Jos on 15 astetta lämmintä niin mitä puet päälle?
Ja onko 15+ astetta paljon lämpöä vai onko silloin vielä liian kylmä?
Kommentit (47)
Riippuu mihin olen menossa ja mitä teen. Jos pyöräilen jonnekin, jossa olen sisällä, niin pitkät housut ja huppari, jonka alla t-paita. Ei todellakaan takkia tarvita.
Jos menen ulkoilemaan, varsinkin niin että seisoskelen siellä katsoen lintuja tms. niin ehkä hupparin alle jokin toinen ohut pitkähihainen. Takkia en usko +15 asteessa tarvitsevani. Jos seisoskelu kuitenkin kestää tunteja esim. lintutornissa ja varsinkin jos tuulee tai sataa, otan takin kuitenkin mukaan ja pitkät kalsaritkin.
Kävellessä tai pyöräillessä tuossa lämpötilassa tulee kuitenkin usein kuuma niin että otan jossain kohtaa sen hupparinkin pois ja olen t-paidassa.
Kunpa olisikin!
Pk seutu, 10 astetta, pilvistä ja tuulista. Samat vaatteet kuin talvella, vain kengät vaihtuneet lenkkareihin. Kevytunska, puuvillaneule ja farkut
Farkut ja pitkähihainen yläosa. Kenkinä tennarit ilman sukkia.
Jos tuulee, ulkotakki on minulle välttämätön. Jos ei tuule, neuletakki tms. riittää.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Aika lämpimästi pitää Suomessa pukeutua vaikka päivällä olisi hetken jopa +15 astetta. Aamulla on kuitenkin jotain +3 astetta, kuten tänäänkin, ja illalla sama juttu. Ainakin takki pitää olla ja luultavasti käsineetkin.
Pitkät kesähousut, t-paita ja sen päällä joko ohut kesätakki tai huppari. Riippuen siitä onko tuulista ja vietänkö aikaa varjossa vai auringossa voi takin tai hupparin ottaa välillä pois.
+15 on Suomessa jo kohtuullinen kesälämpö, optimikeli minulle on joku +20 plus miinus muutama aste.
Stringit ja 95 mestaruus paidan .
Riippuen olenko menossa tallille vai ihmisten ilmoille niin collegehousut tai farkut ja t-paita. Jos hyytävä tuuli ja pilvistä niin lisänä huppari.