Monelta menet illalla nukkumaan, ja mihin aikaan heräät?
Kysymys otsikossa.
Olen 30v mies ja olen aina ollut harvinaisen pitkäuninen, minun pitää nukkua yli 9 tuntia että olen virkeä, vaikka mitään sairautta minulla ei ole. Menen yleensä nukkumaan 22.00 aikoihin ja herään 8.00.
Kommentit (31)
Nukkumaan välillä 20-21.30, herätys 4.30. Arkisin. Viikonloppuisin voi vähän venähtää ilta, silloin herään yleensä n. 5.30.
Olen elämäntapatyötön ja käyn nukkumaan silloin kun nukuttaa ja herään silloin kun ei enää nukuta.
Riippiu mikä työvuoro on ollut ja mikä on seuraavana päivänä. Jos on iltavuoroja, menee lähemmäs kahtatoista. Jos aamuja, yritän mennä viimeistään puoli kymmeneltä nukkumaan.
Minäkin tarvitsisin 9 tuntia unta mutta harvoin saan nukuttua niin paljon.
Yleensä nukkumaan noin klo 22:30-23 ja herään noin klo 6-6:30. En ole työelämässä eli saan nukkua miten haluan.
Viikolla alan nukkua yhden ja kahden välillä, herätys 8:45, viikonloppuna nukkumaanmeno suunnilleen samaan aikaa, joskus vähän myöhemminkin ja herään 10-12, viikonloppusin en käytä herätyskelloa.
Nukahdan sohvalle 21-22 välissä. Mies herättää nukkumaan oikeaan sänkyyn. Herään 5-5.30 välillä.
Olen saikulla. Nukkumaan meno viivästyy n klo 1-2 yöllä ja herään klo 11-12 . Tarvitsen tosi pitkät yöunet..
N. klo 22 nukkumaan ja herään ekan kerran yhdeltä, sen jälkeen kolmen-neljän aikoihin ja lopulta nousen ylös kuuden maissa...
Nukkumaan heti yhdeksän jälkeen, herätys kuuden ja seitsemän välillä. Lapset herättää yössä yleensä 4-10 kertaa. Toivon että alkavat nukkua kokonaisia öitä että jaksaisin illasta valvoa edes vähän pitempään.
Vaihtelee jonkin verran, mutta saan 7-8 tuntia yleensä unta. Enemmänkin olen nukkunut, mutta se ei tunnu piristävän, pikemminkin päinvastoin. Menen viimeistään 22 aikoihin nukkumaan.
M45