kuin apetit.
Vierailija kirjoitti:
Kunnon laihelit. Tai köyhelit
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja sä pidät lapset nälässä (1 dl keittoa on 100 g) syvä ruokalautanen on noin 3 dl.
1.